MiTo: komentarji in splošna debata

Tehnične teme o modelu MiTo

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Pa MiTo sploh ni slab avto, ima pa dva velika problema: kot prvo je absolutno predrag in kot drugo ljudje sploh ne vedo, da obstaja. Pod takšnimi pogoji pa je težko prodajati avte :lol:
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

alfa_samec napisal/-a:Pa MiTo sploh ni slab avto, ima pa dva velika problema: kot prvo je absolutno predrag in kot drugo ljudje sploh ne vedo, da obstaja. Pod takšnimi pogoji pa je težko prodajati avte :lol:
Glede cene se strinjam, da je malce dražji kot konkurenca, glede drugega pa takole: res jih je bolj malo na cesti ampak vsake toliko pa vidiš kakšnega. Žena ga ima in vsak, ki ga vidi se menda strašno nadvuši nad njim, češ kako je luškan, sploh ženske :wink:
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

1.4 T bi še jaz imel, čeprav "je za ženske".
Uporabniški avatar
martini30
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Če Nov 22, 2012 10:29 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Bizeljsko, Brežice, Rovinj, Zagreb
Kontakt:

alex146 napisal/-a:
WiTBoY napisal/-a:2, en dalinski pa en navadn.
A, potem pa OK 8) Nekako sem mislil, da bi morala biti 2 daljinska plus tisti pomožni....
Jaz sem dobil 2 daljinska, brez pomoznega
Enkrat Alfa, vedno Alfa!
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

alex146 napisal/-a:
alfa_samec napisal/-a:Pa MiTo sploh ni slab avto, ima pa dva velika problema: kot prvo je absolutno predrag in kot drugo ljudje sploh ne vedo, da obstaja. Pod takšnimi pogoji pa je težko prodajati avte :lol:
Glede cene se strinjam, da je malce dražji kot konkurenca, glede drugega pa takole: res jih je bolj malo na cesti ampak vsake toliko pa vidiš kakšnega. Žena ga ima in vsak, ki ga vidi se menda strašno nadvuši nad njim, češ kako je luškan, sploh ženske :wink:
Saj ti pravim - ko se kupuje avto, 99,99% ljudi niti pomisli ne, da obstaja neka zadeva po imenu MiTo. Če pa že, pa jih odvrne cena - vsaj mojo mamo je, ko je kupovala nov avto (jaz sem ji predlagal MiTa, he he ). Če bi bil cenejši, bi ga takoj imela, ker ji je bil neverjetno všeč, a močno predrag (čeprav ponuja ogromno za ta denar).

Ampak če ni konstantne reklame po TV o Mitu, potem bo težko kdo vedel, da sploh obstaja. Poglej samo kako te bombardirajo s tem Citroen kaktusom ... tako se to dela. Ali pa Renault s svojo Get up! reklamo pred leti =D> Ne pa ena reklama na mesec, če sploh ... Giulietto so pravilno oglaševali in se je takoj poznalo na prodaji. 4C tudi in je takoj pošla.

Pri MiTu pa se verjetno samo še čaka na konec klavrne prodaje in ukinitev modela in to je to. Bo šel v zgodovino kot najslabše prodajana Alfa 21. stol :lol:
Uporabniški avatar
martini30
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Če Nov 22, 2012 10:29 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Bizeljsko, Brežice, Rovinj, Zagreb
Kontakt:

B_U_R_I napisal/-a:1.4 T bi še jaz imel, čeprav "je za ženske".

T je za zenske malo prevec agresiven... sploh v D polozaju :P :D

je tale 155 ali 170 konjski popolnoma moski avto, se posebej s kako QV ali SBK opremo :-D
Enkrat Alfa, vedno Alfa!
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Največji problem je zagotovo previsoka cena glede na to, da gre za preoblečenega GP, dodaš tisočaka in dobiš Giulietto....sicer bi ga za drugi mestni avtomobil rade volje imel, vendar je na srečo trenutno dovolj en avto pri hiši :mrgreen:
Drugi problem je zagotovo premajhna prodajna poleta, manj kot imaš modelov, manj si zanimiv kot znamka in slabše se boš prodajal.

155 ali 170 konjev ni noben bav bav, da jih žene nebi mogle krotiti, kar je manj moja pravi da se sploh premakne ne :mrgreen:
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

alfa_samec napisal/-a:
alex146 napisal/-a:
alfa_samec napisal/-a:Pri MiTu pa se verjetno samo še čaka na konec klavrne prodaje in ukinitev modela in to je to. Bo šel v zgodovino kot najslabše prodajana Alfa 21. stol :lol:
V letu 2012 (novejših podatkov ne najdem, je pa verjetno šlo kar krepko navzdol) so jih prodali 28.000, od česar 38% v Italiji:

http://fiatgroupworld.com/2013/06/17/al ... -analysis/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
martini30
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Če Nov 22, 2012 10:29 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Bizeljsko, Brežice, Rovinj, Zagreb
Kontakt:

Da napišem tudi jaz nekaj besed o tem preplašenem mišku z imenom MiTo,

Strinjam se z večino, ki so mnenja, da se je MiTo čisto premalo oglaševal v naši deželici. To, da ja bila tu in tam kaka reklama
in bore malo testnih člankov je enostavno krivo, da ga ljudje ne poznajo.
Se mi je zgodilo, da so ljudje celo prišli do mene in me spraševali " a je to novi model Alfe ??" in to skoraj po šestih letih proizvodnje...
ko je v bistvu skoraj že čas, da se obstoječi model zamenja za novega...Škoda saj verjamem, da bi požel kar nekaj uspeha.
Cena avtomobila je bila mogoče res postavljena previsoko, vsaj za različice z močnejšimi motorji.
Vendar so bile kasnejše različice z 79 in 90 konjskimi motorji in z osnovno opremo (ki je mimogrede za vsakodnevno uporabo avta čisto zadovoljiva) dosegljive in popolnoma primerljive s konkurenco.
Res je, da je mogoče avto nepraktičen za mamice z otroki. Vendar obstajajo še druge ciljne skupine, ki niso tako zahtevne kar se tiče uporabnosti...

Popolnoma druga zgodba je v Italiji, sicer razumljivo glede na to, da je to njihova znamka, pa vendar... lahko bi nam bili za vzgled...
Ga ni časopisa, revije, foruma, spletne strani in drugih medijev, kjer nebi zasledil reklame, bodisi za MiTo, Giulietto ali pa 4C,...
prav tako je na cestah z lahkoto opaziti, da se alfe pojavljajo izredno pogosto, bodisi z mladimi vozniki ali pa tistimi, ki so že v tretjem življenjskem obdobju :)

Ko sem vozil še 147 sem nekje v nekem nakupovalnem centru blizu Benetk zagledal MiTo, ki se je pripeljal v garažo. Bil je lep, čist, z lepimi platišči ... skratka tak, da sem kar malo obstal in strmel vanj... In glej ga zlomka iz njega je stopila babica, krepko čez 70, urejena, nasmejana
in videti je bila prav zadovoljna... Bil sem presenečen, saj sem pričakoval nekoga mlajšega...
Takrat sem si rekel... veš kaj... če lahko babice vozijo nove alfe začni delati na tem, da jo boš tudi ti...

Zadal sem si cilj, da bo MiTo z bencinskim motorjem, po možnosti močnejšim od 147, da bo imel vsaj tako opremo, kot jo je imela 147 ali pa boljša...

In res... prišel je čas in priložnost, ko sem mojo 147 zamnjal za MiTo :D :D :D :D

MiTo 1.4 TB, 155km, competizione rdeče barve, sport 2 paket, BOSE, tempomatom, hill holderjem, blu&me in črnim usnjem v notranjosti, lep ko slika, na prvi pogled sem se zaljubil v njega :-({|= :D [-o<


Bil sem malo skeptičen kar se tiče porabe, saj je bil 1.6 T.S. 120km ob dinamični vožnji izredno požrešen,
tako sem za rezervo jemal vse komentarje in objavljene teste, ki so takrat objavljali meni skoraj neverjetne rezultate...
Pa vendar me je prijetno presenetil, saj je vožnja v D funkciji izredno zabavna, dinamična in občutno drugačna kot v N,
poraba pa kljub temu konkretno nižja kot pri 147 :D

Ne smem ga preveč hvaliti, pa vendar mi je do danes odlično služil, saj se približujem 130.000 prevoženim kilometrom.

Ob rednih servisih sem pa do sedaj moral menjati:
- vse 4 ležaje (sem na forumu opazil, da je imelo nekaj uporbnikov prav tako te težave);
- prednje vzmeti (ne vem kako in ne vem zakaj je z lepega desna med mirno vožnjo in na lepi cesti počila);

Pri 90.000 km sem opravil veliki servis, ki me je stal 380 EUR ( v primerjavi z 147 pravo olajšanje, saj sem zanjo veliki servis plačal konkretno čez 700 eur)

SLABOSTI avtomobila:
- prostornost na zadnji klopi (resnično se sploh višjerasli ljudje lahko počutijo prav klastrofobično in kot v neki podmornici z malimi okni);
- prav tako so zadnji sedeži neprimerljivo trši in neudobni v primerjavi s prednjimi;
- občutek ozkosti avta, saj se moraš s sovoznikom skoraj stepsti, da si pridobiš prostor na sredinskem naslonu :evil: (lahko bi bil ta za kak centimeter res širši);
- izredno moteče je pokanje amortizerjev v vratih med odpiranjem in zapiranjem (tipična slabost skoraj vseh njihovih avtomobilov)
- slaba zvočna izoliranost kabine, ki pride do izraza pri višjih hitrostih, saj se šumenje vetra enostavno preveč sliši v kabini (če se voziš sam stvar še ni tako moteča, saj lahko malo ublažiš s kako dobro musko :-({|= če si pa v dvoje in se želiš pogovarjati, pa... hm.. :? #-o ni druge kot da malo popustiš gas in zmanjšaš hitrost :-k ](*,)
- kar glasno podvozje na slabših cestah;
- po petih letih je odpovedal zunanji gumb za odpiranje prtljažnika, kar zna biti malo moteče, če želiš odpreti prtljažnik ko je avto prižgan enostavno ne gre... moraša avto ugasniti in potem z gumbom na ključu odpreti prtljažnik. (na začetku me je izredno motilo, vendar zaradi časovne stiske nisem tega popravil, čez čas pa sem se navadil in mislim, da tega niti ne bom dal popravljati razen, če mi bodo to naredili za kako simbolično ceno :D );
- preveč poceni plastika na vratnih panelih, res da je praktična kar se čiščenja tiče, po drugi strani je pa res preveč cenena;
- prav tako so ročaji za zapiranje vrat izredno ohlapno narejeni in pritrjeni. MiTo ima v primerjavi z drugimi avtomobili nadpovprečno težka vrata in zaradi tega ti ohlapni in ceneni plastični ročaji pridejo še bolj do izraza;
- nizek prednji del avtomobila (že ob manjši nepazljivosti lahko kaj hitro z odbijačem podrsaš robnik, kak malo višji kamen, kup snega ali kaj podobnega, posledice so lahko hitro usodne za plastiko...);
- vsi ORIGINAL tepihi, ki sem jih videl in imel so narejeni tako, da zaobidejo tisti del pod stopalko za plin, kar je pozimi še posebej neugodno, ko s čevlji v avto nanosiš take in drugačne smeti, ki se naberejo na oblogi pod stopalko... moraš res biti vztrajen, da lepo očistiš oblogo...
- kar se tiče čiščenja je prav tako moteč razmak med plastiko sedežev in plastiko pragov, ki je ravno toliko narazen, da se vmes nabirajo smeti in ravno toliko skupaj, da ne moreš blizu niti z najožjim nastavkom na sesalcu;

PREDNOSTI avtomobila:
- kljub temu, da je oblikovno drugačen, je avto izredno simpatičen in dlje kot ga gledaš lepši ti je... :D
- prostornost v sprednjem delu kabine;
- udobni sedeži a pomanjkanje oprijemljivost niti ne moti toliko;
- odlična stabilnost na cesti;
- odlična vodljivost in občutek kontrole nad vozilom (res je, da k temu pripomorejo tudi dobre gume);
- pri DNA je razlika med N in D resnično očitna in vožnja v D predstavlja pravi užitek na vijugasti cesti, super pospeški ... trši volan ...
enostavno in hitro se ti prikrade nasmešek na lice :D :) :D :) :D
- odlični pospeški (vsaj pri tem 155km) in marsikoga na cestninskih postajah presenetiš s pospeškom in ga pustiš daleč za sabo (kaki važiči v večjih avtih kaj takega ne pričakujejo od tako malega avta ](*,) );
- ob vseh mogočih pozicijah volana in sedeža imam vsaj jaz občutek, da so vsi gumbi tam kot morajo biti in vsi so dostopni, nikoli ne rabiš stezati roke in iskati pravi gumb, vse je na dosegu v enakem položaju telesa;
- lepa in posrečena imitacija karbona na armaturni plošči z na dotik prijaznim in mehkim materialom;
- mali detajli, ki te ne pustijo ravnodušnega (ko z daljinskim odkleneš avto, se na malem displeju pripelje mito, ob tem pa kazalci za vrtljaje in hitrost kot srce dvakrta pomežiknejo v rdeči barvi, prav tako je ko avto zakleneš, se na displeju mito odpelje in kazalci dvakrat utripnejo - posrečeno s pridihom drugačnega;
- prav tako so všečni kazalci za vrtljaje in hitrost, ki se ob tem ko zavrtiš ključ do prve stopnje zavrtijo do konca in vrnejo nazaj na začetni položj;
- nima okvirjev za šipe na vratih (avtu daje pridih športnosti, hkrati je pa zelo praktično in enostavno v avto nalagati kake daljše predmete - jaz sem z lahkoto v avto spravil dve dvo meterski sadiki limone, brez da bi jih polomil :D :D );
- z močnejšimi motorji in kakim športnim paketom opreme je prav spodoben avto, ki zlahka pomete s konkurenco;
- kljub ne tako skromnim meram je avto okreten in se v mestu odlično znajde;
- v osnovi se spogleduje z bratom grande puntom, vendar je kljub temu
z vsemi detajli še vedno daje občutek, da je to popolnoma drugačen in samosvoj avto;
- enostavno zleze pod kožo in po nekaj letih vožnje z njim še vedno zna zadovoljiti in privabiti nasmeh na obraz lastnika :D :D :D

Tako ... mislim, da sem bil dovolj izčrpen :-k
če pa ima kdo še kako vprašanje pa kar, z veseljem bom odgovoril :wink:
Enkrat Alfa, vedno Alfa!
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Odličen opis martini30 =D>

Tudi pri nas je en Mitko pri hiši (poleg 159) in žena, ki ga vozi je z njim nadvse zadovoljna. Še najbolj jo moti zelo nerodno postavljen ročaj za zapiranje/odpiranje vrat, ki je postavljen preveč naprej, vrata so pa kar precej velika in težka. Če bi ga montirali kakšnih 15cm bolj nazaj bi bilo precej bolje.

Pa malce glasnejše podvozje na slabših cestah tudi malo zmoti, sploh na nizkoprofilnih 17-kah, ampak za lepoto je treba malo potrpeti 8)
Uporabniški avatar
martini30
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Če Nov 22, 2012 10:29 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Bizeljsko, Brežice, Rovinj, Zagreb
Kontakt:

Hvala :D

lepa kombinacija voznega parka =D> da bi le bilo čim več takih!

prilagam pred kratkim posneto fotko 159 in MiTo
Priponke
10514416_10152505986551633_5627576244597172583_o.jpg
10514416_10152505986551633_5627576244597172583_o.jpg (168.95 KiB) Pogledano 4306 krat
Enkrat Alfa, vedno Alfa!
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

na zuni je lep.motor menjalnik podvozje je ok saj na 1.6jtdm.
not je pa cev fiat. sama cipicip plastika.
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

martini30 napisal/-a:Hvala :D

lepa kombinacija voznega parka =D> da bi le bilo čim več takih!

prilagam pred kratkim posneto fotko 159 in MiTo
Pri nas je ravno obratno: rdeca 159 in crn Mitko :D
Uporabniški avatar
godlike
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 781
Pridružen: Po Mar 26, 2012 8:53 pm
Kraj: okolica MB

Evo še moje mnjenje o Mitu.

Reklame res ni. Giulietto sem videl in opazil, ker sem se vedno s kolesom v en hrib vozil mimo parkirane.
Ko sem jo že imel doma, sem celo vido reklamo na PRO7. Res dobra reklama.

No nazaj k Mitu. Moja bi ga imela, a prvič je drag, pa ok to še nekak pri rabljenem gre skozi. Drugi problem pa je da ni 5 vratnega.
In tukaj je padel. Zdaj pa je pač pri hiši Mazda, če ne znajo narediti 5 vratnega avta. Žal.
Je pa tudi moja postala pozorna na njega odkar imam jaz Giulietto in je malo Alfe gledala okoli ko se je vozla.


Isto je z Giulietto, vsak je polno navdušen, ko jo vidi. Kupil pa je še noben od teh ni.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
Uporabniški avatar
martini30
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Če Nov 22, 2012 10:29 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Bizeljsko, Brežice, Rovinj, Zagreb
Kontakt:

godlike napisal/-a:Evo še moje mnjenje o Mitu.

Reklame res ni. Giulietto sem videl in opazil, ker sem se vedno s kolesom v en hrib vozil mimo parkirane.
Ko sem jo že imel doma, sem celo vido reklamo na PRO7. Res dobra reklama.

No nazaj k Mitu. Moja bi ga imela, a prvič je drag, pa ok to še nekak pri rabljenem gre skozi. Drugi problem pa je da ni 5 vratnega.
In tukaj je padel. Zdaj pa je pač pri hiši Mazda, če ne znajo narediti 5 vratnega avta. Žal.
Je pa tudi moja postala pozorna na njega odkar imam jaz Giulietto in je malo Alfe gledala okoli ko se je vozla.


Isto je z Giulietto, vsak je polno navdušen, ko jo vidi. Kupil pa je še noben od teh ni.

Saj po eni strani je to še boljše... :D , če bi bilo mitotov al pa giuliett tolko na cesti kot je cliotov, potem... hmmm... spet nebi bili zanimivi...
tako pa nekateri alfe zaradi redkosti na cesti uvrščajo v kategorijo exotikov :D 8) :-({|=
Enkrat Alfa, vedno Alfa!
Odgovori
  • Informacija