Alfa Romeo GT 3.2 Nuvola

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

Še malo fotkic za rajc

Avto na dvigalu :D
8.jpg
Alternator gre na obnovo
7.jpg
Varjen del menjalnika ob eksploziji prvega originalnega diffa
6.jpg
Snet karter
9.jpg
spodnji ležaj skrajno desne ojnice
10.jpg
zgornji ležaj skrajno desne ojnice
11.jpg
Kot vidite so ležaji pri 175k zreli za menjavo. Olje vedno selenia racing. Ta poseg priporočam pri vseh V6, ki imajo več kot 150k. Strošek je minimalen v primerjavi z škodo, ki lahko nastane...
Zadnjič spremenil mitjaz, dne Ne Jun 21, 2020 9:10 pm, skupaj popravljeno 20 krat.
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Prava odločitev menjava ojničnih, podpiram! =D>
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Zanimivo. Moji so bili tudi menjani pri nekje 175.000km, pa ni bilo še ravno kritično stanje. Je pa sigurno boljša preventiva, posebej pri takih motorjih ;)
Uporabniški avatar
smukc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1376
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 5:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

Ponavadi so glavni ležaji na v6 bol kriticni od ojnicnih :wink:
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

To si drugače tudi kaj premeril glavno gred pa potem vzel ustrezne ležaje?

In pa kot je smukc reko. Glavni so pri V6 bolj problem, kot ojnični.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

jaz sem dal pri cca 150k na moji 166 V6 odpret in preverit lezaje. So bili brezhibni. Ko mi je ribnila 156 2.5 V6 pri 305k in sem nabavil motor iz 166 z 177k so bili lezaji tudi ok, ceprav so bili preventivno menjani, ko sem dal motor v 156.
Mislim da je glavni problem ta:
166 so bile vecinoma vozene relacijsko in naceloma v dobrem stanju saj se z njimi ne dirka, razen seveda potem drobovina, ki se je preprodajala na netu za par jurjev
156/147/GT z V6 motorji so bile vecinoma bolj "robato" vozene in to se z leti pozna.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ne uporabljajte olja Selenia.
Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

Ne uporabljajte olja Selenia.
O teh oljih je itak škoda besed izgubljat.... Je res, 166 3.0 mi je ribnila na ojničnih ravno na seleniji pri 230k, pravi vzrok ribata je pa ziher kje drugje kot pa v olju... Slišal sem tudi govorice, da bi bilo selenijo racing potrebno menjevati na 7k . #-o

Kar se tiče ležajev:
Na sliki izgleda mogoče malo grdo, ampak ležaji so popolnoma gladki in brez zajed, kar je normalno pri tej kilometrini. Itak pa so te zadeve na bencinskih alfah narejene iz repe... Še vsaka mi je z prvogradnimi ležaji ribnila pa je to lahko boxer, ts ali pa V6 :) Je pa tudi res, da gasa ne šparam... Upam da bo zdaj zgodba drugačna, zato pa delam preventivni poseg. Ležaji se bodo nabavili GLYCO standardnih mer prve vgradnje. Če bi se glavna gred zdeformirala ob normalni uporabi že pri 175k, ki roko na srce ni nobena kilometrina, potem Arese V6 ni za nikamor drugam kot na DINOS. Pa naj reče kdo kar hoče. :roll:

Ob priliki poslikam vse ojnične za boljšo predstavo. Snel bom tudi enega glavnega, potem pa vidim kako dalje.
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

eh, jest sem tankal racing 100kkm, pa se 2.0ts brez ribata se dons vozi s 300kkm! ane ddejch?:)

on topic: vec fotk!!!
Slika
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Naj te dobro služi! =D>

Glede mehanika pa.... ni ravno pedanten, po delavnici sodeč... Upam, da se pri šraufanju bolj sistematično obnaša :wink:
mitjaz napisal/-a:Še malo fotkic za rajc
Avto na dvigalu :D
Slika
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

Ta vikend sem naredil nekaj napredka na avtomobilu.

Stari ojnični ležaji
12.jpg
Novi ojnični ležaji
13.jpg
Glavni so ostali original, ker so BP.

Alternator iz obnove sem vgradil nazaj na svoje mesto (jebeno delo...). Zamenjale so se tudi notranje manšete pri menjalniku ker so bile v slabem stanju.

Ko pride Quaife pa veselo dalje 8)
Zadnjič spremenil mitjaz, dne Ne Jun 21, 2020 9:12 pm, skupaj popravljeno 10 krat.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Jaz sem na 3.2 imel podobno situacijo z ojničnimi in glavnimi ležaji kot ti. Ojnični so pri 137.000 km kazali znake obrabe (so mi jih tudi pokazali po menjavi), medtem ko so glavni (po besedah servisa) izgledali zelo dobro; tako da jih niso zamenjali.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
smukc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1376
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 5:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

Glavnih nihče nemenja, ker more gred iz motorja vn ali vsaj malo iz sedišča... :D oz nekateri naredijo še najbol prizadeto stvar in zamenjajo samo spodne polovice ležajev. :-k :-)(
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

SilverMan napisal/-a:Naj te dobro služi! =D>

Glede mehanika pa.... ni ravno pedanten, po delavnici sodeč... Upam, da se pri šraufanju bolj sistematično obnaša :wink:
mitjaz napisal/-a:Še malo fotkic za rajc
Avto na dvigalu :D
Slika
Jaz mam se veliko bolj razmetano, nima to veze s tem kako se sravfa :)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Scuckovt
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 71
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 10:13 am

Lepa je kar tako naprej :)
Js mam pa mnenje ce je prevec pospravljena garaža da po tem takem nima kaj delat razn pospravljat, vse do ene meje važno da on ve kje je ključ in gedore od 10mm :D :D
Odgovori
  • Informacija