Dodatek za vsak dan 156 1.8TS

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Slabo polnjenje je tudi lahko zaradi slabega kabla/stika, na relaciji alternator --> akumulator. Vmes je pa še klema. Problem je sploh, če je svinčena in v klemo zalit kabel. Jaz sem pri moji krači samo z mejavo tega kabla pridobil dodaten Volt napetosti pri polnjenju.

Največki problem starih kablov je stik med kablom in priključkom/čeveljčkom, kjer kabel oksidira in s tem poslabša stik.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Aleš, Damijan, hvala. Bom preveril, ko se vreme kaj izboljša. Sem opazil pa še, da občasno, kot se ustavim, obrati malo zanihajo navzdol. Si mislim, da je to spet kaka električna zadeva?
No saj, sem tudi zato kupil avto, da se naučim sam kaj šraufat... :)
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Za nihanje obratov bo pa kriva zelo verjetno loputa - lahko je umazana ali pa je notri kakšna svinjarija iz hlapov povratka, beri majoneza.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ne se obešat prvenstveno na odduške, zapacane lopute, itd.

Kot mi je v glavo vbijal kolega, najprej preveri in zagotovi ustrezno napajanje, potem pa naprej. Ko sem pri svoji krači to oživil, je kar 80+% težav odšlo. Potem pa malo spremljaš in odpraviš še ostalo. Tako so za nihanje obratov, slabšo odzivnost lahko krive že dotrajane vžigalne tuljave.

In kable ne samo gledati, ker se nič ne vidi. Odstrani izolacijo in verjetno boš presenelčen nad stanjem pod "kiklco"!
Vžigalne tuljave preverjat je malo težje, ampak če je volja in čas gre tudi to manualno. Namreč, naprave za preverjanje vžigalnih nisem našel nikjer v SLO. T_S-i 16V imajo pa tuljave še na kovinski letvi, kar še olajšuje prebijanje. Če tuljave snemeš in so spodaj črne ali pa bele, je to že znak, da prebijajo.

Takšna je bila zanič tuljava pri mojem ceglu. V kratkem pa sporočim in pokažem še, ko bom zamenjal 5 tuljav na moji zdajšnji krači.
Slika
Slika
Slika
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

No, na avtu menjane zajle ročne, spodnje roke, zadnji lonec, katalizator. :? Je pa zato vsaj šla skozi tehničnega, čeprav je zgleda kontroler imel pač slab dan, ker niti spodnje roke, niti lonec niso bili ravno kritični...

Zdaj pa lahko prodam :)

Tole je pa delo neznanega mimoidočega #-o
Slika
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

A to te je pred blokom en kresnu?
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Ne, pri garažah...
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Kaj je zdej to Bine? Se vintervagna hočeš losat? :)
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... SportPack2
Slika
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Saj sem rekel, da se bo prodajal :) Sem najprej res študiral, če bi še hladilnik in še kaj porihtal, pa sem ugotovil, da mi ni do tega :)
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Čas za en update :)
Zamenjan blatnik (hvala moofdi). Sva po menjavi sicer ugotovila, da je nadomestni blatnik metalik črn, avto pa je mat črn #-o Jebiga, v večini primerov ni tako očitna razlika, zgleda pa vseeno dosti bolje. Se bomo ukvarjali s tem enkrat ob priložnosti... :)
Odpravljeno še puščanje na cevi za zrak (hvala moofdi za diagnozo).
Nadomestek iz 80mm cevi. Kar lepo drži zaenkrat.
WP_20170503_17_58_12_Pro_LI.jpg
Narejen še mali servis in zraven očiščena loputa za zrak, tako da nihanja obratov zdaj skoraj ni več. Moram narediti še reset lopute, pa da vidimo kako bo. Ugotovljen še vzrok smrdenja po bencinu.. počeno ohišje pumpe, tako da je zrihtano še to.

Me počasi že ima, da menjam še tale hladilnik, vržem ene letne gume gor in vozim. Edino nisem še čisto prepričan, kaj bom s toliko avti :)
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Ma, pusti jo stati v garaži do zime, ker boš drugače jeseni spet kaj drugega iskal - te poznam :wink:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

MaStr napisal/-a:Ma, pusti jo stati v garaži do zime, ker boš drugače jeseni spet kaj drugega iskal - te poznam :wink:
What he said! :mrgreen:
Če je ravno, ni zabavno.
Odgovori
  • Informacija