Nakup - AR 159, 2.2 JTS

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Čestitam in srečno.

Predstaviš ga lahko v rubriki Galerija&Video :wink:
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

No, a sem ti rekel glede obratov ... :wink:
Kaj pa zvok? Nič nisi komentiral ...

Čestitke, pa upam, da nam jo čimprej predstaviš v galeriji =D> =D>
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
igi
Alfist
Alfist
Prispevkov: 349
Pridružen: So Feb 07, 2004 8:21 pm
Vozilo: Brera, bencin, ni več.
sedaj Giulietta 1.4 MA

2,2 JTS se z veseljem in rada vrti od 4500 obratov naprej. :D

To ni dizel, da boš pri 1100 obratih menjal prestave, 3000 obratov ne boš videl,
potem pa pisal o porabi 6,12 l.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
http://www.youtube.com/watch?v=ZSNmlhrAeWw" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

V teh obratih računaj na porabo okoli 12 litrov in višje ...
sejmon
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 53
Pridružen: Če Maj 26, 2016 8:45 pm
Kraj: Pomurje

črna, xenon, cirka 128k?
portos1986
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 213
Pridružen: Sr Dec 11, 2013 8:55 am

Na tujih forumih piše, da naj se bi izognu raztegovanju verige s krajšimi intervali rednih servisov (menjavo olja). Uradni interval je kar dolg. Jst bi menjal na 10k. Upam da ne boš mel težave s tem. [-o<
Uporabniški avatar
igi
Alfist
Alfist
Prispevkov: 349
Pridružen: So Feb 07, 2004 8:21 pm
Vozilo: Brera, bencin, ni več.
sedaj Giulietta 1.4 MA

Jaz delam servise na 30.000 in ni problemov.
Dajem ji tudi "normalna" sintetična olja, za normalno ceno, motor je GM in ni potrebe po Seleniji, ali po nekih specialnih oljih.
Nazadnje Total quartz 5w-40 , 5€/liter.
Tankaj in vozi.
Povprečna poraba je malo nad 11. Pri mojih cca 15.000 km na leto,
zvok motorja, med 5000 in 6000 obratih, odtehta razliko v porabi glede na 2,4 JTDM.
Vsaj meni!
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
http://www.youtube.com/watch?v=ZSNmlhrAeWw" onclick="window.open(this.href);return false;
BodyLove
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Mar 15, 2017 2:31 pm

MaStr napisal/-a:No, a sem ti rekel glede obratov ... :wink:
Kaj pa zvok? Nič nisi komentiral ...

Čestitke, pa upam, da nam jo čimprej predstaviš v galeriji =D> =D>
Zvok je fantasticn danes smo imel mau turo tako sa je prestal prvih 100km pa tastari cesti in use supr. Slike padejo v kratkem!!!
BodyLove
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Mar 15, 2017 2:31 pm

portos1986 napisal/-a:Na tujih forumih piše, da naj se bi izognu raztegovanju verige s krajšimi intervali rednih servisov (menjavo olja). Uradni interval je kar dolg. Jst bi menjal na 10k. Upam da ne boš mel težave s tem. [-o<
Tudi men so tako rekl da najbolj cca. 15t servise narest ter predpisano alfino olje in ni problemov glede verig, aja se to tesko ga je met pod 3000 obratih tudi po tempomatu negre...haha se zmer dobrodosli bilo kateri komentar glede napak
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Za napako verige, ki se preveč raztegne in pa vodil, ki se preveč obrabijo (so plastična) nimajo nobene veze menjave olja! Verigo in vodila bo treba stalno menjavati kot če bi imel jermen. Takoj, ko bo veriga preveč raztegnjena, se bo vklopila MSCF lučka, ki bo oznanila, da je motor izven faze.

Če je tvoja letnik do 2007, potem jo bo zagotovo mučil ta problem, pa 100% tudi volanska letev, ki jo bo potrebno zamenjati (preveri, če se peni tekočina za servo in če je zelene barve).

Sicer pa je bil narejen tovarniški vpoklic za težave z cevmi/posodo zavorne tekočine, če tega niso opravili, potem pojdi do najbližjega pooblaščenca in naj ti to odpravijo (se preveri po šasiji, ker sta 2 različni napaki in 2 vpoklica).

(tako pravijo pri Autolusso, verjetno enih največjih strokovnjakov kar se popravil Alf tiče)

https://www.dft.gov.uk/vosa/apps/recall ... search.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

A se ne maze veriga z oljem?
BodyLove
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Mar 15, 2017 2:31 pm

Alfa samec hvala za posvarilo preverim in javm kaj pa kako...
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Se opravičujem, ker nima popolnoma nobene veze s to temo.

Kako je s temi ketnami, ki imajo interval menjave na 300k km? To pomeni, da tudi vodna pumpa ter ostali stvari, ki se jih menja zraven, zdržijo toliko časa? Ali pride pumpa kako drugače gnana, in se prej to menja?
V mislih imam sicer Suzuki sx4, predvidevam, da je stvar enaka
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Pumpa je gnana z mikrojermenom, sej ketna je v motorju. Pumpo menjas preventivno tam na 150 tisoc. Nekateri cakajo da zacne solzit in menjajo
portos1986
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 213
Pridružen: Sr Dec 11, 2013 8:55 am

Ali je napaka z verigo popravljena z novejšimi letniki 2008+, tako kot je blo z volansko letvijo?
Odgovori
  • Informacija