Prodajna strategija in prihodnost AR

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Odgovori
portos1986
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 213
Pridružen: Sr Dec 11, 2013 8:55 am

Pol bi bla Giulia cenejša od dizel Giuliette :D. Čist osnovno 136KM Giulio bi se verjetno dalo dobit z malo pogajanja kupiti za 25-27 000€.

Če že izpostavljaš cene pri Alfah je Giulietta tista, ki ni vredna svoje začetne cene.
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

Tema počiščena, prosim da se v naprej vsaj približno držite teme.
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
marko vitas
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 194
Pridružen: Ne Okt 30, 2016 11:56 pm

lizard napisal/-a:
Razprava o čopiču ne vem če ima kakšno povezavo tukaj - kateri robot/čopič sestavi/nariše končni izdelek je irelevantno, v kolikor sam robot ne predstavlja omejitve pri kvaliteti in je dovolj dober ter zmožen sestavit produkt kot treba.
Ne vem, koliko sploh moj prispevek spada v to temo. Pa vendar, želim odgovoriti: Mojo opazko ste vzeli preveč dobesedno. Jaz pravim takole: bi mi bilo čisto vseeno, če bi se našel kakšen Chrysler-jev del v mojem avtu. Prav tako me ne bi motila na mojem avtu niti kakšna oblikovalska poteza značilna za Alfe. Kot tudi težko verjamem, da je kateri izmed zapriseženih Alfistov nejevoljen, zaradi vgraditve nekega Ferrari-jevega pogonskega sklopa v agregat "ta hude Julije". Tovrstna globalizacija je zame sprejemljiva.

Lp ...
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Zdi se mi, da je bilo zgrešeno bistvo napisanega. Govoril sem o zasnovi avta, torej predvsem o platformi na katero je avto postavljen. Da se najde eno stikalo v Alfi iz Fiata ni nek problem.
Smatram, da sem prej dovolj na dolgo in široko razložil zakaj je platforma tako pomembna za kočni izdelek in njegove karakteristike, zato ne bom še 1x vse ponavljal o tehnoloških vidikih izdelave platforme, vidikih sprednjega in zadnjega pogona, in kaj vse to prinese za sabo, in tako naprej...
Gre se torej za tehnične rešitve, ki imajo v praksi zelo specifične posledice in so ključnega pomena za karakteristike izdelka ter prepoznavnost in imidž neke znamke (ki je pri Alfi zaradi bogate zgodovine še toliko bolj pommebna), in ne za obstranske posledice globalizacije (kot npr. kako stikalo, ročica, ki imajo povsem benigen vpliv na to kako se avto obnaša pri športno dinamični vožnji).
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
marinaio
Alfist
Alfist
Prispevkov: 440
Pridružen: Sr Okt 31, 2007 12:45 am
Kraj: Koper

Zadnje novice o strategiji.
Že v letu 2018 bo predstavljen večji SUV, ki ga bodo proizvajali v tovarni Mirafiori, kjer proizvajajo Maseratija Levante.

vir: quattroruote
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Če bodo alfini SUVeji kaj v sorodu z levantejom potem z njim alfa ne mora zgrešiti. Malce pobliže sem si pogledal čokoldanega in vanilievaga levanteja na AT. Super zadeva.
Kaj pa motorji a bodo maserati in alfa uporabljali enake motorje v SUVjih.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Maserati nima svojih motorjev. Gre za dizel izdelke od VM Motori in za Ferrarijeve bencinarje, vse je last FCA. VM Motori pa tehnološko sodeluje s še eno firmo od FCA in sicer Fiat Powertrain Tech., ki razvija MultiAir in MultiJet motorje.
marinaio
Alfist
Alfist
Prispevkov: 440
Pridružen: Sr Okt 31, 2007 12:45 am
Kraj: Koper

Kar se pa tiče Giulie Sportwagon je Marchionne v Detroitu povedal, da je vse odvisno od uspešnosti Stelvia. Pravi še, da glede na to, da je Alfina strategija, (trenutno) povdarek na SUV-ih in "going global" (USA, Kitajska...), ne ve, če bi izdelovali SW-ja, ker je to segment, ki je popularen samo v Evropi.

Lp
marinaio
Alfist
Alfist
Prispevkov: 440
Pridružen: Sr Okt 31, 2007 12:45 am
Kraj: Koper

Meni še vedno ni jasno zakaj nekateri dojemate slovenski trg kot referenčnega in stokate, da je to poraz za Alfo? :)
Italijanom se za naš trg gladko j***! :D
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Problem bo nastal, če bosta Stelvio in Giulia "popušila" na teh trgih. V glavnem ta odločitev (če zgornja izjava drži) se mi zdi butasta. Na srečo je pri konkurenci izbire dovolj.
159 2.0 jtdm
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Sergio je reku, jebeš vrabca v roki (SW&EU), gremo po goloba na strehi (Stelvio&USA) :D

Sej, še 2 leti morjo nekako pregurat, po 2018 pa Sergio pravi da gre v penzijo, tako da upanje ostaja :lol:
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

marinaio napisal/-a:Kar se pa tiče Giulie Sportwagon je Marchionne v Detroitu povedal, da je vse odvisno od uspešnosti Stelvia. Pravi še, da glede na to, da je Alfina strategija, (trenutno) povdarek na SUV-ih in "going global" (USA, Kitajska...), ne ve, če bi izdelovali SW-ja, ker je to segment, ki je popularen samo v Evropi.

Lp
Ni mi jasno to bluženje Marchionneja o neki globlani znamki Alfa Romeo. Evropa je tudi del tega globalnega trga in je konec koncev domač trg za znamko, in brez karavana biti tu prisoten je butasto, sploh ko je razvoj tega res najmanši možen vložek v Giulio, ki (hitro) producira nov model. Za nemški trg, ki je najmočnejši v Evropi je karavan ključen, saj je delež karavonov (razmerje karavan/limuzina) v Nemčiji daleč najvišji v Evropi.

V Evropi rabijo storiti naslednje: lansirat Giulio SW, Giulietto (pa kak SUV kot konkurenca Q3, X1), pa mogoče večjega SUVa (ala X5) in naslednico 166ke, če bo za to denar, kakšne coupe varjante bi tudi bilo lep videt, čeprav je trg za te avte zelo majhen. Predvsem pa morajo zrihtat odnos v salonih in poprodajne storitve. Ker večina salonov je enostavno vajenih prodajat Alfe, ko so le te bile cenejše in nižje pozicionirane na trgu in se enostavno sedaj ne znajo vesti pravilno oz. primerno temu da prodajaš avto za 100.000€.

V ZDA in drugje po svetu pa morajo močno delat na prepoznavnosti znamke, ker redkodko ve da sploh obstajajo (američani Alfo še najbolj poznajo iz filma Diplomiranec, a to je film iz leta 1967! in ga trenutna glavna populacija potencialnih kupcev Alf ne pozna več) - sicer je podobna težava tudi v Evropi zaradi večletne odostnosti v pommebnih segmentih. Se pa zdi da so v ZDA prodajalci precej bolj vešči pravega odnosa do stranke, sploh ko parijo Alfo z Maseratijevimi saloni.


In tudi če vse to pošlihtajo je zelo zelo veliko vprašanje če bo prodaja res uspešna, namreč prodreti na trg k uveljaljenim znamkam kot so to MB, BMW in Audi je trenutno verjetno nekaj najtežjega kar si proizvajalec lahko začrta, saj so te znamke v zadnjih 20ih letih dobesedno zaklenila in zabetonirala svoj položaj in vladavino v premium segmentu. Dejansko imajo te tri znamke neverjetno močan imidž oz. percepcijo v družbi kot eden glavnih predmetov poželenja in statusnega simbola, kot tudi simbola kvalitete in tehnološke vrhunskosti. In jim tudi raznorazne okvare težave,... praktično ne pridejo do živega in ne spodkopajo tega pridobljenega imidža.
In če jim to ne uspe imajo zelo veliko težavo, kajti vložek v Alfo je bil enormen, in če se to vsaj ne poplača, bo FCA imel res velike finančne težave (hkrati s finančnimi težavami/dolgovi izpred let, ki jih ima že sedaj).
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Altmann

In vso to strategijo in napore lahko odpihne nova afera na obzorju.
Americani so sporocili, da so tudi pri Fiat Chryslerju nasli sporni proglam, ki je kazal popolnoma druge stevilke pri izpustih od dejanskih.
Seveda, so tudi ze napovedali tozbe.
Vir:SWR3 danes popoldan
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

To pa je res, in delnice Fiat Chrylserja so danes zjutraj v ZDA takoj padel za 18%. VW tako izgubo lahko sfinancira, zelo zadolženi FCA pa verjetno precej težje, če se izkaže da je vse res in dobijo zraven še kazni.

VWju se vsaj na prodaji ne pozna afera - imidž dela svoje, se jim pa vseeno finančno.
Skratka hitro se lahko zgodi, da FCA zgrmi precej niže kot je sedaj.
Potem je pa tu še Trump in njegove grožnje o tem da bojo ZDA bolj zaprte za trgovanja s tujino (višji davki in carine na uvoz - npr. grožnja 35% davka na vozila izdelana v Mehiki z namenom stimulacije izgranje novih tovarn v ZDA) in zavračanje TTIP-ja, ki bi evropskim proizvajalcem olajšal trženje in prodajo avtomobilov v ZDA (in obratno).

V kolikor so goljufali si pa seveda absolutno zaslužijo ostre kazni!

https://www.washingtonpost.com/news/inn ... 0891809143" onclick="window.open(this.href);return false;
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

lizard napisal/-a:Po drugi strani pa - zakaj ljudje kupujejo iPhone če pa povsem enakovereden Samsungov model stane manj (predvsem v akcijah)? ker pač hočejo meti iPhone-a, in pika, ostalo jih sploh ne zanima. Tisti, ki pa si ga želijo, ampak nimajo dovolj denarja bodo pa na vse pretege iskali ponudbo z nižjo ceno ker pač hočejo iPhone-a, ne glede na to kakšne akcije bo ponujal Samsung. In teh primerov je še malo morje.
Zanimiva analogija, samo ti napačno predpostavljaš da v tej igri BMW igra Samsunga, Alfa pa Apple. Ker v resnici je ravno obratno :D
Apple se prodaja neglede na ceno, ker ima image, tako kot ga ima BMW.
Odgovori
  • Informacija