Težave / Problemi - AR 145 /146, 2.0 TS 16V

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

zunaj ne toči verjetno zaradi večje gostote olja. Vendar se to izniči praktično takoj ko vžgeš avtomobil.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Okoli filtra za olje bolj težko, edino če ni pravilno privit oz dovolj. Saj ga lahko z roko priviješ.

Bolj so problematični čepi karterja in pa pri stiku z menjalnikom. Tam tečejo vsi po vrsti.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

kupi brake cleaner pa spucaj spodnji del avta, zalavfi pa glej kje teče...
Če pri filtru, potem ga probaj zategnit, če to ni krivo potem lahko pušča zaradi nespucane naležne površine ali imaš pa fuč izmenjevalec toplote pred filtrom ali pa kaka fuč cevka...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Pri cevki bi kar konkretno curilo, glede na to, da je pod pritiskom. Pri karterju pa teče verjetno, ko je olje ogreto in bolj tekoče. Ko se ohladi, preneha teči oz teče manj.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

lahko je samo kak spoj, tud dihtnga na izmenjevalcu rata trda in zapečena...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

alfa_samec napisal/-a:Tam tečejo vsi po vrsti.
moja ni tekla :lol: :lol: je pa tekla pr vijaku za izpust :lol: #-o :oops:
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

kosir1234 napisal/-a:lahko je samo kak spoj, tud dihtnga na izmenjevalcu rata trda in zapečena...
Mah ti TS motorji itak postanejo sčasoma vsi trdi in zapečeni :P
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 582
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB

ko bi dali not one prejšnje alfine motorje z Verigo pa jih posodobli bi bili top :).

V glavnem teče ko je olje novo potem ko se zapaca ipd je ok. ampak potem je olje že hitro zanič bolj vodeno deluje.
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 582
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB

zanima me tole: na avtu je nekje vmes bi spucan Buterfly valve in avto spet po nekaj časa nabija ture ampak kr konkretno do 3000 niha ko sputiš gas ne pade pa pod 1500. torej je to to ponovno ali pe je LMM, ali lambda ipd ??

Hvala :(
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

verjetno loputa ali pa zataknjena zajla. Če bi bila lambda ipd. bi ti crknil ko spustiš gas ..
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 582
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB

ok... tudi to se zgodi kdaj redko da crkne ... ne drži ler lauf
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Spucaj pa potem naprej
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

a33 napisal/-a:zanima me tole: na avtu je nekje vmes bi spucan Buterfly valve in avto spet po nekaj časa nabija ture ampak kr konkretno do 3000 niha ko sputiš gas ne pade pa pod 1500. torej je to to ponovno ali pe je LMM, ali lambda ipd ??

Hvala :(
Če je bilo karkoli čiščeno/odklopljeno/zamenjano, bi bilo potrebno naredit Throttle body in ECU reset. Postopek je opisan, lahko ga izvedeš sam.
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 582
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB

Throttle body - je posebej reset ?
kje je opis potopka?

Lp
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

viewtopic.php?f=39&t=25220" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori
  • Informacija