Menjava motorja - Alfa Romeo GT

Izgled Alfic, povečanje moči
armin.alfagt
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 29
Pridružen: To Apr 14, 2015 7:19 pm
Član Alfa Kluba: 1

Danes je zalosten dan za mene...
Moja bella je za ropotala na klancu na avtocesti in obstala... sem v skrbeh, ker glede na danasnje temperature ne kaze dobro... no moram se dobit potrditev mehanika. Srce se mi para ker mi ljubica stoji in trenutno ne morem nic narediti da ji pomagam. Dolgo sem sanjal da postanem lastnik alfe in izbiral katera bo moja prva. Odlocil sem se za alfo gt 2006 letnik, 2.0 jts motor in se v trenutku zaljubil. Vem da se bojo nasli tisti, k govorijo da bi moru uzet dizla al 3.0, ampak sem se odlocu za bencinarko zato, ker zame prava alfa 100 tanka. Tudi iz zgodovinskega aspekta so ble vedno znane po malih mocnih motorjih. Ce bom moral menjat motor me zanima, ce se da dat not stare motorje pa zvezat na ta menjalnik? Ker ce mi je sel motor bom sov cist v tuning smer in razmislam o tem da bi dal not 2.5 v6 motor... ali je to mogoce in ali mate vi kak predlog kje bi lahko dobil tega istega... ker mia bella bo ostala zmano dokler me ne spustujo 5 m pod zemljo... mam pa sanje in delam na tem da bo trio sestric. Hvala braco alfisti!
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Počakaj kakšen dan, da se malo čustva pomirijo in se s trezno glavo odločiš kako naprej. Vsi vemo, da je 2.0 jts zanič motor, sam pa zase najboljše veš. V glavnem, pomiri se malo in razmišljaj v naprej. Govoriš o menjavi motorja. Sam bi raje vse skupaj prodal in kupil avto z drugim, manj problematičnim motorjem
159 2.0 jtdm
armin.alfagt
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 29
Pridružen: To Apr 14, 2015 7:19 pm
Član Alfa Kluba: 1

Oblika gt mi je bozanska. Ma ne vem. Za 4c se nimam dnarja... misls da bi dobu not ti al pa qv motor not?
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Sam sem se igral z idejo, da bi kupil rdečo jts in not vrgel 3.0 iz 166.
Mehansko bi lahko to izvedel z uporabo originalnih delov (motor 166, menjalnik, polosi, nosilci motorja,...156 v6...), velik problem sem videl pri elektriki.
Od jts bi moral odstraniti vse pod motornim pokrovom, potem uporabiti napeljavo od 166 in kako vse to skombinirati, da bo delovalo vse (BC, tempomat, bez. črpalka..) no tu pa nisem videl luči na koncu tunela in sem raje kupil avto z original V6 motorjem.

GT bi kupil za gušt, tako jtd odpade, jts je itak ---- od motorja, 1.8 jih ni, 3.2 je .... no jih ni,.... tako sem res precej resno igral, da bi si naredil 3.0 (pogojno 2.5) s sestavljanjem (darovalec 166 ali 156)....

Mislim, da so vse jts kandidatke, da se jih o'aresa, če le kdo pozna pot, kako sestaviti elektriko. Mehansko je šala.
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

A ti trollaš slučajno? :D Fora je v tem, da narediti se da popolnoma vse. Tudi od 458 Italie v8 lahko spraviš v GTjko. Ampak hec je v tem, da če bi ti znal to narediti, nas nebi tukaj spraševal. Tako pa poslušaj nasvet zgoraj in nehaj sanjati.
TBI motor ni ne poceni, ne enostaven za spravit v delovanje v avtomobilu, ki nikoli ni bil namenjen zanj. In na koncu bi res plačal za predelavo toliko kot bi te prišla original 159 TBI ali pa gulieta QV s tem istim motorjem. Potem pride na vrsto še homologacija. V Sloveniji je zakonodaja glede tega izjemno zaprta in je že znižat avto cela znanost.

Najprej pa - že sploh veš kaj je šlo pri motorju? Veliko stvari se da dokaj poceni zrihtat, samo ravno prvemu je ne smeš pustit rihtat.
Slika
armin.alfagt
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 29
Pridružen: To Apr 14, 2015 7:19 pm
Član Alfa Kluba: 1

Dans zvem kaj je. Upam da so sam ventili. Mam pa filing da je zobati jermen preskocu... sem zelenc, zato se tud boracam na vas. Zato tud sprasujem ker sem glih o tem razmislu da bi znala bit tezava homologacija pa elektronka. Ja ce je sla u k****, bi jo pol za track day naredu. Denar mi nc ne pomeni sam da ma alfa srcek zdrav.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ne sanjaj.

Spravit 2.5 motor v GT, pa da bo vse vsaj približno delalo je znanstvena fantastika. Ker ta motor nikoli ni bil v GT, posledično elektronika ne obstaja. Če boš vrgel notri motor od 156, avto tud vžgal ne bo, ker pač ne boš dobil kode ključa v ECU.

Edina šansa bi bila kaka 3.2, samo to je zelo težko dobit, pa preveč dela in denarja bi šlo, je veliko lažje kar kupit original 3.2 avto.
armin.alfagt
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 29
Pridružen: To Apr 14, 2015 7:19 pm
Član Alfa Kluba: 1

Ma vse bl sem naklonjen temu da jo po delih prodam, pa kokr vi pravte neki druzga. K direkt to kar pisete sem jz razmislu. Dobr zdj je vse odvino kaka je okvara. Ce so sam ventili pol ni frka, sam po izkusnah mam filing da mi je zobati jermen preskocu... pa sem sam mal hotu vidt mnenja kaj se da pa kaj ne. Najbl jebe pa zakonodaja. Nasa homologacijska zakonodaja je kvantna fizika. Se dobr da se nisem narocu delov pr novitecu..
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

TribesMan napisal/-a:Ne sanjaj.

Spravit 2.5 motor v GT, pa da bo vse vsaj približno delalo je znanstvena fantastika. Ker ta motor nikoli ni bil v GT, posledično elektronika ne obstaja. Če boš vrgel notri motor od 156, avto tud vžgal ne bo, ker pač ne boš dobil kode ključa v ECU..
Zamenjaš vse kablovje od 156 za V6 in vgradiš v GT, prav tako računalnik, bi moralo delat. Problem je vse tisto, kar ostane od GT in je povezano na motorni računalnik... Sem mislil, da bi ti znal prevajat jezik 156 v jezik GT.
Drugače so bile 2.5 156 do zadnjega dne proizvodnje, tako da bi morala biti elektronika te generacije in 1. GT precej v žlahti.
No kakorkoli, sam sem drugače pozdravil svojo željo po V6 in alfa rdeči barvi in ne bom sanjal več o projektih, čeprav sem si domišljal, da bi mu kdo na tem forumu bil kos. Kako sem se motil.
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

Strom se da resit z 147 gta ali 3.2 gt Ecujom in kabli sam nebo lahko za dobit.
armin.alfagt
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 29
Pridružen: To Apr 14, 2015 7:19 pm
Član Alfa Kluba: 1

Sem opazil. Sem vcer zvecer mal brskal po netu pa nc najdu. Nisem mogu spat. Pocutm se k da mi jena umrla...
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Tkole ti bom pa jz odgovoru....

Ne sanjaj o predelavah ker ce jih ne delas sam, financno pades v bankrot... edini ki bi ti znal skupaj zmetat strom je Witboy, on ti je pa povedal kako stojijo stvari... po domace " nikako :) " .

Najenostavneja resitev je :

- Ali menjaj motor JTS ( ce ga kje najdes ) in avto prodas delujoc ( vsaj nekaj dobis zanj )
- Ali prodas avto tak kot je za drobiz in poisces alfo z motorizacijo kot si jo zelis ( spet GTjk s takim motorjem je zelo malo )

Vecinoma so ti odgovorili ljudje ki so s takimi stvarmi zelo dobro podkovani tko da bi jaz na tvojem mestu naredu zgodbi : T H E E N D .
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

ROBERTH napisal/-a:
TribesMan napisal/-a:Ne sanjaj.

Spravit 2.5 motor v GT, pa da bo vse vsaj približno delalo je znanstvena fantastika. Ker ta motor nikoli ni bil v GT, posledično elektronika ne obstaja. Če boš vrgel notri motor od 156, avto tud vžgal ne bo, ker pač ne boš dobil kode ključa v ECU..
Zamenjaš vse kablovje od 156 za V6 in vgradiš v GT, prav tako računalnik, bi moralo delat. Problem je vse tisto, kar ostane od GT in je povezano na motorni računalnik... Sem mislil, da bi ti znal prevajat jezik 156 v jezik GT.
Drugače so bile 2.5 156 do zadnjega dne proizvodnje, tako da bi morala biti elektronika te generacije in 1. GT precej v žlahti.
No kakorkoli, sam sem drugače pozdravil svojo željo po V6 in alfa rdeči barvi in ne bom sanjal več o projektih, čeprav sem si domišljal, da bi mu kdo na tem forumu bil kos. Kako sem se motil.
Zadeve med 156 in 147/GT niso kompatibilne... slednja dva avta imata CAN mrežo za vse "drobnarije" medtem ko je 156 še "oldschool".

To spravit skupaj je fantastika...
armin.alfagt
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 29
Pridružen: To Apr 14, 2015 7:19 pm
Član Alfa Kluba: 1

Imam skrivljen ventil. Do ponedeljka pa zvec me je sla ojnica... tko da vs3 bl kaze da bom moru dat drug motor not. Kdo kj ve kje bi lahko dobu 2.0 jts motor, s tem da mi je bolj pomembna ohranjenost kot cena... je pa tko mam 125 tisoc km. Ali se mi bolj splaca obnavljat motor al da dam druzga? Kaksne wo motnosti na tem.motorju glede povecave konjev? Hvala na odgovorih...
didi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 833
Pridružen: Ne Maj 20, 2012 11:47 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta QV
Kraj: Ljubljana

armin.alfagt napisal/-a:Imam skrivljen ventil. Do ponedeljka pa zvec me je sla ojnica... tko da vs3 bl kaze da bom moru dat drug motor not. Kdo kj ve kje bi lahko dobu 2.0 jts motor, s tem da mi je bolj pomembna ohranjenost kot cena... je pa tko mam 125 tisoc km. Ali se mi bolj splaca obnavljat motor al da dam druzga? Kaksne wo motnosti na tem.motorju glede povecave konjev? Hvala na odgovorih...
Kar se tice obnove je tako,ko imas enkrat vse podrto je najbol menjat use dihtunge in ostale stvari ki pridejo,pogledat ventile v kakem stanju so, bati itd....to zna nanest precej denarja ce use das nekomu da ti naredi.je pa mogoce bolsa opcija mal zavrtet telefon pa probat dobit motor in use skp prodat in si potem kupis V6,ali pa uvozis iz IT ali D ;) tam se vedno najdejo lepi primerki z znano zgodovino. Do zdj usaj jst osebno ne z uvozom za nekoga nikoli ni blo problemov kar se tice delovanja avta
Odgovori
  • Informacija