Fiat Barchetta & Stilo(poliranje str.3)

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
Uporabniški avatar
blink182
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 181
Pridružen: To Jun 10, 2008 2:47 pm

Pozdravljeni,
pred kratkim sem kupil Fiat barchetto, avto je letnik 98, ima pa 150t km.
No ker sem slišal da naj bi imela podobno (oz. enako?) mašino kot nekater alfe, me zanima če bi mi lahko svetovali kaj bi bilo potrebno preventivno pregledati preden se avto začne uporabljati.
Rad bi namreč, da bi mašino ustrezno servisiral, da potem ne bi bil v skrbeh kdaj mi bo kaj crknilo in bom lahko užival v vožnji.
Upam da boste podali čemveč nasvetov.

Lp
Zadnjič spremenil blink182, dne Če Nov 10, 2011 4:29 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
DaviiD
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1165
Pridružen: Če Jul 01, 2004 11:48 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor
Kontakt:

Kaksen motor je ?

Drugace pa naredis velik servis in je to to... Pol pa po potrebi ce je se kaj za zamenjat od potrosnega materiala (zavore, ...)
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

povej mi kakšen motor imaš in povem ti kaj se sfuka :lol: ne ne...hec. ja, verjetno so podobne mašine, tako da ima verjetno iste probleme z variatorjem kot alfa.

did you know: barchetta pomeni majhen čoln! :lol:
Uporabniški avatar
blink182
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 181
Pridružen: To Jun 10, 2008 2:47 pm

Jermen, pumpa in to je menjano, vendar me zanima, če je še mogoče kakšna stvar zaradi katere so lahko hujši problemi? Da jo zamenjam in je potem mir :D
Ja mašina je 1.8 ima variator (mislim da je v okvari :D ) ima pa 96kw. Drugje sem slišal da naj bi imele nekatere alfe enake mašine, nisem pa prepričan, zato upam da boste vi lahko pomagali.

Sem vedel da pomeni majhen čoln ja, me pa zanima ali gre zato mogoče tudi po vodi? :lol: :lol:
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

blink182 napisal/-a:Jermen, pumpa in to je menjano, vendar me zanima, če je še mogoče kakšna stvar zaradi katere so lahko hujši problemi? Da jo zamenjam in je potem mir :D
Ja mašina je 1.8 ima variator (mislim da je v okvari :D ) ima pa 96kw. Drugje sem slišal da naj bi imele nekatere alfe enake mašine, nisem pa prepričan, zato upam da boste vi lahko pomagali.

Sem vedel da pomeni majhen čoln ja, me pa zanima ali gre zato mogoče tudi po vodi? :lol: :lol:
verjetno ne grem lahko pa probaš :lol: če je variator v okvari se sliši motor kot dizel. hujših problemov ne bi smelo biti. aja, a to je že 16V motor ali navaden 8 ventilski?

zdaj, koliko skupnih delov ima z alfino mašino ti nekak ne morem povedat, so pa 1.8 izjemno trpežni motorji in vajeni vsega hudega, tak da ne se bat za kak obrnjen ležaj al pa kaj podobnega (156 je najpogosta v SLO z 1.8 mašino, 8V pa 155). imajo pa verjetno fiatovo glavo, če je blok skupen, in pa drugačno elektroniko pa še kakšne malenkosti...verjetno zaradi položaja motorja...nekam so ga mogli konec koncev spraviti :lol:
Uporabniški avatar
blink182
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 181
Pridružen: To Jun 10, 2008 2:47 pm

Je že 16V mašina.
Upam da so res trpežne, ker so mi nekateri že govorili da so te mašine slabe.
V osnovi naj bi bila mašina podobna tistim v bravotu, marei,... le da ima še variator ter še nekaj manjših sprememb. Zasledil pa sem da imajo tudi neke alfe tako.

Pa še eno vprašanje, ali je to normalno da se giblje temperatura motorja okoli 100°C ? Ali je mogoče teromostat pri koncu ali kaj drugega?

Lp
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

blink182 napisal/-a:Je že 16V mašina.
Upam da so res trpežne, ker so mi nekateri že govorili da so te mašine slabe.
V osnovi naj bi bila mašina podobna tistim v bravotu, marei,... le da ima še variator ter še nekaj manjših sprememb. Zasledil pa sem da imajo tudi neke alfe tako.

Pa še eno vprašanje, ali je to normalno da se giblje temperatura motorja okoli 100°C ? Ali je mogoče teromostat pri koncu ali kaj drugega?

Lp
ne morem trditi nič konkretnega, vendar okoli 100 pa po moje res ne sme biti...lahko da je termostat ali pa kakšen senzor temperature. možno je, če je kot pri alfi, da je vgrajen neoriginal termostat in zajebava, kot je v navadi pri italijanskih avtomobilih in neoriginalnimi rezervnimi deli...imaš pa na Eper-u vse cene originalnih delov, če jih drugje ne najdeš in najbolje da vpišeš Vin številko in pol iščeš, ker drugače boš našel solato podatkov :lol: moj termostat za 2.0 TS je prišel 100€ #-o , vendar dvomim da je za tvojega tko drag...senzorji niso dragi in lahko komot kupiš neoriginalnega.

pa ne sekiraj se glede tega, kaj drugi pravijo :roll: verjamem, da so njihove opazke toliko vredne, ker že 25 let vozijo barchetto, alfo ali pa kakšno lancio #-o ane? če so pa samo zavistni, ker si takšnega avta ne upajo imet, je pa jnihov problem 8)
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

blink182 napisal/-a:Pa še eno vprašanje, ali je to normalno da se giblje temperatura motorja okoli 100°C ? Ali je mogoče teromostat pri koncu ali kaj drugega?

Lp
Se ti ventilator vklaplja - prva in druga stopnja?
gregork
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 596
Pridružen: Po Sep 29, 2008 2:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Bohinj

  • Mašine je najbol podobna Lanci Lybra 1,8, vem ker sem jo imel. Dela kot urca sam variator faze ni delal kot je potrebno zato je bil glas dizlna. Menjal ga nisem nikoli saj dela čist ok pa še predal sem ga, da sem kupu dizel power. Sem pa imel narejenih 260.000 km prez problema.
AR ruls
Uporabniški avatar
blink182
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 181
Pridružen: To Jun 10, 2008 2:47 pm

Hvala za odgovore, spomladi bom vrjetno najprej menjal termostat, mogoče še variator, potem bomo pa videli.
Glede mnenja drugih se nič ne obremenjujem, važno da je meni všeč, ostalim naj se pa kar na skrivaj sline cedijo :D ali pa ne, mi je vseeno

Lp :D
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

Ozi napisal/-a:
blink182 napisal/-a:Pa še eno vprašanje, ali je to normalno da se giblje temperatura motorja okoli 100°C ? Ali je mogoče teromostat pri koncu ali kaj drugega?

Lp
Se ti ventilator vklaplja - prva in druga stopnja?
:-k
Uporabniški avatar
Vocko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 849
Pridružen: Pe Maj 18, 2007 11:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Šmarješke Toplice

Vklaplja se mu, sem zasledil na drugem forumu. Vklopi se in drži temperaturo na 100°
Fun is not a straight line!
Uporabniški avatar
blink182
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 181
Pridružen: To Jun 10, 2008 2:47 pm

Ja oprosti sem pozabil odgovoriti, ventilator se vklaplja normalno, temperaturo pa tudi drži stalno na okoli 100, nič ne skače na manj in več.

Lp
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

blink182 napisal/-a:Ja oprosti sem pozabil odgovoriti, ventilator se vklaplja normalno, temperaturo pa tudi drži stalno na okoli 100, nič ne skače na manj in več.

Lp
Uporabi tekočinski termometer in preveri točnost inštrumenta temperature v armaturki.
Emperor of The Dark Realm
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

blink182 napisal/-a:Ja oprosti sem pozabil odgovoriti, ventilator se vklaplja normalno, temperaturo pa tudi drži stalno na okoli 100, nič ne skače na manj in več.

Lp
Meni se npr. ni vklapljala prva stopnja oz. samo občasno, ko je imel konektor stik z plato. Občasno mi je skočla temp. na 95-100 stopinj in tudi po menjavi termostikala se ni zadeva rešila.

Ko sem pregledal vse od upora ventilatorja itd. sem našel v plati, ki da signal za ventilator napako. Predvidevam, da zaradi previsoke temp. so se kontakti zjebali in sem potem vse skupaj sestavil, polotal in je bila zadeva rešena :mrgreen:

Mogoče te muči podobna zadeva :wink:
Odgovori
  • Informacija