Torej alfica ne vžge, niti klik ne naredi ko hočeš zagnat... starter je ok,
akumolator je ok 12,6 v.
Če jo potisneš užge in dela. takoj topla užge tudn normalno naza na ključ.
če jo pustim kako urco pa ne več, sploh ne obrača čist nič niti klik ne nardi.
Slab akumulator, ali pa alternator nezadostno polni. Ali pa kak skriti porabnik...
12,6V je ok če ga meriš mrzlega zjutraj.
Kaj pa pravi napetost med delovanjem motorja v prostem teku in pri povišanih vrtljajih, z ugasnjenimi vsemi porabniki in kaj z normalno obremenitvijo (luči, ventilator na 1/3)?
zdaj je problem ker ga ne morem več vžgat. se pa je slišal en klok klok par tednov nazaj, lako da bi bil alternator fuč ? da je tam kaj odpadlo ipd, ... ( moj drug post ) ?
čudi me da po porivanju vžge, vsenormalno dela. vgasnem lak takoj nazaj pržgem....
Štarter najlažje s spodnje strani. Nahaja se pod sesalnim kolektorjem. Najprej bi jaz preveril mase, ena gre od štarterja na karoserijo oz. na blok, odvisno od tipa.
torej napaka je enaka. menjal sem akumolator z novim 56 AH, nekaj dni bilo skoraj normalno,sedaj spet enako. zjutraj ne vžge samo na potisk vžge. zagreta z krajšimi razmaki do 1 h pa vžiga 99%. mam občutek da je zadeva slabša bolj ko je hladno zunaj.
Torej sumim na kak porabnik - kratek stik ?
kako je z onimi kabli v lučeh pri 145 / 146 ko razpade izolacija je tam možen kak kratki stik ali kje drugje?
Kak ampermeter, če pa še napetosti med delovanjem motorja ni izmeril, raje kot to bi kar takoj starter in ključavnico menjal.... Z ampermetrom bo še sebi kaj naredil...
SilverMan napisal/-a:Kak ampermeter, če pa še napetosti med delovanjem motorja ni izmeril, raje kot to bi kar takoj starter in ključavnico menjal.... Z ampermetrom bo še sebi kaj naredil...
Torej avto porablja 0,8 do 0,6 A - tok skozi akumolator ko stoji vse... kaj bi bilo to in kaj naj gledam ? je to dovolj da ne vžge ko mu pač ni ? Radio, luči , mogoče, plin ki je instaliran ? kake izkušnje kdo ?
Pusti A meter priklopljen, pa vleci ven varovalke. Na tisti varovalki kjer močno pade vrednost je nek hud porabnik. Potem pogledaš kaj vse je vezano na tisto varovalko pa preveriš vse. Lučke v prtlažniku in predalčku se ugasnejo? To je ena takih zadev ki bi jih jst najprej pogledal.
je ena mala dioda rdeča ki simulira alarm, je levo spodaj na armaturki, samo ta je že od kar avto je
in utripa, kako bi jo utišal, kako se sname tist del ?