Avto je ze nabavljen. Cakam samo se papirje in vse potrebno, da se uredi. Jah jebat ga, kompliciram zato, ker nekako ne bi rad imel 2 tisocaka stroskov zarad enga filtra. Za moje pojme je za zgago, ce se z dizlom "nesmes" vozit po mestu. Najbolj, da grem pol pesaka 5km ali pa enostavno kupim avtomobil in ga parkiram, ter kadar se odpravim vec kot 30km nekam, ga sele takrat prizgem.legenda1979 napisal/-a:O kakšnih prisilnih regeneracijah ti govoriš?? Res ne vem kaj toliko kompliciraš s tem dpf filtrom pa še sploh avta nimaš. Ne sekiraj se za regeneracije, kdaj, kako pogosto, kako se sliši in ne vem kaj še vse. Avto bo vse sam naredil, tudi če boš prekinil regeneracijo, ker pač ne boš vedel za njo, se ne bo zgodilo nič hudega. Ko bo dpf tako zabasan, da bo res potrebna regeneracija, se prižge lučka. Greš na ac, pri prvem izvozu obrneš se vrneš in filter bo spet čist kot nov. Nikar ne verjami vsega kar prebereš tukaj preveč resno ker izgleda da je na forumu kar nekaj ljudi obsedenih z dpf filtri in egr ventili. Če po njihovem tega takoj ne odstraniš in blindiraš najboljše da avto odpelješ na odpad. Lahko ti povem, da vozim avto z egr ventilom in dpf filtrom že tri leta (80k km) in nimam nobenih težav z tem, kot da sploh ne obstajata. Predvsem pa nista na avtu samo za zgago, kot trdijo nekateri "poznavalci" ampak opravljata zelo pomembno funkcijo- čistita izpušne pline.
Torej, najprej nabavi avto potem pa čim manj kompliciraj in uživaj v vožnji.
Saj ne verjamem vsemu, glede na to, da na forumu lahko pise kdor pac se prijavi. Verjamem TribesManu in se mogoce parim.
Bo pa ce bo zacel delat probleme sel ob prvi priliki ven.