imam majhen ali velik problem in sicer mi avto v leru dela na 1100 obratih mrzel in zagret ko ga pa ugasnem in spet prizgem pa nekaj casa dela na normalnih obratih potem pa spet na 1100.
vziga mi tudi drugace kot vcasih bolj slabo vendar sem opazil lucko za akumulator na zaslonu. vse to se je zacelo danes zato sumim prazen akumulator.
Prazen akumulator skoraj sigurno ni, kolkor mam jaz pojma.
Motorček prostega teka je navadno odgovoren za take bedarije.
Kliči servis Zega, bi ti rekel da še prej poglej če je kaj v navodilih opisano, pa imaš verjetno italijanska ali francoska navodila...
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Lučka za akumulator se na 159 v hladnih dneh rada pojavi, ker kapaciteta akumulatorja čez noč, še raje pa čez dve ali tri noči točno toliko pade, da jo elektronika, ki je izjemno občutljiva pri zagonu to registrira.
Če ti vžiga normalno enostavno ignoriraj. Če se bo pojavljala težava z vžigom pa boš počasi verjetno moral menjat akumulator.
Če voziš predvsem kratke relacije, je možno da te zajebava regeneracija katalizatorja. Predlagam ti da se pelješ enih 30 km tam okrog 160km/h če je kje možno, nato pa avto parkiraj vroč in ga še pusti par minut laufat da se regeneracija spelje do konca. btw, med regeneracijo na štand gasu boš opazil da kazalec tlaka turbine nekoliko naraste.
res je da se vozim tudi kratke relacije vendar vsak dan naredim 50km(10zjutraj, 40popoldan) sem se pa prej peljal 40km skupaj okoli 170km/h vendar je se vseeno isto. bil je pa dpf filter regeneriran okoli 2000km nazaj. bil pred novim letom na servisu in je pisalo, da se je regeneriral 1200km nazaj.
vendar se je vse zacelo danes tako da sumim akumulator. tudi na njemu so neke tri lucke gor in, ce je sive barve pise, da ga je treba napolnit.
chocki napisal/-a:... imam majhen ali velik problem in sicer mi avto v leru dela na 1100 obratih mrzel in zagret ko ga pa ugasnem in spet prizgem pa nekaj casa dela na normalnih obratih potem pa spet na 1100 ...
Electrical balance check
According to the battery voltage, the control unit alters the idle speed:
increases the injector injection times;
modulates the line pressure.
in
chocki napisal/-a:... vziga mi tudi drugace kot vcasih bolj slabo vendar sem opazil lucko za akumulator na zaslonu. vse to se je zacelo danes zato sumim prazen akumulator ...
ALTERNATOR
At the key-on as long as the voltage is below around 5.5 V, the Body Computer signals the insufficient recharging state; when the voltage exceeds 5.5 V, the warning light goes out; if, on the other hand, with the engine moving (speed above 700 rpm), the voltage decreases below the level of 4.5 V, then the warning light comes on constantly accompanied by the display of a message.
Tole ima eLearn za povedat na tole temo.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
danes zjutraj sem probal avto prizgat in je z tezavo tudi vzgal potem pa ni hotel ugasnit prvic ko sem pritisnil. zatem sploh ni vec vzgal in sem mogel prizgat na kable.
pustil sem pet minut in ga poizkusil vzgat in je normalno zalaufal vendar so se prizgale vse lucke za abs, airbag, asr, tudi obratomer in vsi ostali kazalci niso delovali, po priblizno dveh kilometrih voznje pa vse normalno zacelo delovat razen indikator kilometrov je utripal.
zatem sem avto ugasnil in spet prizgal sedaj pa vse deluje normalno tudi avto laufa na pravilnih obratih in ne vec na 1100.
mislite, da je lahko res samo to, ker je vzunaj parkiran in ga je kaksna malenkost zmotila ali akumalotor spraznila?
saj vem, da je najboljs tester saj mam ze zmenjeno na servisu za v ponedeljek, ker danes ni casa.
napisal sem vse kaj se dogaja, ce je slucajno kdo ze imel iste tezave in ce jih bo kdo imel, da se jih lazje resi. boljse vec napisat kot premalo upam da ni kaj hujsega, ker sem ze nekaj denarja zdeval za izredne napake.(rabljen avto)