Škrta ker ni sinhroniziran rikverc, treba je zaustavit tisto polovico zobnikov ki se še vrtijo, za to pa zadostuje da prestaviš v katerokoli brzino in potem brez da bi kaj spuščal sklopko prestaviš v rikverc. Ne vidim glih potrebe po cukanju v prvi....
Če pa ne gre v rikverc, pa pomeni da zobniki stojijo ravno v neugodnem položaju, torej jih moraš v leru s spustom sklopke malce zavrtet, nato pa prestavit v rikverc.
Gre pa bolj za detajle vsakega avta, ki ga pač lastnik lahko hitro naštudira. Fajn bi bilo kvečjemu da zadevo proba nekdo, ki dotični menjalnik malce bolj pozna, da bi lahko ocenil če gre res za kako zgago izven pričakovanih okvirjev.
Motorček prostega teka: ok, teoretiziram, ker pač ne poznam avta v detajle in se mi ne ljubi ga naštudirat, a če ima sistem motorčka ki premika zračno loputo in že če je ta bila očiščena, bi treba še resetirat računalnik, da se priuči premaknjenih parametrov. Pri menjavi motorčka je to torej obvezno.
Tole je primer http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?t=25220 , morda bo celo delovalo pri tvoji, sicer pa bo treba poiskat tapravo proceduro.