Ti povem kar iz prve roke kot bivši lastnik GTV-ja.
Jaz sem svojo spustil z Eibach ProKit in dal gor še Kayaba ter Monroe (spredaj, zadaj) amortizerje + zadnje vpetje komplet tršal s pušami od Powerflexa, zraven pa 17 col 215/40 gume + distančniki, dodal še Strut bar spredaj.
Avto je bil izjemno trd, čutil si čisto vsako neravnino v cesti, tudi takšne, ki jih z običajnim avtov nisi ne videl in ne čutil. Praktično je ni bilo ceste, kjer avto na trenutke ne bi bil nemiren od tresljajev (sploh pa diletacije na AC, bog ne daj kakšne flike in krpe na cestah), močno so ga vlekle tudi kolesnice. Potem preko ležečih policajev je šlo v 1. prestavi 5km/h. Polno obračanje volana je vedno pomenilo drsanje gum po notranjih oblogah.
Najlepše za GTV/Spider so platišča Zender serije Milano ali Siena velikosti 17 col, ki so verjetno najboljša stvar kar jih je kdo napravil za to serijo. Seveda so izjemno iskana, izjemno redka in še bolj draga. So pa bomba. 18 in 19 col platišča niso bila nikdar homologirana za to serijo. Prav tako je vozilo bolj kot ne nevozno. Razmik med vijaki je 5x98 pri čisto vseh modelih te serije, za 5x100 pa rabiš potem vijake s premično glavo.
Zender Milano:
Zender Siena:
Naj dodam še to, da je vsakršno spreminjanje vzmetenja brez kompletne sanacije zadnjih in sprednjih rok ter stabilizatorjev popolnoma nesmiselno, trše vzmeti in amortizerji pa bodo samo še hitreje uničili že tako zelo nevzdržljivo zadnje vpetje. Komplet zadnjih rok original je okoli 1200€ z delom vred, lahko pa menjaš samo gumice, pa je strošek mogoče polovico tega zneska, ker je dela za kar nekaj ur. Če se zadaj slišijo kakšni kovinski zvoki in nabijanje pri neravninah ali policajih in če se pri avtu ne čuti pasivnega zavijanja zadnjih koles v zavojih, potem je nujno potrebna najprej sanacija tega dela.