Kako je pa kaj s čipanjem 159-ke z 2.0 JTDM motorjem (170 KM)? Si že kakšno delal? Kakšna posebnost, razen, da je Euro5?
Namreč iščem drugo 159-ko in ena opcija je s takim motorjem...
Hvala
To je trenutno moj najljubši JTD. Sem jih že čipal ene par. Nobenih ekstra posebnosti, čipa se zlo lepo preko 200HP. Sem imel pa pri eni težave zaradi tlaka goriva, ker pumpa ni mogla dohajat... tej zadevi še nismo prišli do dna, ostale dve pa sta šle BP.
Po mojem mnenju vsekakor boljši motor kot 1.9 16V. Je tako dober, da skoraj ne vidiš razloga zakaj bi šel na 2.4, če odmisliš zvok.
Pozdravljeni, saj bom pogledal celo temo imam celo noč časa, ampak vseeno imam nekaj vprašanj, če kdo ve iz glave in se mu da napisat.
Torej, kupujem alfo 147 jtd prvi model, in ker bo to moj prvi turbo diesel motor me seveda mika čipanje.
-Rad bi dal avto na valje in da se na bazi tistih podatkov optimizira ecu. Kdo to dela pri nas in koliko bi to cca. stalo?
- Se splača zmontirati aftermarket intercooler ter bolj odprt izpuh in širšo cev?
- Koliko bi mašina in turbina trpeli po čipiranju?
Nočem nobenih divjih številk dobit, ampak čisto tako, ker bi rad probal.
Nekaj vez imam v Trstu pri stricih, ki to delajo, ampak sem nonstop v Ljubljani in enostavno nimam časa it dol in vprašat.
Lepa hvala že vnaprej za odgovore.
Intercooler se splača, če hočeš mal več dobit ven kot tisto stock čipanje. Problem je ker bo potem 99% sklopka začela drset, ker nima prav veliko rezerve... Tako da pred intercoolerjem je skoraj bolj pametno menjat sklopko za bolj zmogljivo. Po možnosti pa tudi diferencial za Torsen.
Mašina in turbina trpita bolj, samo ne tolk da bi kr crknilo. Jaz imam večji intercooler gor že skoraj 4 leta in tud čipana je že kar dolgo, pa še kr dela...
Problem pa je sklopka, ker mi je tudi "ojačana" sklopka po 120kkm popustila poslušnost.