ja to že če olje teče je druga stvar.problemi so npr.valeo potisni ležaj velik primerov ko je kmalu po menjavi spustil govorim nasploh tudi pri drugih avtih tdi,hdi vstrajnik primer 2.0jtdm valeo približno 400e lux ali sachs 1000e
Mehanik pravi, da sta najbrž košara in vztrajnik. Kako je s stanjem celotne sklopke bomo videli ko bo odmontirana. Verjetno pa bom menjal komplet sklopko in vztrajnik. Luk, Sachs, original? Kaj priporočate? Gre pa za 2.4 200km, letnik 2006.
Lp
Eno vprašanje...
Oglašti se mi je začel vztrajnik na ar 159 2.0 170KM,letnik 2009. Sedaj pa mehanik trdi, da ima ta avtomobil 2 tipa menjalnika. F40 in še eden. Cenejši kit stane 850eur, dražji pa 1100, ki je original. In ta cenejši naj ne bi pasal na moj F40 menjalnik, čeprav je namenje za ar159 2.0 170 KM. Ali je mogoče, da ima ta avto (170 KM) 2 tipa menjalnika oz. da so na letnikih 2009 drugačni menjalniki kot pa na 2010-2011?