Ne se obešat prvenstveno na odduške, zapacane lopute, itd.
Kot mi je v glavo vbijal kolega, najprej preveri in zagotovi ustrezno napajanje, potem pa naprej. Ko sem pri svoji krači to oživil, je kar 80+% težav odšlo. Potem pa malo spremljaš in odpraviš še ostalo. Tako so za nihanje obratov, slabšo odzivnost lahko krive že dotrajane vžigalne tuljave.
In kable ne samo gledati, ker se nič ne vidi. Odstrani izolacijo in verjetno boš presenelčen nad stanjem pod "kiklco"!
Vžigalne tuljave preverjat je malo težje, ampak če je volja in čas gre tudi to manualno. Namreč, naprave za preverjanje vžigalnih nisem našel nikjer v SLO. T_S-i 16V imajo pa tuljave še na kovinski letvi, kar še olajšuje prebijanje. Če tuljave snemeš in so spodaj črne ali pa bele, je to že znak, da prebijajo.
Takšna je bila zanič tuljava pri mojem ceglu. V kratkem pa sporočim in pokažem še, ko bom zamenjal 5 tuljav na moji zdajšnji krači.