sam info....torej je ponavadi v tistih ključavnicah samo prebrikano in je notri 22 ohm uporWiTBoY napisal/-a:22 Ω
100kW motor ima variabilno turbino... Vendar je krmiljena popolnoma mehansko.BTW preden preobrnem cele internete ali morda kdo ve ali na 100kW direkt paše kakšen večji turbo, ki nima variabilnega krmiljenja?
Pa drugo vprašanje ali ima kdo izkušnje z predelavo na 110kW torej z menjavo napeljave, ECU, turbine in vseh ostalih zadevščin?
ne. ima posebno povezavo na ecu od airbega. tudi ob deaktivaciji imaš pol lučko na armaturki.Gricko napisal/-a:sam info....torej je ponavadi v tistih ključavnicah samo prebrikano in je notri 22 ohm uporWiTBoY napisal/-a:22 Ω
ali je to pri večini znamk ali imajo taliani tako?? glede na to da so airbagi bolj kot ne samo od ene pa firm.
Prideš. Samo je pri vsakem rednem servisu treba še malo L+D ogledat in že prej eliminirati možne težave. In ravno tu, poleg ostalega, šepa originalna servisna usluga.grega983 napisal/-a:Stara zgonjena kripa. Ne prideš na zeleno vejo
to si pa zadel u nulo. Bolj se ne morem strinjat.Damijan napisal/-a:Samo je pri vsakem rednem servisu treba še malo L+D ogledat in že prej eliminirati možne težave. In ravno tu, poleg ostalega, šepa originalna servisna usluga.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov