Kaj dosti se z drago nisva zabavala po snegu s Scooby-jem, vendar je vseeno bil deležen malo off-roada
Od zadnjič ima novo masko (JDM)
...in stranske prozorne smerokaze. Kmalu še pridejo zadnje luči od JDM modela z prozornimi smerokazi.
Moral sem zamenjat TPS senzor, ker se ga ni dalo več točno kalibrirat (med 0,45-0,55V)
...in pa vložek LMM. Imel not novo cheap kopijo, ki ni bila vredna pol qurca. Kupil OEM po zeeeelo ugodni ceni, ker so čistili staro zalogo - namesto 495€ na servisu, sem dal le 130€. Anyhu... od zdaj naprej več ne dam kopijo senzorja v Japonca.
Scooby drugače pridno nabira kilometre. Težav z njim ni! OK, lažem. Moral sem zamenjat varovalko za črpalko pranja stekla, ker je zmrznila in sem jo "silil" naj dela in s tem skuril varovalko. Sem se pa odločil kaj letos Scooby-ju privoščit:
Dobil bo trše puše na podvozju (StrongFlex Yellow) in upam da mi bo ratalo zmagat na Jap dražbi za OEM body kit od JDM SF5 STi Foresterja. Bil delan samo za Japonski trg, z komplet STi podvozjem in 265ps pod haubo...
Aja, chip tuning odpade. TunERC povedal da starega Hitachija (Sky in Scooby
) ne more in ne zna čipirat. Tako da iščem alternativo za konje. Nekje sem čital, da bi znal pasat not ECU od Impreze z 211PS (Avstralski model). Ampak še raziskujem če sploh kateri ECU (tu ne mislim standalone/piggyback) paše plug&play...
'talla