AR164TB napisal/-a:Ubogih 21.786 kupcev nove Brere.Le zakaj niso malo počakali in se prej posvetovali z slovenskimi AR "strokovnjaki".
Brera 3.2 - 240 km/h in pospešek 0-100 6,8 sec. slabo,slabo
Brera TBI 235 km/h in pospešek 0-100 7,7 sec to pa ni slabo
Notranjost do 2007 obupna,od 2009 lepa - to je pa naravnost smešno.
Edina stvar ki drži, pa je poraba,ki je res previsoka,cca 30% višja kot pri Giulietti in novem Mini-ju z novo BMW mašino..
Sam ne bi nikoli menjal 3.2 za TBI,sem peljal TBI in si lastil 3.2 5,5 let.
TBi je pač sodoben (turbo) in dejansko precej dober, predvsem pa prožen motor. Hkrati pa je tudi cenejši za vzdrževat, registrirat in zavarovat.
Ti si pa tudi vsakič užaljen kot mahjehn otrok, ko kdo skritiziri Brero, ali pa katerokoli drugo Alfo če smo že pri tem. Zelo rad vsake toliko časa na forumu oddaš kao vzgojni komentar kako se je pisanje izrodilo, kako se preveč kritizira Alfe, in podobno - pridi raje kdaj oddat kak tehten argument za tvoje prepričanje, ne pa da se samo od daleč delaš pametnega kako je mentalno stanje na forumu v riti, dejansko pa ne znaš povedat nič vsebinskega, s čim bi dvignil nivo debat.
In za mojo voljo si lahko kupil in vozil 10 Alf, ampak če te ni bolelo srce, ko je Alfa imela v ponudbi zgolj in samo dve FWD kombilimuzini (Mito, Giulietta - ki sta skorajda preoblečena Fiata), kjer je vrh ponudbe bilo ubogih 240 konjev, ko po filozofiji manj špornte znamke šopajo modele s 300-350 konji, potem nimam kaj dosti pozitivnega za reč glede tvoje (lastno tako opevane) pripadnosti znamki.
Imam občutek da bi požrl prav vse kar ima Alfino značko na nosu. Tudi če bi namesto Giulie dobili (novega) Fiat Tipota z Alfa značko, bi te motilo če bi jo kdo kritizral.
Dojami že enkrat, da so ljudje lahko ljubitelji znamke, tudi če jo kritizirajo - dostikrat ravno zato kdo kritizira odločitve vodstva in modele, ker mu je za znamko tako prekleto dosti mar, da ga boli srce kaj se dogaja. Alfa s svojo izjemno pisano in bogato zgodovino, pride tudi s svojo filozofijo - in če vodstvo to filozofijo leta in leta zanemarja, je kritika ljubiteljev znamke ali zgolj ostalih ljudi, še kako na mestu. Ljubitelj znamke ne pomeni to, da pač kupiš in sprejmeš vse kar ta znamka da na trg, tudi če je še tako skregano z lastno vizijo in idejo o znamki - kako si to razlagaš ti.
Kar se pa tiče 3.2 JTS-ja:
3.2 JTS je bil razočaranje za marsikoga, ki je pred tem vozil in vzljubil Bussojev V6 agregat. Slednji je bil eden najbolj ikoničnih in karakternih motorjev v zgodovini - in to ne zaradi številk glede končne hitrosti in pospeška. 3.2 JTS pa kot njegova zamenjava (čeprav sta oba bila Euro4 - zakaj potem zamenjava in vlaganje v razvoj novega motorja, namesto nadgradit obstoječega?), ni izpolnil pričakovanj - saj z ničemer ni izstopal v primerjavi z ostalimi motorji tistega časa in se je izgubil v povprečju. Na papirju je sicer bil dober sodoben motor, v praksi pa se te številke tako ali drugače niso izrazile. Pa nihče ni pričakoval da bo premagal bussoja v zvoku, odzivnosti in tekočem naraščanju obratov, ampak "alfin" V6 motor, ki je tako nerazburljiv za vozit v primerjavi s predhodnikom, pač pri ljudeh ne bo požel ovacije. V kateri drugi znamki (npr. Audiju) 3.2 JTS seveda ne bi bil tako razočaranja, ampak pri alfi je moral zapolnit velike čevlje, ki jih je za sabo pustil busso, in je zato kritik bilo še tolko več.