Tazga puntota (1.2 8v) imam tudi jaz in sicer ima trenutno 192k km (kupljen z 8k km)...
Jaz bi na tvojem mestu zamenjal termostat (jaz sem ga zamenjal pri 80k km in 160k km), ne pride drago (mislim da je bil nazadnje 17 eur), ampak baje ko gre ti spusti dihtnga na glavi in pol je treba brusit in ne vem kaj vse (lahko da je to bolj rekla kazala, ampak jaz upoštevam
).
Pa kar je Mirc opisal glede vetrnice se je tudi meni zgodilo (oz. se dogaja). Vetrnica je na motorček pritrjena z eno kovinsko palčko in ker prihaja do kar ornk sile ko se vetrnica začne vrtet, se tist nastavek na motorčku deformira in je zmeri več lufta, dokler tiste palčke ne odfuka ven in se vetrnica neha vrtet (lahko slišiš potem kot ruženje, ker vetrnica stoji gor na vrtečem motorčku, ni pa oprijema da bi se zavrtela). Rezultat je segrevanje avta (oz. zakuhanje če nisi pozoren). Jaz to rešim tako, da pač razstavim, najdem žebelj primerne debeline, ga pobrusim na želeno dolžino in "fiksiram" nazaj, za ene 10k km zdrži, potem spet pade ven. Je ceneje kot če kupiš novo vetrnico (ceno sem pozabil, ni mejhna), vse rabljene ki sem jih pa videl so bile pa isto bolj na koncu.
Pa jaz imam gume gor 195/45/15 (dovoljene tovarniško) in je bolj tko tko, avto zgleda kot traktor (nespuščen), vsaka kolesnica te potegne notr, pa v dežju je k****c, ker brez abs imam filing kot da pluje, ne da se vozi. Glede lukenj in neravne ceste se ne čuti oziroma je v primerjavi s spuščeno 156sw kot vodna postelja proti betonu, tako da udobje te ne rabi tolk skrbet...
Pa vsake toliko časa vklopi zadnji brisalec, ker če ga bi odprl, bi videl čist rjavo pa zamazano notranjost in mu lepo podaljšaš življenjsko dobo s tem, jaz tega nisem vedel, ampak sem ga čist razstavil in spucal in sedaj spet dela, samo malo bolj ropota...
Kar se servisov tiče je bilo menjano poleg rednih servisov (filtra in olje, svečke, termostat, jermen, ploščice, diska 1x, itd) še labda sonda (pri 175k km), zadnji lonec (pri 120k km), kabli za vžig (180k km), cel servo volan (serijska napaka, ampak meni ni šel elektro motorček ampak en senzor na gredi al kaj, najslabši možen primer, potem pa na gred ni pasal noben motorček in sem moral cel volan zamenjat
- 300 eur z vezami za rabljenega leto pa pol nazaj). Ravno sedaj pa je na servisu in se menja ena zajla za ročno, sprednji ležaj pri kolesu in ene gume na motorju, ker je mašina začela mastit, čeprav olja ne zgublja.
V bližnji prihodnosti pa nameravam še šobe spucat, ker se mi zdi malo nemiren tek, aja potenciometer je bil menjan še v garanciji (izredno neprijetna zadeva, avto je nabil obrate sam od sebe al pa se med vožnjo kar ugasnil in glih tolk da nisem s ceste dol zapeljal), pa moram nekje dobiti elektroniko v volanu za brisalce, ker ne delajo tako kot pošlješ signal motorčku (dela samo ena stopnja, pa malo improvizacije rabiš za ugasnit) - nova pride 150 eur, kar je nesprejemljivo, primernega razbitega pa takrat ko sem nazadnje iskal nisem nobenega našel (strašijo me na servisu, da more biti točno tak, drugače ne bo delal potovalni računalnik pa to, samo glede tega se nisem preveč informiral še).
Imel sem kar nekaj stroškov z njim (in še bodo), ampak v primerjavi z avti višjega razreda (alfa 156
) je avto milina...