Sektor 13 napisal/-a:Mah ta avtomatska klime je useen ce je al pa ni. V vsakem primeru mors gumb vrtet, ce je uzuni prevroce, kot pr rocni.
Verjetno je še nisi nikoli imel.
Če vklopiš FULL AUTO, potem ne. Nastaviš željeno temperaturo in ti klima sama optimizira hlajenje , ne glede na to, skozi kakšne temp. pasove se voziš...
Preberi moj avto pod avatarjem, seveda imam avtomatsko klimo !
Fora je v tem, ce je avto na soncu, zunanja temp. je recimo 27 stopinj. Notri pa nastavis na 23 stopinj, prostor prevec hitro ohladi, da me zacnejo bolet bezgavke na vratu.
No saj v avtu je verjetno cez 30 stopinj, ce sije sonce (pri temp. 27 C), kar pomeni, da mores v vsakem primeru notranjo temperaturo nastaviti na naprimer 26-28 stopinj.
Pri FULL AUTO je se drug problem in sicer piha v glavo (sredino) in je potrebno spet rocno zapirat zracnike....
Se pardoniram - res nisem preveril
Močno piha le na začetku, ker hoče klima v najkrajšem času doseči željeno temp. Res je najbolje, če avto na začetku kar ročno ohladiš in šele nato preklopiš na Full. S tem preprečiš premočno vpihavanje močno hladnega zraka. Sicer je pa ta funkcija primerna le za daljša potovanja... V vsakem primeru pa nikakor ni dobro imeti šob obrnjenih proti sebi.
jaz v tem primeru na levi strani stisnem vse 3 tipke kor-dol-levo in tako odprem vse lopute (gorijo vse 3 lučke oz. 6 levo in desno) in moč pihanja je manjša, klima pa še vedno dela v pol avtomatskem režimu, to pomeni da lovi temperaturo, ne premika pa loput. Ko mi je OK, pa samo stisnem avtomatiko.
Mene moti pri FLAR, da pri full auto ne upošteva letnega časa pri začetnem šusu, recimo če pozimi greje kabino je super, da piha pod noge in se potem topel zrak dviga v avtu, poleti je pa enako delovanje tečno, saj še vedno piha pod noge hladen zrak (da ne omenjam da me zebe v prste v japanerjih) in le ta ostaja pri tleh, namesto, da bi raje pihalo v steklo in bi potem hladen zrak sam padal dol.
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
Alfaspider napisal/-a:Mene moti pri FLAR, da pri full auto ne upošteva letnega časa pri začetnem šusu, recimo če pozimi greje kabino je super, da piha pod noge in se potem topel zrak dviga v avtu, poleti je pa enako delovanje tečno, saj še vedno piha pod noge hladen zrak (da ne omenjam da me zebe v prste v japanerjih) in le ta ostaja pri tleh, namesto, da bi raje pihalo v steklo in bi potem hladen zrak sam padal dol.
Zanimivo in v 164 in v Lancii, mi je pihalo v vetrobransko steklo, ko sem sredi poletja vklopil klimo in v noge sredi zime, ko se je avto ogreval.
A se ne da nastavit, kljub avtomatiki, da piha samo v eno smer (gor ali dol ali sredinsko)? Pr nemcih to dela, res pa da se takrat full avtomatika izkopi, vendar še vedno deluje polavtomatika al nekaj v tem smislu (še vedno prilagaja ventilator). Full avtomatika se mi pa tako ali tako ne zdi uporabna, ker te tako nažge, da si po 400km hin.
bikez napisal/-a:A se ne da nastavit, kljub avtomatiki, da piha samo v eno smer (gor ali dol ali sredinsko)? Pr nemcih to dela, res pa da se takrat full avtomatika izkopi, vendar še vedno deluje polavtomatika al nekaj v tem smislu (še vedno prilagaja ventilator). Full avtomatika se mi pa tako ali tako ne zdi uporabna, ker te tako nažge, da si po 400km hin.
Torej je enako. Pri meni se ko pritisneš tipko AUTO na displeju vklopi napis FULL AUTO, nato pa če hočeš ali povečat/zmanjšat moč pihanja, ali pa spremenit mesto s kje ti piha se takoj preklopi iz FULL AUTO v AUTO.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.