Povečanje moči JTD-u / Chip tuning / Čipiranje

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

black mike napisal/-a:imam 156 sw 116hp (čipirana na 147hp) in me zanima kej narest da bi dobil še več konjenice... v planu imam večji intercooler, direkt izpuh brez katalizatorja in ostalih dušilcou pretoka zraka (samo odprt zadnji powerfull lonc).narest morm še cold air intake,...
zanimam me če bom pol mogu vse skupi še enkrat sprogramirat?
pa na kok konjičev lahko računam potem??
rad bi prišel na cca 180-200hp da naščijem integrooo..
zaenkrat se hondice kr skrijejo razn vti mi je skoz v štric ko dregamo.
dregal sm v torek 3.12. in nism mogu vrjet kok gre alfica karavanka (1430kg) proti 400kg lažjimi hondicami....

hvala za info.
Zdej tole je tko... na pamet. Ampak 180HP bi se mogoče dalo dosežt že s stock turbino, če bi bilo vse ostalo res perfect. Rabiš torej intercooler, 3 barski MAP senzor za merjenje pritiska goriva (stock je 2.5bara, kar je premalo), 1800 barski senzor pritiska goriva (stock je 1500barov, pumpa bi morala komot dat od sebe 1600+bar). Pol pa še free flow exhaust. Cold air intake nevem če ima smisla delat, ker je že na stock airboxu dobro narejeno (sej to je 156 a ne?)

Pol pa seveda nov remap, brez tega ne bo nobenega bistvenega povečanja moči.
Če bi bilo vse OK mislim da bi se dalo pritisnit tja do 180.

Za več pa obvezno druga turbina. Dobra bi bila od vsake 2.4 mašine, tako 150 kot 176HP. Rabiš tam 2.7 bara boosta za 200+HP, kar te turbine še zdržijo.
black mike
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Ne Mar 06, 2011 4:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: all over the globe (ljubljana)

TribesMan napisal/-a:
black mike napisal/-a:imam 156 sw 116hp (čipirana na 147hp) in me zanima kej narest da bi dobil še več konjenice... v planu imam večji intercooler, direkt izpuh brez katalizatorja in ostalih dušilcou pretoka zraka (samo odprt zadnji powerfull lonc).narest morm še cold air intake,...
zanimam me če bom pol mogu vse skupi še enkrat sprogramirat?
pa na kok konjičev lahko računam potem??
rad bi prišel na cca 180-200hp da naščijem integrooo..
zaenkrat se hondice kr skrijejo razn vti mi je skoz v štric ko dregamo.
dregal sm v torek 3.12. in nism mogu vrjet kok gre alfica karavanka (1430kg) proti 400kg lažjimi hondicami....

hvala za info.
Zdej tole je tko... na pamet. Ampak 180HP bi se mogoče dalo dosežt že s stock turbino, če bi bilo vse ostalo res perfect. Rabiš torej intercooler, 3 barski MAP senzor za merjenje pritiska goriva (stock je 2.5bara, kar je premalo), 1800 barski senzor pritiska goriva (stock je 1500barov, pumpa bi morala komot dat od sebe 1600+bar). Pol pa še free flow exhaust. Cold air intake nevem če ima smisla delat, ker je že na stock airboxu dobro narejeno (sej to je 156 a ne?)

Pol pa seveda nov remap, brez tega ne bo nobenega bistvenega povečanja moči.
Če bi bilo vse OK mislim da bi se dalo pritisnit tja do 180.

Za več pa obvezno druga turbina. Dobra bi bila od vsake 2.4 mašine, tako 150 kot 176HP. Rabiš tam 2.7 bara boosta za 200+HP, kar te turbine še zdržijo.


ej legenda hvala ti za obrazložitev.
ja gre se za 156FL sw l.2003 85kW
a mogoče veš kje bi dobil te kose (senzorje)?
intercooler mam sam cevi pa gumi krivine morm še dokončat.
kokr sm zasledu se bom kr nate obrnu za remap pa še kej druzga. hehe

Lp
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Senzor pritiska turbine lahko dobiš na vsaki 1.9 8V 120HP JTDm mašini (to so letnik od 2005 naprej, 159, 147, Stilo, Bravo, Croma...)

Senzor pritiska goriva je druga zgodba, nisem siguren ampak mislim da od 120HP mašine ne paše, ker ima drugačen navoj. Ena tip senzorja ima M15 drugi pa M18, tako da rabiš najt pravega, nevem pa na pamet kateri je pravi. Vem pa da ima en forumaš en tak senzor "na zalogi" ker je dobil napačnega. Če se ne motim je nejgov nickname bmw325d... kontaktiraj ga.

Senzorje pa je treba premenjat zadnji moment pred remapom, ker drugače motor laufa po napačnih parametrih. Pritisk goriva še ni tak problem, ga lahko menjaš tudi prej, avto bo delal, samo malo slabše bo šel, za turbino pa čimkasneje.
489 159
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 5
Pridružen: To Jan 19, 2016 4:08 pm

Pozdravljeni,
sem novi član kluba in od decembra lastnik prve in mislim, da ne zadnje AR. Imam težavo. Avto (159 1.9 jtd 110kw, 2007) sem dal optimizirat, vendar je takoj po remapu začel potresavati med testno vožnjo. Je imel mogoče kdo podobne izkušnje? Avto je sicer pri zelo priznanem slovenskem tunerju, ki pravi, da se mu kaj takšnega nikoli ni zgodilo.
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Vsak boljsi tuner bi znal tole diagnosticirat. Lahko je vztrajnik, lahko injektorji, tezko tako ugibat. Povej kaj vec, ce kaj kadi, ce trese pri speljevanju itd Kdaj najbolj trese?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Iz kje si? Če si iz okolice ljubljane se lahko oglasiš pa bova pogledala...
Uporabniški avatar
Alfa33
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3324
Pridružen: Če Sep 25, 2003 12:30 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
Kraj: Ljubljana-Vič
Kontakt:

Pa povej kje si bil na chipanju...
Slika
489 159
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 5
Pridružen: To Jan 19, 2016 4:08 pm

TribesMan napisal/-a:Iz kje si? Če si iz okolice ljubljane se lahko oglasiš pa bova pogledala...
Avto je trenutno še vedno pri mojstru, očitno gre za napako, ki mi jo je prodajalec prikril. Kolikor sem razumel gre za neko okvaro na sesalnem kolektorju, vendar nimam še točnih informacij. Dela so še zmeraj v teku. Drugače sem pa iz Ljubljane (Šentvid). Ko pa avto popravim, bi pa rabil enega mehanika strokovnjaka za Alfe, da bi avto tam redno servisiral. Če tvoje vabilo velja, ko avto dobim nazaj, se rade volje oglasim pri tebi.
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Daj se razpiši o tem potresavanju, kaj/kako/kdaj...
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
489 159
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 5
Pridružen: To Jan 19, 2016 4:08 pm

SilverMan napisal/-a:Daj se razpiši o tem potresavanju, kaj/kako/kdaj...
Na valjih se je avto obnašal super, vse v najlepšem redu. Ko sem šel pa na probno vožnjo, je po cca 2 km naenkrat nekaj zaropotalo in od takrat je avto tresel.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Potem se ti je odlomila lopatica v sesalnem kolektorju... takrat ko je zaropotalo...

To je dokaj pogosta težava. Najbolje da kolektor snameš pa potrgaš še ostale lopatice in to je to.
489 159
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 5
Pridružen: To Jan 19, 2016 4:08 pm

TribesMan napisal/-a:Potem se ti je odlomila lopatica v sesalnem kolektorju... takrat ko je zaropotalo...

To je dokaj pogosta težava. Najbolje da kolektor snameš pa potrgaš še ostale lopatice in to je to.
Res se je odlomila lopatica v sesalnem kolektorju in se zataknila v cilindru. Zdaj avto dela normalno. Rabil bi pa samo nasvet in sicer na koga se lahko obrnem zaradi težav pri vžigu. Ta problem je prisoten že od nakupa. Avto ne glede na to a je segret ali ne rabi dosti časa da prižge. Bil sem na Avto-triglavu in so rekli, da ni zaradi grelcev, da je nekaj zaradi sesalnega kolektorja. Rad bi odpravil to napako, ker me zelo nervira.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Naredit bo treba diagnostiko, kaj točno se dogaja med prižiganjem...

Kolektor ni kriv za to skoraj 100%. Lahko so injektorji, lahko je prenizek tlak črpalke, lahko je tudi slaba kompresija.
489 159
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 5
Pridružen: To Jan 19, 2016 4:08 pm

TribesMan napisal/-a:Naredit bo treba diagnostiko, kaj točno se dogaja med prižiganjem...

Kolektor ni kriv za to skoraj 100%. Lahko so injektorji, lahko je prenizek tlak črpalke, lahko je tudi slaba kompresija.
Problem je v časovnem intervalu "verglanja". Včasih je daljši včasih pa krajši, vendar skoraj nikoli ne vžge normalno. Pomagam si s tem, da dam kontakt večkrat in potem mogoče prižge malo hitreje.
Uporabniški avatar
mercury1946
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 82
Pridružen: To Jun 17, 2014 6:09 am
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 16v

Imam vprasanje, kmalu na alfi menjam sklopko+vztrajnik tko da razmisljam tut o chipu in me zanima, ce chipanje jtdm masine zmanjsa tisti turbo lag, mi gre kr posteno na zivce. Lp
Slika
Odgovori
  • Informacija