Sesalni kolektor - AR 159, 2.4 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

ja to je turbina, in tam je ponavadi malo mastno
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Denis 159
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: So Apr 04, 2009 10:15 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Sevnica

Se mi je zdelo, ampak sem raje počakal, da nekdo to potrdi, da si nebi naredu še večje sramote :)
Torej ni krize. Saj ni mastno, da bi kar kapljalo, ampak pozna se.
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Slika

Evo takole izgleda zadnji ventil(ki je vezan na servo motorček) pri meni. Zdi se mi da ima tudi nekaj zračnosti vendar težko probam, ko je kolektor v avtu. Mi lahko kdo odgovori ali je kolektor že opravil svoje ali je še rešitev? Primerov, ko bi lopatico potegnilo v motor pri JTD nisem zasledil...je možen ta (BMW-jev)scenarij?

Iztaknjeno palčko sem namestil nazaj in loputice se sedaj vse premaknejo.

Bom videl kako se bo avto obnašal.... če ne pa v menjavo...
Denis 159
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: So Apr 04, 2009 10:15 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Sevnica

Ista slika kot pri meni, jaz sem se odločil kar za menjavo, ker avto ne gre nikamor več.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

pris tilotu sem resil ta problem iztikanja vodila tako da sem naredil distancnik, vzmet, vijak, in da precko tisci h tlom, in da se kamot premika, deluje brez problema ze skoraj eno leto, drugace pa tole se ni nevem kako mastno, sem videl ze hujse pa je avto delal kot treba

nej povem da stilotu je deloval samo tisti ki je bil na servomotorju, eden je bil odprt, ostaal dva pa zaprta, pa ej avto laufal, samo ne tako kot potem z modifikacijo
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
RaceBoy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 167
Pridružen: Sr Sep 26, 2007 3:01 pm
Vozilo: Alfa GT Q2
Kraj: Brkini

zivjo.

Bom napisal se mojo izkusno z napako sesalnega kolektorja. Imam Alfo GT Q2 (2007). Vceraj mi je javilo napako engine. Ker imam OBD2 reader sem pogledal napako in z pomocjo TribesMan-a smo ugotovili, da je napaka sesalnega kolektorja. Ze ves poten gledam cene novih delov (cca 500€), ko sem danes zjutraj se odpeljal na delo z se vedno prikazano napako. Ko sem hotel na parkiriscu se enkrat premaknit avto se pa ni sploh vec vzgal. Armaturka je bila temna in avto ni dal znakov zivljenja. Mi je pa celo zimo avto slabo vzigal in sem vedel, da je baterija na koncu. Hitro skocim po novo. Menjam. Avto vzge. Napake ni kazalo vec. Pobrisem se napako, ki je shranjena v ECU in zadeva deluje ! Skratka. Mozno je, da se ob slabi bateriji lahko tudi malo sfuzla ECU in pokaze kako napako, ki je ni. No resnicno upam, da jo ni bilo :)
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Ko je men letos februarja ob najhujšem mrazu umrl akomulator je ob zadnjem poskusu vžiga tud izpisal vse mogoče napake,po menjavi z novim ne duha ne sluha o tem! :)
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Evo takole sem jaz ''rešil'' zadevo. Vodilo sem snel z aktuatorja, palco ki povezuje ventile sem dal nazaj gor na ventile in jo fiksiral da je skos v odprtem položaju.
Sem picajzel glede delovanja motorja ampak moja 166 nima s tem nikakršnih problemov... Ne vem pa če je kaj drugače pri avtih z DPF oz. 159...

http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... 989#366989
simicbranko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 135
Pridružen: Po Okt 08, 2007 4:45 pm

Ker sem imel na BMW 5 na sesalnem kolektorju kovinske loputice pobrane ven zato ker v primeru da kaksno odtrga ti lahko motor zariba. Pri alfah vidim da je tudi problem ker se zapacajo. Kako je tukaj z demontazo???
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Kolektor dol, loputice pobrat ven, naredit "čepe" in jih namontirat notri.

Edino ogromno dela je, ker če hočeš kolektor dol dobit, moraš odmontirat visokotlačno črpalko...

(je pa še ena opcija, ventile izklopiš v računalniku... in ostanejo v določeni poziciji za vedno)
simicbranko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 135
Pridružen: Po Okt 08, 2007 4:45 pm

to je tist kar sva se midva slisala?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ne, ni to tisto, se pa da komot naredit "usput".

Scier pri tebi je palčka že dol padla z ventilov, boš moral najprej zadevo "fiksirat" da se ne bodo lopute premikale po svoje. Če boš sploh lahko, lahko da so ventili že zjahani, in ni druge kot "odstranitev"...
Je kaj črno od olja in saj okoli ventilov?
simicbranko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 135
Pridružen: Po Okt 08, 2007 4:45 pm

zadnji pri levem kolesu je masten ampak ko dam gas se vseh 6 premika palcka je zlomljena na kapicah stoji kr po svoje :)
Moram palcko prvo kupit ne?
simicbranko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 135
Pridružen: Po Okt 08, 2007 4:45 pm

na bmw ju das v pol ure dol kolektor odlomis loputke zalijes luknjice sestavis in gas. malo bolj kadi je pa odzivnost malo boljsa
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

TribesMan napisal/-a:Ne, ni to tisto, se pa da komot naredit "usput".

Scier pri tebi je palčka že dol padla z ventilov, boš moral najprej zadevo "fiksirat" da se ne bodo lopute premikale po svoje. Če boš sploh lahko, lahko da so ventili že zjahani, in ni druge kot "odstranitev"...
Je kaj črno od olja in saj okoli ventilov?
a če je črno okol vetilčkov posledično avto tudi kadi ?
Odgovori
  • Informacija