Ne uporabljajte olja Selenia.
O teh oljih je itak škoda besed izgubljat.... Je res, 166 3.0 mi je ribnila na ojničnih ravno na seleniji pri 230k, pravi vzrok ribata je pa ziher kje drugje kot pa v olju... Slišal sem tudi govorice, da bi bilo selenijo racing potrebno menjevati na 7k .
Kar se tiče ležajev:
Na sliki izgleda mogoče malo grdo, ampak ležaji so popolnoma gladki in brez zajed, kar je normalno pri tej kilometrini. Itak pa so te zadeve na bencinskih alfah narejene iz repe... Še vsaka mi je z prvogradnimi ležaji ribnila pa je to lahko boxer, ts ali pa V6
Je pa tudi res, da gasa ne šparam... Upam da bo zdaj zgodba drugačna, zato pa delam preventivni poseg. Ležaji se bodo nabavili GLYCO standardnih mer prve vgradnje. Če bi se glavna gred zdeformirala ob normalni uporabi že pri 175k, ki roko na srce ni nobena kilometrina, potem Arese V6 ni za nikamor drugam kot na DINOS. Pa naj reče kdo kar hoče.
Ob priliki poslikam vse ojnične za boljšo predstavo. Snel bom tudi enega glavnega, potem pa vidim kako dalje.