očetu je včeraj na thesiski prenehala delovati notranja ventilacija. Preveril sem varovalke pri vozniku, in ''fuse box'' pri motorju. Na ekrančku use poteka regularno, slišijo se tudi lopute ko preklapljaš...samo ventilatorja se ne sliši in nič ne piha.
Prosil bi za kakšno pomoč, tut če samo slika iz eLearn-a kje je ventilator ali kakšna druga pomoč ( če je znan problem, na enem forumu thesisk sem našel da naj bi imela slab stik v ''fuse box'' sam tam očitno je, oz. niti ni napetosti na varovalki katera naj bi bila za ventilacijo..)
Hm, k bi vedu kje se kj to nahaja. Si ti imel tudi dig. Klimo? Ce bi blo mal bl toplo bi se mal bl posvetu problemu zdj me pa ne mika prevec, sam vozna z zarosenimi sipami pa tut ni ok + enmau zebe
Ponavadi so te upori v boksu kjer je kabinski ventilator.Se namreč zelo grejejo, tako da se potem ob vklopu ventilatorja lahko hladijo.
Meni so pri enem avtomobilu dobesedno razpadli pri drugem pa je odbilo samo termo varovalko, ki se nahaja poleg uporov.So pa ti upori ponavadi na modulu ki je fiksiran na boks tako, da se vse skupaj lahko lepo odklopi.
Problem je edino, ker nobeden od teh ni imel avtomatske klime vendar princip bi mogel biti verjetno enak.
Če je stvar kolčkaj podobna tisti v 166-ki, potem nimaš pav veliko za popravljat, ker je vse skupaj zalito na ploščici, ki se drži motorja ventilatorja.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Ja, t crn za maso je biu zazgan. Treba bo se aku. Zamenat, ta je presvoh, sam to vrjetn ne igra vloge. Ta masa pa gre s šopom kablou po armaturki, ni nikamr bliz prkloplena masa
Zato preglej bližino akumulatorja, ker tam ponavadi zelo blizu je priklopljena masa na karoserijo in motor. Odvij priklopna mesta, očisti in malo kontakt spreja tudi ne škodi. Da ne korodira.
In te mase so ponavadi za v krasen k**** tanke.Če boš že šraufal maso,jo obenem lahko zamenjaš.Škodilo ne bo nič le koristi lahko.Ponavadi dajejo orginal za maso od 0.8mm2 do 10m2 kable.Zamenjaj z vsaj 20mm2 ali 35mm2.
Primer...pa ne bote rekli zdaj to nima veze......jaz sem imel orginal maso v alfi 0.8mm2 to je mal bl debelo ko pol centi in mi je pri nažgani muzki vse bliskalo.Sem zamenjal orginal maso z 50mm2 in je bliskanje prenehalo in začuda je avto dosti lažje verglal-vžigal,kot prej z orginal maso.
Tak da se splača zamenjat.