ventilacija lancia thesis

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

Zdravo,

očetu je včeraj na thesiski prenehala delovati notranja ventilacija. Preveril sem varovalke pri vozniku, in ''fuse box'' pri motorju. Na ekrančku use poteka regularno, slišijo se tudi lopute ko preklapljaš...samo ventilatorja se ne sliši in nič ne piha.
Prosil bi za kakšno pomoč, tut če samo slika iz eLearn-a kje je ventilator ali kakšna druga pomoč ( če je znan problem, na enem forumu thesisk sem našel da naj bi imela slab stik v ''fuse box'' sam tam očitno je, oz. niti ni napetosti na varovalki katera naj bi bila za ventilacijo..)

Hvala
Uporabniški avatar
alfistaV6
Alfist
Alfist
Prispevkov: 364
Pridružen: To Nov 22, 2005 10:04 am

Kaj pa upori (notranji ventilator)?
Ah, nč ni važn, sam da je alfa zravn:)
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

Nevem, jih ima za ventilacijo? #-o a ni to ponavad to za vent. Za kílr
Uporabniški avatar
alfistaV6
Alfist
Alfist
Prispevkov: 364
Pridružen: To Nov 22, 2005 10:04 am

Sodeč po tvojih simptonih sem imel podoben primer pred leti na moji alfi.

Smo zamenjali upore pri notranjem ventilatorju (pred sovoznikom pod armaturo) in je delalo.
Ah, nč ni važn, sam da je alfa zravn:)
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

Hm, k bi vedu kje se kj to nahaja. Si ti imel tudi dig. Klimo? Ce bi blo mal bl toplo bi se mal bl posvetu problemu zdj me pa ne mika prevec, sam vozna z zarosenimi sipami pa tut ni ok + enmau zebe :-)
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

Ponavadi so te upori v boksu kjer je kabinski ventilator.Se namreč zelo grejejo, tako da se potem ob vklopu ventilatorja lahko hladijo.
Meni so pri enem avtomobilu dobesedno razpadli pri drugem pa je odbilo samo termo varovalko, ki se nahaja poleg uporov.So pa ti upori ponavadi na modulu ki je fiksiran na boks tako, da se vse skupaj lahko lepo odklopi.
Problem je edino, ker nobeden od teh ni imel avtomatske klime vendar princip bi mogel biti verjetno enak.

lp
Uporabniški avatar
alfistaV6
Alfist
Alfist
Prispevkov: 364
Pridružen: To Nov 22, 2005 10:04 am

Ja, je bila avtomatska.
Ah, nč ni važn, sam da je alfa zravn:)
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Če ta upor samo odklopiš bi morala delati najvišja stopnja ventilatorja.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Če je stvar kolčkaj podobna tisti v 166-ki, potem nimaš pav veliko za popravljat, ker je vse skupaj zalito na ploščici, ki se drži motorja ventilatorja.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

Dons sm biu frej in sm se lotu razderat in zrihtu :-) zgleda je bil slb kontakt na konektorju na vent. Mal je zazgan..vazn da dela :-) hvala usen vsem
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Če je konektor zažgan je slaba masa.
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

Ja, t crn za maso je biu zazgan. Treba bo se aku. Zamenat, ta je presvoh, sam to vrjetn ne igra vloge. Ta masa pa gre s šopom kablou po armaturki, ni nikamr bliz prkloplena masa :-(
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Zato preglej bližino akumulatorja, ker tam ponavadi zelo blizu je priklopljena masa na karoserijo in motor. Odvij priklopna mesta, očisti in malo kontakt spreja tudi ne škodi. Da ne korodira.
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

Hvala, bom naredu v kratkem.
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

In te mase so ponavadi za v krasen k**** tanke.Če boš že šraufal maso,jo obenem lahko zamenjaš.Škodilo ne bo nič le koristi lahko.Ponavadi dajejo orginal za maso od 0.8mm2 do 10m2 kable.Zamenjaj z vsaj 20mm2 ali 35mm2.
Primer...pa ne bote rekli zdaj to nima veze......jaz sem imel orginal maso v alfi 0.8mm2 to je mal bl debelo ko pol centi in mi je pri nažgani muzki vse bliskalo.Sem zamenjal orginal maso z 50mm2 in je bliskanje prenehalo in začuda je avto dosti lažje verglal-vžigal,kot prej z orginal maso.
Tak da se splača zamenjat.

l.p.
Odgovori
  • Informacija