90% je to žarnica na koncu svoje življenjske dobe (izrabljene elektrode) vsaj če se gre za original ksenon. Ko jo izključiš in znova priključiš zasveti in sveti predvsem zaradi prvih treh ciklov (ignition, take over in warm up ca 2-3 minute ), ki poskrbijo in pripravijo ksenon na "steady state" ko ti zaradi uničenih elektrod pač ne zdrži dolgo in ugasne. Če gledam po svoji pri ca. 200.000 km je čas za menjavo. Menjaš pa obe in ne šparat, kupi originale da ti ne bo šel balast rakom žvižgat! D1S imajo v sami žarnici špulo in nekaj drugih pasivnih elementov in če to ni narejeno kot se zagre je škoda na balastu neizogibna.
Zarnica po moje ni, ker sem obe (originalni) menjal pred cca 3. meseci. Kako pa je z nabavo in menjavo balasta? Pozna kdo dobrega mojstra za take stvari na obali?
Super. Za kurčeve tablice pa pozicijske skos joka, da je treba menjat, za "taglavne" pa nč. Se bohve kok cajta slep na en uč furam... Katere priporočate? Osram, Philips?
Sej nism reku, da za druge žarnice ne rabmo opozorila - reku sem, da rabimo tudi za te ...
Prid pogledat kako svet samo ena. Mi je moja rekla, da ena ne dela in sm v parkirni garaži ugotavljal - ko osvetliš celo steno. In sem mislil, da je že začela delat nazaj, dokler nisem šel ven pogledat.
Pozdravljeni na Alfi 159 SW mi ne gori desna xsenon luč,zamenjal že dve xsenonki pa isto,kaj bi lahko bilo naj bi imela eno ploščico pod lučjo če kdo kaj ve.