Ena se vrti v prazno na gredi verjetno (če tolče neprestano, pa je zelo verjetno že odletela ojnica in rožlja po kovini). Rešiti se da vse, samo vprašanje finančne upravičenosti. Ojnico menjaš, prav tako ležaje komplet, gred tudi, pa vsa tesnila.
Samo te verjetno stane vse skupaj več kot daš za drug rabljen motor.
ja ko ojnica gre se to slisi in vidi
Tukaj je en lezaj potolklo, prvo olje ven pa pogledat kolk je opilkov, ce jih je dosti oz mogoce celo kaki vecji koscki pol je brezveze rihtat ker je gred za v smeti. Ce pa samo malo tolce in ni skoraj nic opilkov pa je treba cimprej karter dol in snet vse mosticke ojnic in gl. lezajev. Ce so samo lezaji slabi in gred nima prevec vidnih razic ( pa z nohtom se proba in se ne sme nikjer zatikat) se da motor se resit s kompletom novih lezajev in novim kvalitetnim oljem. Je pa vse to loterija nazalost...
Seveda je pa tudi opcija da tolce samo drocnik in ni noc hujsega spodaj.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Riba tudi 1.8 motor samo jih je manj na cesti ( sploh 145-146 ). Ce gledas 156 serije ( ki jih je bilo OGROMNO ) je bilo 1.8 TS veliko zaribanih. 2.0 TS je bil vedno slabsi zaradi fabriskih felerjev ( vecji izpuh ki je grel lezaje glavne gredi na 3 cilindru ( to velja za serije 145/146 ) . 1.6 TS so bili pa lahko recemo posreceni motorji ceprav tudi njim RIBATO kdaj pa kdaj ni prizanesel.... kakorkoli... Alfa nebi bila alfa ce nebi kdaj nagajala in spustila duso.... ravno zato je za dolocen "tip" ljudi ta znamka zanimiva
Meni osebno sploh ne povzroca sivih las ko se kaj pokvari ampak mi postavi samo nov izziv ki se ga z veseljem lotim
colibry napisal/-a:Riba tudi 1.8 motor samo jih je manj na cesti ( sploh 145-146 ). Ce gledas 156 serije ( ki jih je bilo OGROMNO ) je bilo 1.8 TS veliko zaribanih. 2.0 TS je bil vedno slabsi zaradi fabriskih felerjev ( vecji izpuh ki je grel lezaje glavne gredi na 3 cilindru ( to velja za serije 145/146 ) . 1.6 TS so bili pa lahko recemo posreceni motorji ceprav tudi njim RIBATO kdaj pa kdaj ni prizanesel.... kakorkoli... Alfa nebi bila alfa ce nebi kdaj nagajala in spustila duso.... ravno zato je za dolocen "tip" ljudi ta znamka zanimiva
Meni osebno sploh ne povzroca sivih las ko se kaj pokvari ampak mi postavi samo nov izziv ki se ga z veseljem lotim
Točno tako, s prve roke, tudi 1.8ts zariba. Samo enkrat mi je malo pobliskala lučka za olje, čez kakšen teden pa je ojnica prišla po zrak
bombnik napisal/-a:
loki napisal/-a:Koliko bi me po vašem mnenju morala priti menjava motorja z vsem kar paše zraven? Pa če odštejemo ceno motorja.
1000€ z glavnim servisom , pa upaj da si kupil dober motor,laufa dokler laufa....
Jaz sem zadel na lotu, pred 8leti dal za rabljen motor 1,8ts, če se prav spomnim 130€, bil pa je iz prevrnjene in razbite 145ke z počenim karterjem - totalna loterija. Skupaj s popravilom - varjenjem aluminija, ter veliki servis in delo me je prišlo cca.600-700€. Motor deluje še danes BP je pa res, da je uporabnik (jaz) postal bolj odgovoren kot pred menjavo motorja