Platišča 18" / 19" + nižanje - AR Spider 916, 3.0 V6

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
Spider3,0V6
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 24
Pridružen: Če Okt 20, 2016 12:24 pm

Pozdravljeni, imam alfo spider 3,0 letnik 1999 in bi jo rad znižal, dal platišča 18 ali 19 col in me zanima ali to kdo prodaja in kakšne dimenzije gum priporočate ter katere vzmeti? Hvala in lp
bobo69
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 103
Pridružen: So Jan 09, 2010 9:23 pm

Za začetek na spletu poišči sliko spiderce z 18 in 19 colskimi platišči da boš sploh videl kako to izgleda, nesorazmerno velika platišča dostikrat izgledajo čudno.
Homologirana velikost za tvoj avto mislim da je 225 40 17, če se boš vseeno odločil za večja platišča, z online kalkulatorjem za velikosti gum izbereš ustrezno velikost gume ( kotalni obseg ne sme preveč odstopati) ter na netu najdeš ustrezna platišča (5x98 ali pa 5x100). Potrebuješ še ustrezen certifikat za homologacijo platišč drugače tvegaš izredni tehnični pregled, izločitev iz prometa ter kazen.
Ko imaš platišča z gumami na avtu boš šele videl za koliko ga želiš spustiti. Menjava samo vzmeti ni ravno v redu, za komplet vzmeti z amortizerji pa ne moreš biti siguren koliko bo avto nižji (obljubljeni centimetri znižanja so v praksi običajno drugačni). Če se ti gre predvsem za izgled potem zmontiraj eno cenejšo varianto po višini nastavljivega podvozja (V maxx, Lowtec ali kaj podobnega, tudi tu bi ti priporočal homologacijo).
Je pa to vse seveda odvisno od tvojega proračuna, kar hitro se nabere kupček...
Lp
Spider3,0V6
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 24
Pridružen: Če Okt 20, 2016 12:24 pm

Zivjo,

hvala za izcrpen odgovor, ali ni prava dimenzija 225 45 17, 225 40 18 oz. 225 35 19. V mislim sem imel, da bi zamenjal le vzmeti, kar sem naredil pri prejsnjih vozilih in je bilo vse top. Ja slike sem pa gledal in mi je bomba izgled, vse kar je manj od 18 col mi ni ok, sedaj pa vzmeti eibach je ok, ali bolje hr ali....? Pa se vprasanje, zakaj mislite, da je razmik vijakov ok 5x100 ce ima 5x98?

Hvala in lp
bobo69
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 103
Pridružen: So Jan 09, 2010 9:23 pm

Ne vem kakšne dimenzije imaš že vpisane v homologaciji, na netu sem zasledil podatek za spider 3.0 225 40 17. Če že poznaš ustrezne dimenzije gum, toliko lažje. Platišč 5x100 imaš več v oglasih, posledično je tudi nižja cena, z nastavljivimi vijaki pa pašejo na luknje 5x98. Če menjaš samo vzmeti te običajno niso usklajene z dolžino hoda amortizerja in celotno blaženje zato ne deluje najbolje. Imaš na forumu glede tega kar nekaj tem pa malo poglej.
Lp
Spider3,0V6
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 24
Pridružen: Če Okt 20, 2016 12:24 pm

Ok hvala za odgovore! Lp
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Vzami kombinacijo vzmeti+amortizerji, sploh ker so amortizerji po teh letih že zelo obrabljeni. In če hočeš da bo zadeva špilala kot treba nabavi oboje.

Potem se pa pozanimaj kaj se dobi za Spiderja oz. GTV-ja.

Osnovno nižanje je Eibach Pro Kit, kokretnejše Sportline, tudi HR dela odlične vzmeti (vse piše na njihovih spletnih straneh). Preverjeni športni amortizerji so Bilstein B6 (za manjša nižanja) in B8 (za konkretnejša nižanj - več info najdeš na njihovi spletni strani). Potem imaš še Koni Sport amortizerje, ki so med boljšimi.

Skratka s top znamkami nimaš kaj zgrešit. Poglej njihove spletne strani, imajo gro vsi kataloge in preveri če imajo na voljo kaj za tvojo Alfo.


Platišča jaz nad 18 ne bi šel, ker nima smisla. Dimenzijo daj tisto ki je predpisana za tvoj avto (knjiga z navodili ali homologacijski kartonček, ali pa TUV od platišč). Proizvajalcev je ogromno in to lahko sam raziščeš malo, načeloma je pa za boljši performance seveda važno da so platišča čim lažja.

Osebna izkušnja je sicer, da je daleč najboljša predelava za izboljšanje voznih lastnosti na V6 alfah vgradnja samozapornega difa (Quaife ali Q2).

Aja, pa tudi kak Strut bar pripomore...
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Spider3,0V6
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 24
Pridružen: Če Okt 20, 2016 12:24 pm

Ok kaj pa technix?
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ti povem kar iz prve roke kot bivši lastnik GTV-ja.

Jaz sem svojo spustil z Eibach ProKit in dal gor še Kayaba ter Monroe (spredaj, zadaj) amortizerje + zadnje vpetje komplet tršal s pušami od Powerflexa, zraven pa 17 col 215/40 gume + distančniki, dodal še Strut bar spredaj.

Avto je bil izjemno trd, čutil si čisto vsako neravnino v cesti, tudi takšne, ki jih z običajnim avtov nisi ne videl in ne čutil. Praktično je ni bilo ceste, kjer avto na trenutke ne bi bil nemiren od tresljajev (sploh pa diletacije na AC, bog ne daj kakšne flike in krpe na cestah), močno so ga vlekle tudi kolesnice. Potem preko ležečih policajev je šlo v 1. prestavi 5km/h. Polno obračanje volana je vedno pomenilo drsanje gum po notranjih oblogah.

Slika

Najlepše za GTV/Spider so platišča Zender serije Milano ali Siena velikosti 17 col, ki so verjetno najboljša stvar kar jih je kdo napravil za to serijo. Seveda so izjemno iskana, izjemno redka in še bolj draga. So pa bomba. 18 in 19 col platišča niso bila nikdar homologirana za to serijo. Prav tako je vozilo bolj kot ne nevozno. Razmik med vijaki je 5x98 pri čisto vseh modelih te serije, za 5x100 pa rabiš potem vijake s premično glavo.

Zender Milano:
Slika

Zender Siena:
Slika

Naj dodam še to, da je vsakršno spreminjanje vzmetenja brez kompletne sanacije zadnjih in sprednjih rok ter stabilizatorjev popolnoma nesmiselno, trše vzmeti in amortizerji pa bodo samo še hitreje uničili že tako zelo nevzdržljivo zadnje vpetje. Komplet zadnjih rok original je okoli 1200€ z delom vred, lahko pa menjaš samo gumice, pa je strošek mogoče polovico tega zneska, ker je dela za kar nekaj ur. Če se zadaj slišijo kakšni kovinski zvoki in nabijanje pri neravninah ali policajih in če se pri avtu ne čuti pasivnega zavijanja zadnjih koles v zavojih, potem je nujno potrebna najprej sanacija tega dela.
Spider3,0V6
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 24
Pridružen: Če Okt 20, 2016 12:24 pm

Hvala za odgovore, super da vem :)
bobo69
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 103
Pridružen: So Jan 09, 2010 9:23 pm

Evo dobil si odgovor iz prve roke. Kar se trdote tiče, pri mojem avtu (sicer 156 in ne spider) so vse puše zamenjane z rdečimi strongflex, montirani so stabilizatorji od gta ter avto je spuščen z lowtec podvozjem da sem dobil tako višino kot sem si zamislil. Gume so 215 45 17. Avto je res precej trd in tog vendar je še vedno primeren za vsakodnevno uporabo. Ta technix pa mislim da nima homologacije.
Lp
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Jaz sem imel črne in vojila Powerflexe. Vijola so super, črni pa absolutno pretrdi za naše luknjaste ceste. Praktično kot kamen ...

Čeprav mislim, da so nekaj potem kasneje spreminjali zadeve in dimenzije samih gumic, ker so bile ene malo prevelike.
bobo69
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 103
Pridružen: So Jan 09, 2010 9:23 pm

Strongflex ima rdečo barvo za nadomestek originalnih puš čeprav so trše in rumene "racing" varianto. So pa tudi cenovno ugodnejše kot powerflex. Cel komplet za 156 me je prišel 200 €.
Odgovori
  • Informacija