Tisti sonaxov gel je fina stvar za zaščito in rahlo obnovo, ker nahrani plastiko in jo varuje. Ampak za obnovo zbledele barve pa ni. Imaš taka posebna črnila za to, ampak ne vem za nobeno ki se prodaja pri nas, ki bi bilo res kvalitetno in predvsem obstojno. Če si pripravljen naročat iz tujine pa ti lahko dam par predlogov.
P.S.:
Laser kakšen je izgled tega Liquid Glassa? Osebno nimam preveč rad sintetičnih zadev, ker se potem avto blešči kot bi bil zavit v celofan. Imam rad odseve ki jih pričarajo dobri carnauba voski, kjer barva dobi globino, toplino in deluje kot bi bla mokra.
Luni, to je pristop ... delo krepi človeka, predvsem pa če je užitek pogledati avto toliko večji!
Moram rečt, da si odlično dokumentiral, tako s textom kot s slikami in razlika je več kot očitna.
10 let in nekaj avtov pozneje se vračam na Lafo . Danes je padla ara za 159 SW 2.0 170km, oprema Sport, letnik 2012. Uvoz iz IT, z merilcem preverjeno prva barva, računi od servisov in 138k na števcu. Prevzem čez teden dni, vmes morajo zrihtati prasko na desnem boku in narediti veliki servis. Pravih slik nimam, zato samo par iz oglasa:
Mislim, da je ta alfa nekaj najboljšega kar je avto.net ponujal od 159 (vsaj) zadnje pol leta. Opazil sem jo par dni nazaj in če bi imel viška denar nebi dvakrat razmišljal o nakupu. Ponudba, ki je ne moreš zavrnit.
@zhagar hvala in res je, slovenski trg rabljenih 159 je depresiven. Iskal sem res dolgo, sprva resda bolj sanjsko varianto (2.4 TI), ampak mi je hitro postalo jasno da bo tezka... Vmes sem bolj kot ne obupal, gledal celo druge modele avtov in ko je priletela ta se nisem dolgo obotavljal.
@alfa33 nisem 100% kako je s temi paketi opreme, po moje so bili TI stevci in volan za doplacilo. Ker videl sem take in onake, moja ima recimo crn strop... Ce se motim me bo ze kdo popravil .
Pozdrav, ali se je že kdo srečal s problemom senzorja nivoja olja v motorju pri teh avtih/letnikih?
Namreč zadnjih nekaj dni mi ob vžigu motorja piska in javlja, da je nivo olja v motorju prenizek ter naj takoj izklopim vozilo. Tudi pokazatelj s "črticami" ni več vedno poln - včasih sicer še vedno pokaže nivo 100%, večino časa pa manj.
Pri ročni kontroli se merilec na šipki obarva nekako do polovice.
Pri tesnilu sicer javlja da pritisk ni dovolj visok in ne da ni dovolj olja, sedaj ali so ga dali premalo, ali avto zelo visi kjer imaš parkiranega ali je pa kaj drugega.
Doslej je merilec vedno kazal poln nivo (cca. 3 mesece mojega lastništva), nekih hudih nagibov pa tudi ni kjer sem doma. Zanimivo mi je, da se opozorilo pojavi četudi merilec pokaže recimo 3 črte od petih...
Nič, bom nekaj časa pozorno spremljal dejanski nivo na šipki. Avto je čez noč parkiran na istem placu, pa ni opaziti kakšnih madežev, tako da ne odteka. Upam, da ga ne žre toliko .
Če bo komu kdaj prišlo prav... rešili smo težave z opozorilom, vsa potrebna navodila so v zgoraj povezani temi. Pri tem vam priporočam, da se ognete pooblaščencev, ker vas bodo prepričevali, da to ni to, da se samo tesnila ne menjuje ampak celotno oljno črpalko in podobno. Da o tem koliko računajo samo za odstranitev karterja niti ne govorim...