Puše - AR 166

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

http://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-166-Rear ... 4acf9554a4" onclick="window.open(this.href);return false;

ali

http://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Romeo-16 ... 338b65d15e" onclick="window.open(this.href);return false;
Djmili
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 93
Pridružen: Ne Jan 09, 2011 9:48 am

Zadaj sem zamenjal zgornje roke stabilizator palčke ter tiste gumice na stabilizatorju. Zamenjal sem tudi tiste silent bloke v pestu a gume se kar stojijo na A. Se mi zdi da bolj kot pred menjavo. A je možno da bi zato bli krivi amortizetji? Kaj se naj storim?
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Stabilizator in končniki (palčke) stabilizatorja ne vplivajo na optiko.

Tako da ti preostanejo še spodnje (velike roke), ki imajo vsaka po 2 puši (x1 na zgornji shemi) sliki) (lahko je tu vzrok), amortizerja imata tudi vsak po eno pušo spodaj (ne vem kolko vpliva na optiko), potem imaš še tiste vertikalne roke/palčke (x2 na zgornji shemi) (tudi ne vme kolko vpliva na optiko), in roke za nastavljanje optike (ni na sliki).

Če bi imel puše od amortizerjev, imam točno te doma (povsem nerabljene), in ti jih lahko prodam - http://silentblocks.com/index.php?id_pr ... &id_lang=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Slika
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

Z zgornjo roko se nastavlja camber drgač ;) most dol pa maš inbuse pol pa nastavlaš. Pa u pestu ni puša, na y roki- spodni tm k je na most pršraufana tut ni puša, pousod so uniball vprešani še v pušo pa pol not. Lahk daš pa sam uniball not namest orig pa se avto pele tko k treba :) bl kompaktn, pa sj to je blo že napisan..
Altmann

Jaz sem imel extremno razglasen zadnji del podvozja. To mi je naredilo v cca 1500km
Slika
gume sem rabljene namontiral, ker je bilo skoda nove kupovati takrat.

Po prebiranju forumov, po poizvedovaju okoli mojstrov sem bil popolnoma "scagan". Most dol, vse zamenjat, skeserat tolko in tolko ojrov pa bo....sem prebiral in so mi govorili... dokler nisem... :-k
Peljal k vulkanizerju, kjer mi je zamenjal dva selena na "y"-roki (od Mercedesa - DG894), mozakar si je vzel cas popravil zadevo in naredil optiko.
To je bilo 23.12.2014, cena komplet 140,90 ojrov in podvozje se vedno opravlja naloge kot se mu pritice.
Riot88
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 65
Pridružen: To Feb 05, 2013 3:47 pm

Fantje,
na sprednjih zgornjih rokah mam hin gumi puše, zglob še špila.Pa sem razmišljal da bi še spredaj dal avto na power/strongflex, zadaj imam vijolčni powerflex.Pa me zanima kakšne so izkušnje, predvsem z rdečim strongflexom.Kolk je dejansko zadeva trda in kakšne so izkušnje z tem?(škripanje itd...)
Tisti, ki to vozite ali pa ste vozili že u naprej hvala.

Lp Žiga
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Jst sm mel strongflex rdeče na 156ki...da bi bil avto bolj trd se mi ne zdi, samo malo bolj se vibracije prenašajo, kar se lege tiče pa rata avto bolj direkten. Je pa tako, vgradit niple za mazat z mastjo pa na vsake tolk časa podmazat, drugače škriplje. Za moje pojme je več + kot - , je pa res, če te moti škripanje in nimaš volje podmazovat vsake 2-3 mesece potem preskoči.
Če je ravno, ni zabavno.
Riot88
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 65
Pridružen: To Feb 05, 2013 3:47 pm

Če škriplje zadaj pa naj spredi tud :mrgreen:
Kako mislis ugradit niple, jaz v pušo samo nebi vrtal....Na roko, sepravi da pride mast me roko in pušo?Samo tle ni logike...A je kdo to predelal pa ma sliko?
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Riot88 napisal/-a:Če škriplje zadaj pa naj spredi tud :mrgreen:
Kako mislis ugradit niple, jaz v pušo samo nebi vrtal....Na roko, sepravi da pride mast me roko in pušo?Samo tle ni logike...A je kdo to predelal pa ma sliko?
Zvrtaš v roko luknjico, vrežeš navoj, prišraubaš nipl za mazat da ko mažeš pride mast med roko in gumico. Mogoče ni logike, sm pa mel jst tako narejeno pa še kdo se najde na forumu in zadeva funkcionira.
Če je ravno, ni zabavno.
Riot88
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 65
Pridružen: To Feb 05, 2013 3:47 pm

A zdej razumem.Sem imel v mislih da je škirpanje na stiku vijaka upetja roke in puše.Niti razmišljal nisem da bi škripalo na stiku roke in puše.Hvala.
Djmili
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 93
Pridružen: Ne Jan 09, 2011 9:48 am

Altmann napisal/-a:Jaz sem imel extremno razglasen zadnji del podvozja. To mi je naredilo v cca 1500km
Slika
gume sem rabljene namontiral, ker je bilo skoda nove kupovati takrat.

Po prebiranju forumov, po poizvedovaju okoli mojstrov sem bil popolnoma "scagan". Most dol, vse zamenjat, skeserat tolko in tolko ojrov pa bo....sem prebiral in so mi govorili... dokler nisem... :-k
Peljal k vulkanizerju, kjer mi je zamenjal dva selena na "y"-roki (od Mercedesa - DG894), mozakar si je vzel cas popravil zadevo in naredil optiko.
To je bilo 23.12.2014, cena komplet 140,90 ojrov in podvozje se vedno opravlja naloge kot se mu pritice.
serbus
Saj sem zdaj naredil od guma koren tiste puše v pestu,bomo videli kako bo. Jutri zamenjam pa da vidim,če ne ga prodam za male pare :D
Odgovori
  • Informacija