Sodelavec je novopečeni lastnik , zgoraj navedene lepotičke. In razmišlja o predelavi na plin . Vem , da je še dosti nov avto in verjetno je bol malo informacij , kljub temu naprošam za pomoč oz. koristne informacije ...
Zanima me katero plinsko napravo izbrati in , ali je motor 1.4TB primeren za to ? (motor verjetno nima problemov , bol varanje elektronike in javljanje napak....) Kaj mislite , ima mogoče kdo že iskušnje , oz. pozna kakšnega majstra na tem področju?
Predvsem me zanimajo vaše iskušnje z plinskimi napravami v vaših avtomobilih in firme , ki se ukvarjajo z predelavo na plin...
V naprej se vam zahvaljujem , za koristne nasvete oz. informacije...
Jst imam v subaruju plinsko inštalacijo in sicer je BRCjeva (tovarniško vgrajena). Specifike:
- nastavljanje ventilov na 100kkm (plin ne maže tako dobro kot bencin motorja), cena varira od zasnove motorja, okoli 100€
- pogosta menjava filtrov (v sloveniji je slab plin, ker je premalo porabe), dela ob rednem servisu
- pri močnejših motojih ni pretirane razlike v moči
- ni pretirano dobro dolgotrajno tiščanje v visokih vrtljajih - zgorevanje poteka pri nekaj višjih temperaturah
- povečana poraba na plin - med 10% in 20% - varira glede na način vožnje
- slaba mreža (v sloveniji) plinskih črpalk
- zmanjšan doseg z enim tankom (pri 60l tanku lahko računaš samo 80% volumna - 48l)
- pri izbiri monterja in plinske inštalacije naj ne izbere najcenejšega, saj imajo nekateri veliko problemov z delovanjem.. glede plinske inštalacije mi trenutno pade na pamet samo Prins.
Za svojega suby vem, da mi ekonomija kljub vsemu špila. Na bencin me stane avto na 100km cca 12€ (10l), pri plinu pa imam trenutno povprečje 6,5€ (12l plina). Pri letno prevoženih (povprečno) 18 kkm prišparam ravno 1k€ na tankanju. In to pri avtu s terenskimi gumami, 1500kg, stalnem 4x4 pogonu in avtomatiku.
Za alfo pa multiair pa težko rečem. Pomojem bo treba po italjanskih forumih pobrskat, ker imajo tam to veliko veliko bolj razširjeno.
Če se prav spomnim je nekdo razlagal o 1.4MA mašini, da obstaja na plin samo instalacija nekega italijanskega proizvajalca.
Reko je tudi, da trese prvih par metrov ko je hladna mašina, če je avto vgasnil z plinom.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
za 1.4 MA ni ravno priporočljivo predelava na LPG! Jaz sem se zanimal za to in so mi odsvetovali..naj bi bil problem zaradi MA enote..to je vse kar vem..
Te novejši motorji z direktnim vbrizgom so problematicni za plin. Malo firm jih vgrajuje. Vem da 1.75 tbi spada not. In pa 3.2jts ki sem ga sam imel. Za 1.4 pa nevem. Prej se pozanimaj.
Generalno gledano. Pred leti sem imel za drugi avto reno scenic 1.616v. Notri sem imel plin Sigas. Top zadeva. Laufa super. G1 vem da je dober.
Prijatelj je imel na fiat marei 2.0 20v plineks. Je imel stalno probleme. In skoz se je mogu vozit na firmo kjer so mu ponastavljali računalnik.
Se pa defenitivno izplača.
Jest sem na scenicu izračunal. Vlozek cca 1100eur se mi je povrnil v dobrem letu. Nekje 22500km sem naredil sem bil na nuli.
Upam da sem ti kej pomagal
Lp
Mitja
Pozabite na predelave na plin, sploh modernih avtov... Če ni tovarniška vgradnja bodo slej ko prej težave.
Sploh pa je problem ker vgrajevalci plinskih naprav nimajo pojma kaj delajo, in ko pride do težav jih še rešit ne znajo.
jst mam PRINS VSI2 na 166 3.0, prej pa sem mel na 156 V6 Prins VSI. Splaca se, problemov ni bilo, samo to so enostavni motorji, kjer ne more it veliko narobe, ce niso vgrajevalci lih nesposobni.
Ce bi se odlocal se enkrat: v 166 ziher ne bi vgradil, ker se premalo vozim. Pa ne zaradi ekonomicnosti/neekonomicnosti, ampak ker sem enostavno posegel v avto in mi je tega sedaj skoda.
Ce pa bi kupoval nekaj novega, pa ne bi pomisljal na vgradnjo. Veliko kilometrov = dizel, malo kilometrov pa bencinar.
Se pa definitivno splaca v malo starejse pozresne avte, ki jih veliko vozis...
Mogoče sem to samo jaz sam dajat na 1,4 plin je hecno. Novejši motorji turbo še posebej v nizkih obratih ob nepriganjanju turbine ne porabijo veliko. Sploh pa je Giulietta težka okoli +- 1350 kg, kar je relativno lahko za avto dan danes in ob lepi vožnji avto pije 6 litrov na uč... Ko ga preganjaš pa sigurno plin brez dodatnega mazanja ni nič pametnega sploh pri turbo avtomobilih. Plin kot tak po mojih izkušnjah se splača dat v avto, ki pije vsaj 10L v povprečju na 100km. Se pa strinjam da PLINEKS vsaj 5 let nazaj so bili bolj tema sistemi, sem imel konstantne probleme, izklapljanja plina itd....
Eno dobra mapa se naredi, navor se poveča in konje in ob lepi vožnjo avto porabi še kakih 10-15% manj pa imaš. Ko pa rabiš pa tudi ne škodi kak konj več.
Glede tistega kar sem napisal o plinu in da rahlo cuka pozimi ko je mrzlo, smo ugotovili, da mi je šla MultiAir enota. Ko smo jo zamenjali je vse delalo brez problemov. Tako na bencin kot na plin. Tako, da sem zadovoljen.
Z vsem spostovanjem do tribesmana (obdelal mi je cromo, ki se danes dela ko urca, 5 let pozneje), glede plina se ne strinjam.
1.4 170 konjska alfa bi morala z nekim prinsom delat kot urca. Sam za vgradnjo bos dal 2000 evrov. Glede ostalih vgrajevalcev mam pa mesane obcutke. Trenutno vozim svoj 3. avto na plin, in prvi, ki ni prins. In tudi prvi, ki dela malenkostne probleme. Pa je masina maximalno primitivna (Busso v6).