Zanima me, če jih kdo uporablja na 166-ki, kako se kaj obnesejo? So ok tudi za znižana podvozja? (kaj pa je bila prva vgradnja??) Po monroe-jih se ogledujem ker baje ponujajo za to ceno zelo dober/soliden performance. Sicer pa dirk na grobniku ne vozim, tako da kaki Bilstein ne pride v poštev. Raje več udobja kot trdota.
Avto imam nižan z fedri FK. So pa še prvi amortizerji ter 225.000km, nabija kot lojterni voz preko lukenj. Bi vgradil original amortizerje, jih dobim tudi za smešen denar (še ceneje od Reflexov) ampak sem veliko slabih stvari slišal za original alfine amortizerje, zato me tudi zanima kdo je OEM delal.
Ja kovach. Bi jih iz tujine dobil za dobrih 500€ ampak naj bo kaj narobe, pa pol garancija itd... Je pa problem ker bi že dal konije STR.T ampak jih ima kolega na BMW-ju, v kombinaciji z eibachi in je avto praktično nevozen. Vbistvu enako slabo kot sedaj na moji, ko v najmanjšo luknjo "padem" in nabije amortizer do konca. Sicer pa se mi ne mudi. Pozimi je ne vozim, jo je škoda za vso to sol in pesek (čeprav letos ni sile z zimo). Pa tudi rallyja ne vozim, rad se peljem dinamično po ovinkih, in če je tudi zdaj, z dotrajanimi amortizerji vožnja po ovinkih zelo dobra, dvomim da lahko s kakšnimi novimi amortizerji stvar poslabšam. Predvsem pa sem mnenja, da kak koni/kyb/bilstein (pustiva FSD, to vem da je čudo) ne more bit toliko boljši od monroe-a (ali boge/sachs-a) kot je dražji. No, moje mnenje
js mam tle tut eibache, pa se mi je zdel prej na 156ki z apexi pa nevem kakšnimi amortizerji (vrjetn original) vožna bolša k pa npr 147ka z orig. amortizerji pa eibachi, pr moji bi mogu sam amortizerje menat pa bli bla tut udobna brez nabijanja.
166ka je drgač ok, mogoče čez ovinke še malenkost premehka-to se mi je zdel pr apexu da se ni tok nagibu avto, pa lahk bi bla u kajlo, ne pa da je ravna oz. skor mal gliserja....
Nočem avta naredit še bolj neudobnega. Že tako ali tako sumim, da s temi fedri nikoli nebo. Najbrž bom ubral srednjo varianto pa kupil fedre od facelift 3.2 Ti, baje da so vložili veliko truda v "fine-tuning" podvozja na faceliftu, predvsem na TI-ju. Bi pa probal enkrat peljat 166-ko z eibachi, me res zanima kako se obnese... Mogoče me pa navduši, pa jih montiram
Kako je sedaj z monroe reflex amortizerji? Sem tik pred menjavo in reflex naj bi imeli še malo bolj dodelano blaženje, kot pa monroe navadni. Gor je pa en napisal da naj bi bili reflex za nižje trše fedre, prodajalec v trgovini pa pravi da so to isti fedri kot (mam nespuščen avto). Gre se pa za 156 FL
Jih ima kdo gor so ok? Nebi rad da mi zabija na vsaki luknji, tako kot mi sedaj (gor so še original 240.000km), pa rad bi da se kolikor toliko normalno plejem v ovinek, ker zdej grem malo manj kot po dveh kolesih
a je pametno istočasno menjati in amortizerje in fedre? (290.000)
Kkatere mi priporočate za mehkejšo vožnjo?
A je potrebno tudi menjati tiste lagerje na amortizerjih?
Jaz sem jih menjal (vse 4) pred 30.000km na 2,4 jtdm, price-performance je čisto ok za ta denar. Koni fsd ali Bilstein B8 sta drug razred, samo je tudi cena 400-500€ višja. Če bi se še enkrat odločal, bi za daily car nabavil enako.
hvala za odgovor. jaz bom verjetno še letos moral menjati vse 4, pa ne mislim dajat gor nekih konijev al pa nekej.. pač nekej v stilu originala. in monroje lahko dobim za pameten dnar. zato me pa zanima če ima kdo izkušnje imam pa 2.4 jtd 150KM