Ta vikend sem moji krači privoščil mali servis na 320k km.
Olje, oljni in zračni filter. Zraven še zamenjal dotrajane gumi nosilce izpuha, vseh 5 vžigalnih tuljav in nove svečke.
Z nosilci izpuha sem se pošteno nahebal, je težko premikati cel izpuh, da natakneš gumice. Ko montiraš nov izpuh, je šalamala.press
Sem bil pa pri montaži zimskih gum zelo presenečen, ko sem videl, kakšni so gumi nosilci izpuha po dobrih 2 letih. Čisto mehki, razvlečeni in prepereli. Kot prežvečen čigumi…
Od lani sem tudi testiral in menjaval vžigalne tuljave. Ja, pri nas nihče ne premore naprave za testiranje vžigalnih tuljav. Na koncu ugotovil, da so bile celo 3 čisto izčrpane in sem kupil nove. Za sigurno. Iskal sem NGK in ugotovil, da tudi to ni več to. Vse prihaja iz turčije, mogoče naletiš na kaj, kar je iz francije. Sem hotel prešaltati na boš, kar je tudi original vgrajeno, vendar zopet presenečenje, da je skoraj vse iz indije. Sem tudi izvedel ,da so bile najboljše boševe tuljave tiste, ki jih je delala naša Iskra. Vsi pa so mi rekli, da je Meat&Doria kvalitetno in niso še imeli težav po montaži. Sem (še vedno) velik skeptik, ampak sem kupil in zaenkrat lahko samo trkam na les! S tem proizvajalcem imam samo eno izkušnjo z lambda sondo pri mojem ceglu. In če bodo vžigalne tuljave delovale tako kot lambda na ceglu, bom zadovoljen.
Ker so pa že nove tuljave, sem privoščil pa še nove svečke. Zakaj Iridium? Ker tam, kjer sem kupoval, je bilo to najugodnejše razmerje med ceno in intervalom menjave. Navadne svečke menjava na 30k km. Iridium 2x dražje od navadnih in menjava na 80k km. Platinum pa s5 skoraj 2x dražje od Iridium, menjava pa na 110k km.
Pa Iridium so bile tudi cenovno ugodne, manj kot 10€/kos in pa mejdinđapen.press!
Drugače pa avto deluje BP. Še vedno sem presenečen, kaj naredi menjava glavnih napajalnih kablov in urejene povezave...