Živ! Evo še meni je včeraj se prižgala lučka za motor. Včeraj po daljši vožnji na AC, umirjena vožnja 120-130km/h, mi cca. 10km do doma prižge lučko od motorja, ker sem že imel probleme s pritiskom turba(ki sem jih rešil) sem mislil to je utripnilo in bo izginilo. Ampak ni, lučka za motor gori, avto ne gre čez 2500 obratov, do tam še, nato pa kot da ga nekaj zamori. Vozim počasi, pridem z AC dol in odprem okna, zvok pa kot bi mi auspuh odpadel.... Gre pa za 1.9 8V 01 letnik 156 alfo. Lp!
Folc, ce prov vem, da majo use 156 razn 2,4jtdm isti ventil in map, je kataloska mapa: 0 281 002 510
Za vakum ventil ti pa jutri povem, nou je pa 104€ za info. Sm ga glih ucera kupu...
danes smo sprobali in sicer smo dali NOV vacoum ventil in napaka se ni pojavila niti pri 5k RPM po ravnini ... ko pa smo šli v klanec in zahodili je ponovno vrglo ven ... tako da sedaj dvomim da je kriv vacoum ventil ...
torej za moje pojme mogoče nagaja majhna razpokica pod objemko pri cevi od MAF-a na turbino ali pa same cevke vacuma (so mogoče malo preparele .. so nove naročene) ...
ali ima kdo izmed vas še kako idejo ...
PS.. dali smo sicer ventil z različno kataloško kajti moj ima 55188059 tale ko smo ga gor dali pa ima 55203202 ... ma sj načeloma so vsi enaki mar ne ?
Alfa Romeo .. time to stop looking and start touching
folc napisal/-a:danes smo sprobali in sicer smo dali NOV vacoum ventil in napaka se ni pojavila niti pri 5k RPM po ravnini ... ko pa smo šli v klanec in zahodili je ponovno vrglo ven ... tako da sedaj dvomim da je kriv vacoum ventil ...
torej za moje pojme mogoče nagaja majhna razpokica pod objemko pri cevi od MAF-a na turbino ali pa same cevke vacuma (so mogoče malo preparele .. so nove naročene) ...
ali ima kdo izmed vas še kako idejo ...
PS.. dali smo sicer ventil z različno kataloško kajti moj ima 55188059 tale ko smo ga gor dali pa ima 55203202 ... ma sj načeloma so vsi enaki mar ne ?
A imaš kako diagnostiko? FiatECUSan pa to?
Preveri koliko mBarov ti kaže senzor pritiska zraka ko je avto ugasnjen (samo kontakt)...
Pa poglej še kak je pretok zraka v prostem teku (vžgi avto pa pusti da laufa par minut, da se EGR izklopi, to vidiš ko gre parameter EGRja na 1% stalno, pol pa poglej številko za pretok zraka...)