Bom rajsi svoj problem napisal tu pod Tehniko, saj bo lahko vec ljudi prebralo temo. Pisal sem sicer svoje vprasanje pod olja, ampak ne vem koliko je tema stara in ce je tam kaksen odziv.
Napisal sem: Na koliko casa se menja olje? Ko sem kupil Alfo, sem mislil, da bo prestavljanje izi v primerjavi s Fiatom Stilom...
Zjutraj, kot da bi saltal menjalnik od traktorja. Po par km voznje je bolje, ampak pri Fiatu saltam takoj bp.
Informacij, kdaj naj bi bilo olje menjano nimam, zato bi preventivno ga zamenjal. Avto pa ima 103.000km
Malo sem bral tole temo in kolikor sem uspel razbrati naj bi bilo Motul Gear 300 LS 75W-90 olje najboljse. Ga vzamem? Ter koliko?
Upam resnicno, da se to da resiti z boljsim, drugim oljem, ker se kar zatika tam do tretje brzine. Pa tudi iz pete v sesto ne gre ravno glatko, mogoce sicer nisem navajen, ampak vseeno, sem pricakoval, da bo slo kot po loju.
Ker ne veš, kdaj je bilo nazadnje menjano (če sploh), ne bi bilo nič narobe.
Ne pričakuj pa čudežev glede prestavljanja. Bo sicer bolje, ampak malenkost.
Jaz pri moji 2.0 136KM C635 menjalnik sem pri hladnih dnevih, ce je avto dlje casa stal zunaj komaj prestavljal v 1.,2.,3. .. sedaj po menjavi olja je mnogo boljse..,
Po menjavi olja ni bilo razlike. Olje v menjalniku pri marsikatetem avtu zdrzi celotno življensko dobo.
159ka pa ima res neposrecen menjalnik ko je hladen. Toda ko se navadis ni problema.
Ce bos ze menjal olje potem vzami tistega, ki si ga omenil.
Opravil sem enaki prestop iz Stilo na 159. In ja za prestavlanje je potrebno dosti več sile, sploh pozimi preden se vse skupaj ogreje. Del vzroka je tudi, da imaš veliko krajšo prestavno ročico (torej manjši vzvod).
Ja prestavljenje v 159 me spominja na subaru imprezzo. Je trdo k ps ko je mrzlo zunaj. Sam jst nebi prestavlov na silo. Nevm če je slabo. Jst raj dam mal več gasa pa prestavo višje...je vem trpi sklopka. Bol to k pa da menjalnik uničm. Tut v višijih prestavah dokler se ne ogreje raj bolj na počas šaltam. Ko je pa enkrat vse segreto je pa užitek vozt.
Zatadi malo tršega prestavljanja v hladnem ne boš uničil menjalnik, vsaj jas še nisem slišal, da bi ga kdo zaradi tega. Večja je možnost, da boš s tako vožnjo kot jo opisuješ (visoka prestava, nizki obrati, hladen avto) uničil sklopko. Pa še to, tole trše šaltanje vsaj pri meni po parih kilometrih mine, se kar hitro segreje.
Kolikor piše v knjigi od alfe se olja v menjalniku ne menja oziroma se ga menja samo ob delih na menjalniku, ko ga moraš tako ali drugače stočit ven.
Preden pa dajete 60 EUR iz denarnice za olje preverite raje koliko zapacane ali celo rjaste vzvode-zajle menjalnika imate v motornem prostoru. Zelo verjetno je da je težava v zajlah. Ker je zadeva kar neprijazna za mazanje ali špricanje priporočam da si silikon sprej date v manjšo posodico na to nataknete daljšo cevčico in nekaj dni zapored, mažete vzvode, tako da bo silikon olje z manipulacijami počasi prišlo v zajlo. Al pa najdete kak drug pristop kako čimveč silikon olja spravit čimhitreje v zajle menjalnika. Ročica od menjalnika mora skočit v brzino brez kake posebne sile.
vučko napisal/-a:Kolikor piše v knjigi od alfe se olja v menjalniku ne menja oziroma se ga menja samo ob delih na menjalniku, ko ga moraš tako ali drugače stočit ven.
Preden pa dajete 60 EUR iz denarnice za olje preverite raje koliko zapacane ali celo rjaste vzvode-zajle menjalnika imate v motornem prostoru. Zelo verjetno je da je težava v zajlah. Ker je zadeva kar neprijazna za mazanje ali špricanje priporočam da si silikon sprej date v manjšo posodico na to nataknete daljšo cevčico in nekaj dni zapored, mažete vzvode, tako da bo silikon olje z manipulacijami počasi prišlo v zajlo. Al pa najdete kak drug pristop kako čimveč silikon olja spravit čimhitreje v zajle menjalnika. Ročica od menjalnika mora skočit v brzino brez kake posebne sile.
Boljse je, ko se cez par km stvar ogreje, potem ni tezav. Torej sklepam da tezava ni v zajlah, temvec je ocitno tak menjalnik, saj vsi pravimo, da je po par km boljse. Tako vsaj jaz razmisljam.