lancia thesis

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Uporabniški avatar
der_Alte
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 145
Pridružen: Če Nov 27, 2003 7:57 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Čestitke. Ko bom velik bom imel Thesis... pa tudi če Kappo kar preskočim. :mrgreen:
Lancia
Alfist
Alfist
Prispevkov: 408
Pridružen: Pe Jan 02, 2004 11:02 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Hvala za čestitke, včeraj sem še pogruntal, da se lahko z tem avtom tut pogovarjaš, večina pomembnejših ukazov je glasovnih in zadeva dela res solidno, Zakon!

S Spyderco sem včeraj od 6. letel prot Postojni. Včeraj je bila Spyderca filmska zvezda, v njej sta se pa vozile dve punci, snemali so reklamo za mobilno telefonijo za Makedonijo. Cel dan, kamere gor dol, vožnja to uno, cel dan so jo matral. :?
Ampak je tut zaslužla nek honorar. :D


Uuuu, danes pa pridem avto homologirat, tam čakam in vidim enega primorca s črno 147 GTA. Pa se malo pogovarjava, pa je model (ful mlad) kupu novo 147 GTA v Trstu, sm mu reku care, no pa mamo še en Alfin biserček v Slo.

Slike Thesiske pridejo kmalu v album...
BMW stoji pred garažo, Alfa Romeo pa te čaka.
Lancia
Alfist
Alfist
Prispevkov: 408
Pridružen: Pe Jan 02, 2004 11:02 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Aja, testna vožnja na kakem srečanju ne bo problem, če bom le lahko prišel do avta.
BMW stoji pred garažo, Alfa Romeo pa te čaka.
Giorgio Armani
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1184
Pridružen: Sr Okt 29, 2003 7:40 pm
Član Alfa Kluba: 0

Lancia napisal/-a:Hvala za čestitke, včeraj sem še pogruntal, da se lahko z tem avtom tut pogovarjaš, večina pomembnejših ukazov je glasovnih in zadeva dela res solidno, Zakon!

S Spyderco sem včeraj od 6. letel prot Postojni. Včeraj je bila Spyderca filmska zvezda, v njej sta se pa vozile dve punci, snemali so reklamo za mobilno telefonijo za Makedonijo. Cel dan, kamere gor dol, vožnja to uno, cel dan so jo matral. :?
Ampak je tut zaslužla nek honorar. :D


Uuuu, danes pa pridem avto homologirat, tam čakam in vidim enega primorca s črno 147 GTA. Pa se malo pogovarjava, pa je model (ful mlad) kupu novo 147 GTA v Trstu, sm mu reku care, no pa mamo še en Alfin biserček v Slo.

Slike Thesiske pridejo kmalu v album...
Aha potem sva se pa na avtocesti videla, sem vozil pred tabo do izstopa do Brezovice kar nekaj časa.Sem čakal da bi me prehitel, pa me žal nisi in si v celoti nisem mogel ogledati lepotice::(
Lp G.A.
Lancia
Alfist
Alfist
Prispevkov: 408
Pridružen: Pe Jan 02, 2004 11:02 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Jez sm šu na AC na Viču, brezovica je pa takoj nato, pa še tisto delo na cesti vmes, nism uočil, včer sem bil preveč zmatran, cel dan tisti filmarji #-o
BMW stoji pred garažo, Alfa Romeo pa te čaka.
Uporabniški avatar
Udovč
Alfist
Alfist
Prispevkov: 298
Pridružen: Sr Jan 21, 2009 5:30 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Breg ob Bistrici

Uhhh,obudil bom vidim eno zelo staro temo.
Ne vem kam bi tole vtaknil,če že obstaja kaj podobnega me prosim prestavite.
Namreč;planiram menjavo avtomobila najkasneje do meseca avgusta pa sem v dilemi:159 2.4 JTDm ali pa Lancia Thesis 2.4.JTD.Če mi kdorkoli lahko kaj iz prve roke pove o Thesisu bom zelo vesel o 159 pa vem že kar precej. 8)
Kako bi se vi odločili med tema dvema strojema?
Uporabniški avatar
B.I.S.H.O.P.
Alfist
Alfist
Prispevkov: 404
Pridružen: Pe Dec 28, 2007 10:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Vozilo: Fiat 500L 1.6 mjt 120KM Cross
Kraj: Vodice

Če drugega ne, je za thesisko zelo težko najti dobrega mehanika. Ima namreč toliko elektronike(še posebi podvozje), da je noben ne zna poštimat.
I DIDN'T DO IT! LAWYER FUCKED
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Je pa čisto druga filozofija med tema dvema avtoma. Thesis je naravnan maksimalno na udobje, Alfa 159 pa precej bolj k športnosti. Velika razlika je še v prostru v kabini, saj ima Thesis precej precej več prostora. Materiali so pravtako v prid Thesiski, saj je klaso višje, vstopna cena novega pa je bila skoraj 2 kratna napram vstopni ceni Alfe 159.

Je pa Thesis če dobiš dobrega super avto. Skyhook opravlja svoje delo odlično, materiali v kabini so bolj enaki tistim, ki jih najdemo v avtih višjih razredov, ozvočenje Bose je pravtako odlično, saj so ga optimirali precej časa, zvočna izoliranost, skrata vse je v tem avtu kot treba.

Slabe plati so, zdaj že nekoliko zastareli avt. menjalnik, rada se prižge kakšna lučka za ESP, ASR in podobno :), ki pa tudi sama ugasne, a je to pravzaprav problem precej avtov z ogromno elektrnike, v Thesisu je namreč kar 75 računalniških procesorjev. In skoraj vse v kabini deluje na elektriko (še sovoznikov predal), sama ergonomija pa je praktično enaka tisti v Quattroporteju s katerim ima še nekaj podobnosti. Je pa že Bishop povedal, če ti elektronika resneje ponagaja zna bit velika težava, da ti napako kdo zna odpraviti, saj je avtov res zelo malo, večina mehanikov Fiata v Sloveniji pa avta še od daleč ni videlo.

Se pa v Thesisu moraš navadit, da te zelo gledajo oz. je avto neverjetno vpadljiv na cestah, sploh v kakšni temnejši barvi, ko krom dodatki na zunanjosti še posebej padejo v oči.

V glavnem bencinar 2.4, ki ga ima moj oče, se nekoliko slabše obnese, saj avtot tehta 1,8 tone, za po AC je super, sploh ko se pelješ sam, kakšni klanci pa več potnikov + prtljaga, pa ga znata kar namučit, masa pač dela svoje.

Če hočeš dizla obvezno 2.4 M-Jet, saj večjo maso tu rešuje navor, a vedi, da je navor elektronsko omejen na 320 Nm, zaradi menjalnika, ki sicer zdrži 350 Nm. Drugače je v primeru ročnega menjalnika, a če sem iskren, v ta avto ročen menjalnik nikakor ne paše (je bil drugačnega mnenja moj oče in zato takrat ni pogledal za 3.0 oz. 3.2 varjanto, a če bi se še enkrat odločal, bi definitivno vzel V6 verzijo, ki pa so serijsko opremljene z avtomatikom), ker ko se vsedeš v kabino, te dobesedno mine, da bi menjaval in vozil divje.
Možen razlog za to je sama oblika notranjosti, pri kateri je sodeloval še svetovno znani psiholog, da bi jo naredili čim bolj spoščujočo ter, da bi dajala občutek, kot da sediš doma v dnevni sobi. To je bil namen, in sem mnenja, da jim je tudi uspelo, ker ne pomnim lepše oblikovane notranjosti kot v Theisisu. Še kot zanimivost, dele za notranjost avta, dela enako podjetje kot za Maybache.

Upam, da sem bil v pomoč. Če bi sam kupoval Thesisa bi vzel 3.2, a tudi 2.4 M-Jet ni slaba varjanta, 2.4 JTD s 150 konji pa je pomojem premalo, predvsem zaradi mase avte. Še ena dobra stran avta je pa to, da slabo opremljenih Thesisov sploh ni.

LP


P.S. Med tema dvema avtoma bi se odločil za Alfo 159, to pa zato, ker sem še premlad, da bi se vozil v Thesisu, predvsem pa nimam podjetja, h katerimu bi tak avto pasal zraven :) V primeru, da sem direktor neke firme in star 35+ pa bi verjetno vzel Thesisa, ali pa 166-ko.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Udovč
Alfist
Alfist
Prispevkov: 298
Pridružen: Sr Jan 21, 2009 5:30 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Breg ob Bistrici

Hvala za izčrpne informacije lizard,vendar mislim da se tehtnica preveša bolj v prid 159.Saj veste-enkrat alfa vedno alfa.
lp
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Največ boš itak imel od vožnje ene in druge, tako da to vseeno postori pred nakušop. Še vedno mi pa ni najbolj jasno kako to da se ne odločaš med 166ko in Thesisom.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Udovč
Alfist
Alfist
Prispevkov: 298
Pridružen: Sr Jan 21, 2009 5:30 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Breg ob Bistrici

Se opravičujem,ne me tepst,samo 166 mi je mal zastarela.Moje mnenje.
Tudi oblikovno se mi nekako bolj dopadeta 159 in pa Thesis.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Saj ti nič nočem :lol:, samo vprašal sem, ker sta si avta (thesis in 159ka) kot taka precej različna ;).
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Udovč
Alfist
Alfist
Prispevkov: 298
Pridružen: Sr Jan 21, 2009 5:30 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Breg ob Bistrici

Ja vem,je pa tudi to pol kaj si želim jst,kaj pa moja žena...Zaenkrat sva še na dveh bregovih. #-o
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Saj ne pravim, da je karkoli narobe s tem :) Skratka probaj oba, pa potem povej še kaj več, sploh če te bo karkoli zvezi s Thesisom zanimalo. ;)
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Udovč napisal/-a:Ja vem,je pa tudi to pol kaj si želim jst,kaj pa moja žena...Zaenkrat sva še na dveh bregovih. #-o
No ... če je žena v špilu .... na koncu boš kupil thesisa.
Je pa stvar približno taka, kot je že bilo napisano. Thesis je križarka, ni ravno športnik za ovinke, čeprav kar sune, teža se mu sicer pozna. Ko se "stari" alfin V6 zavrti je čez glavo dost. Sploh pri današnjih kaznih.
Jaz imam 3.2 na plin in gre zelo lepo. Fajn je ker ni turbine, EGRjev in podobne navlake.
Izkušeni lančisti bodo rekli da glej od druge polovice leta 2003 naprej (prej so bile težave z elektroniko).

Me je vleklo, da bi zamenjal za bmw serije 5 karavan (bi nucal še malo več prostora), pa sem ju videl enkrat skupaj na cesti en za drugim in je bilo moje razmišljanje glede bmwja končano. Thesis je thesis. Tudi čez 10 let bo še vedno aktualen, sicer nič vreden, ampak aktualen.

Če bi že menjal thesisa za alfo bi vzel 3.2JTS Q4 SW.
Odgovori
  • Informacija