Zdej tole je tko... na pamet. Ampak 180HP bi se mogoče dalo dosežt že s stock turbino, če bi bilo vse ostalo res perfect. Rabiš torej intercooler, 3 barski MAP senzor za merjenje pritiska goriva (stock je 2.5bara, kar je premalo), 1800 barski senzor pritiska goriva (stock je 1500barov, pumpa bi morala komot dat od sebe 1600+bar). Pol pa še free flow exhaust. Cold air intake nevem če ima smisla delat, ker je že na stock airboxu dobro narejeno (sej to je 156 a ne?)black mike napisal/-a:imam 156 sw 116hp (čipirana na 147hp) in me zanima kej narest da bi dobil še več konjenice... v planu imam večji intercooler, direkt izpuh brez katalizatorja in ostalih dušilcou pretoka zraka (samo odprt zadnji powerfull lonc).narest morm še cold air intake,...
zanimam me če bom pol mogu vse skupi še enkrat sprogramirat?
pa na kok konjičev lahko računam potem??
rad bi prišel na cca 180-200hp da naščijem integrooo..
zaenkrat se hondice kr skrijejo razn vti mi je skoz v štric ko dregamo.
dregal sm v torek 3.12. in nism mogu vrjet kok gre alfica karavanka (1430kg) proti 400kg lažjimi hondicami....
hvala za info.
Pol pa seveda nov remap, brez tega ne bo nobenega bistvenega povečanja moči.
Če bi bilo vse OK mislim da bi se dalo pritisnit tja do 180.
Za več pa obvezno druga turbina. Dobra bi bila od vsake 2.4 mašine, tako 150 kot 176HP. Rabiš tam 2.7 bara boosta za 200+HP, kar te turbine še zdržijo.