Jaz sem tršal pri Vugi avgusta lani, do sedaj mi nič ni spustilo, vse dela tko kot mora. Bom si pa ob priliki sigurno dal ugraditi Eibachove amortizerje...
Glede obnavljanja amortizerjev je v rangu cena-kvaliteta najboljši Jenko iz Homca. Pri njem dobiš na obnovljen amortizer 2(!!!) leti garancije. Večina novih ima garancijo eno leto. Pri njem sem dal obnoviti že dva kompleta amortizerjev s krajšanjem le teh in skupaj prevozil preko 80tkm in sem zadovoljen s kvaliteto, ker pač ni bilo nobenih problemov. Če je pa že kaj narobe je pa odnos precej drugačen kot pri Vugi. Dejstvo je da Jenko stoji za svojim delim in se tudi vidi v odnosu do strank. Profesionalen po mojih izkušnjah
Ker ni specialist samo za vzmeti in amortizerje, ampak za tudi za vse ostalo kar se tiče podvozja, vozim svojo alfico pač lepo k njemu...
Kje pa je to Homec? In kje je ta Jenko... Js bi ga tut obiskal malo, da vidim kaj ma na ponudbi od amortizerjev oz. do katere mere lahko predela obstoječe.. Bi mel ša par mm nižji avto
It doesn't matter what you drive, but how you drive it
se oproscam da odpiram staro temo ampak bi me zanimalo kje obnovo in trsanje nardijo za 120 e za komplet ker ravnokar sem govoril z jenkotom in je baje 240
Pač malce pogooglaj in potelefoniraj (kakšen amortizer d.o.o. in podobni).
Pa še OFF.
Ne mi smo slovenija, ki jo ima še večjo a imamo gospodarstevnike iz juge, ki v vse skupaj zajamejo tudil parne lokomotive in glonđo, ki se neprestano cenijo in posledično imamo deflacijo. Samo v trgovino ne smeš it kaj kupit .
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
a slucajno kdo ve kje bi mi samo zmontirali fedre da dobim potrdilo?
zaenkrat sem kontaktiral samo amortizer.si in pa vugo ki je pa malo predalec. bolje bi bila osrednja slovenija
Mi lahko kdo, ki se spozna (sam se namreč bolj laik) razloži, zakaj je pri Alfi 156 bolje obnoviti original amortizerje kot kupiti nove Monroe Reflex. Tako mi je namreč svetoval majstr, ki to reč obnavlja.
Moje osebno skromno mnenje je da so reflexi trenutno "best bang for buck" kar se amortizerjev tiče. Sicer mogoče čudno slišat glede na to da sem ravno prejšni teden kupil Koni FSD amortizerje... ampak tko pač je. Če nimaš v planu dajat 500€ ali več za amortizerje so Reflexi way to go.
Pa še življenska doba monotube (reflex) amortizerja je neprimerno daljša kot navadnega twintube..
Moje osebno skromno mnenje je da so reflexi trenutno "best bang for buck" kar se amortizerjev tiče. Sicer mogoče čudno slišat glede na to da sem ravno prejšni teden kupil Koni FSD amortizerje... ampak tko pač je. Če nimaš v planu dajat 500€ ali več za amortizerje so Reflexi way to go.
Pa še življenska doba monotube (reflex) amortizerja je neprimerno daljša kot navadnega twintube..
Razmišljam podobno! Tale izjava mojstra, ki ga večina na forumu samo hvali, me je res presenetila.
Moje osebno skromno mnenje je da so reflexi trenutno "best bang for buck" kar se amortizerjev tiče. Sicer mogoče čudno slišat glede na to da sem ravno prejšni teden kupil Koni FSD amortizerje... ampak tko pač je. Če nimaš v planu dajat 500€ ali več za amortizerje so Reflexi way to go.
Pa še življenska doba monotube (reflex) amortizerja je neprimerno daljša kot navadnega twintube..
Sam tudi razmisljam o Koni FSD na bodoci alfi. A mi lahko poves kako se obnesejo?