Dodatek za vsak dan 156 1.8TS

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

GTjka je do zdaj služila tudi kot vsakodnevni prevoz za ženo in tamalega, kar pa zaradi 3 vrat in ne najbolj poceni registracije ni ravno optimalna rešitev :) Da ji prihranim kilometre in bojne rane, hkrati pa morda še kak € prihranim na gorivu pri vožnji na kako srečanje, je prišla k hiši (ok, stanovanju) še 156 1.8TS. Gospa je pri letniku 99 že polnoletna, zato ima tudi že kakšno bojno rano, je pa vseeno še kar poskočna in upam, da ima še nekaj kilometrov v sebi.
Kakšna malenkost bo ob priložnosti še za postorit, prav veliko pa upam, da ne. Še najbolj me trenutno moti precej počasno "verglanje" zjutraj, kljub novemu akumulatorju... :-k No, saj mora še do mehanika na pregled.
Pa če ima kdo levi sprednji blatnik črne barve se priporočam :)

Drugače je oprema Sportpack s športnimi sedeži, pragovi in črnimi števčki in 207.000 prevoženimi km.

Pa še nekaj zasneženih slik
WP_20170114_16_20_14_Pro_LI.jpg
WP_20170114_16_19_27_Pro_LI.jpg
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Čestitke!!! =D>

Moram en dan mal sprobat tole :wink: :steering:


Pa velik sreče!!!! :wink:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Lepe feltne.
:D

Srečno vožnjo, naj bo bolj prijazna denarnici kot je GT-jka.
:wink:
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

uuu benzina i like it :lol:

srečno pa čimveč na cesti in čimmanj pr mehaniku :D
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

ce bi rad predelal na plin imam eno napeljavo iz 156ke navoljo.... cena 150e :)
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Urban, bolj neprijazna ne more biti, pa če mi jutri zariba... :D

MaStr ti kar prileti.

Plina pa ne bom rabu :)
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Glede na prevožene km bi lahko pri vžigu zajebavale svečke. Če so jih prejšnji lastniki menjavali po predpisanih intervalih, je to to.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Svečke bi morale biti pred kratkim menjane. Mi je pa sumljivo, ker znaki so čisto kot pri slabi bateriji, torej počasno vrtenje.
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Jaz sem pa mnenja da je starter ze mal zmatran in bi bil zrel za menjavo/obnovo...
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Preglej mase, če isto počasi vrti ko je topel potem tudi jst mislim da bo štarter zrel za menjavo. ;)
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Binji napisal/-a:Svečke bi morale biti pred kratkim menjane. Mi je pa sumljivo, ker znaki so čisto kot pri slabi bateriji, torej počasno vrtenje.
Samo pri mrzlem ali pri toplem isto?
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Malce offtopic, ampak ker smo že ravno pri zaganjačih:
kaj konkretno zajema pojem "obnova" takega, kar vpliva na hitrost verglanja?
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Pri toplem je ponavadi bolje. Sicer tudi drugače ni nekega pravila. Včasih mrzel precej normalno vžge, spet enkrat pa se matra in matra. Občutek pa enak kot pri slabem akumulatorju. Morda res kaka slaba masa/plus? :-k Kako se pa to preveri? :)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Najenostavneje preveriš tako, da uporabiš kable za zagon s pomočjo drugega avta. In minus pelješ direktno nekam na motor, plus pa direktno na zaganjač, kamor pride plus kabel iz akuja. Če je razlika, potem preveriš križišča mas, ji hočistiš in napelješ nov kabel iz akuja in plus potegneš na novo iz akuja do zaganjača in iz alternatorja do zaganjača, kjer se križata kabla. Nobene znanosti, samo malo volje, kanal/dvigalo, malo 25mm2 kabla, pivce za živce in na koncu dober občutek ob opravljenem delu... 8)

Slika
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Morda res kaka slaba masa/plus? :-k Kako se pa to preveri? :)
Pri dvignjenem avtu takoj vidiš kabel od mase, ki gre iz alternatorja na motor/menjalnik spodaj (odstraniš samo spodnjo plastiko pri motorju, če jo imaš). Lahko, da je že oksidiral ali pa je kje malo pregrizen.

Potem ena masa od spodaj gre na levi strani na šasijo, ena potencialno tudi na sprednji nosilec. Ena je pa še pod plastičnim pokrovom motorja (če pa je še alu pokrov, pa je masa vidna brez odstranjevanja pokrova), takšen tanek kabel je. Ena je pa še zgoraj in gre od akumulatorja na šasijo, če se ne motim. Pa nekje pri lučeh je še ena, samo za 156 nisem 100% kje točno.

Samo slabe mase ponavadni pri Alfah povzročajo milijon električnih gremlinov - skaknje kazalcev, utripanje lučk, nedelovanje kakšnih smernikov ali kaj podobnega.

Druga opcija je pa, da alternator več ne polni 100% zaradi obrabe.
Odgovori
  • Informacija