Včeraj se je torej končalo moje "razmerje" z alfo 156, ki je trajalo kar celih 6 let in še nekaj drobiža. Zamenjal sem jo za novo Corso colour edition z 1.4 mašino.
Razlog ni bila potreba po novem avtu, ampak se je moja lubica začela kar pošteno kvariti. Skratka, menjalnik je šel rakom žvižgat. Ja, lahko bi kupil drugega ampak je štorija malce bolj zapletena. Pred kratkim sem vanjo vložil skoraj 2000e za velki servis in kar nekaj stvari zraven, vkljućno z menjavo ojničnih. Dan po tem, ko sem avto dobil nazaj, odleti cilinder za sklopko (2. v 14 mesecih!!!). Ok, dam zamenjat. Dan po tem, ko dobim avto nazaj, pa se začnejo oglašat ležaji in zobniki v menjalniku. Če seštejem vse te nevšečnosti in dejstvo, da me je lani doletela podobna epizoda z hladilnikom, sklopko itd., sem prišel do zakljućka, da nima več smisla. Zato je šla v menjavo.
Zamenjala jo je Opel Corsa D colour edition - seveda bela z črno streho. Kaj naj rečem. Z avtkom sem dokaj zadovoljen (kolikor sem pač lahko po 200 prevoženih kilometrih ). Drugače je to moj 3. opel. In moram rečt, da je v primerjavi z prejšnjimi mojimi vozili te znamke, opazen velik napredek v kvaliteti notranjosti. Za motor ne morem še nič rečt. Me je pa presenetilo, da ima npr. pri 100kmh mašina le 2.750/min. Lafa se je pri tej hitrosti vrtela z 3000/min. 120km/h=3.000/min - Corsa, alfica 3.250/min. To me je dokaj presenetilo, saj sem pričakoval, da se bo manjši motor pri določeni hitrosti vrtel v večjih vrtljajih kot večji in močnejši motor
Oprema... hja, kaj vse vsebuje... Raje bom napisal, kaj ne vsebuje, bom krajši. Torej ni: navigacije, elektrike na zadnjih šipah, športnega podvozja, usnja (razen volanskega obroča), gretja volana in zicev. Kar se ostale opreme tiče, je elektronske šare na pretek.
To je zaenkrat vse kar lahko povem o avtu. V kratkem nalimam še kako slikco če bo čas. Če pa imate kake izkušnje z takim avtom, pa na dan z besedo