Nakup AR 159 (SW) - Vprašanja o motorizaciji, opremi,...

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
muttley
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: Če Feb 18, 2016 6:58 pm
Kraj: Radenci

Vidim da še moja tema vedno živi :D
V glavnem pred pol leta sem napisal ta članek ko sem menjaval avto. Avto sem zamenjal in sicer kupil sem Opla. Astro 1.6 16V, 100 konjskega bencinarja in na žalost ne 159 :cry:
Avto si lastim od aprila letos in sem naredil nekje 8000km. ker imam letno vinjeto sem malo več na avtocesti kot nekdaj. ampak v sluzbo še imam vedno 10km v eno smer.
Ampak ne morem iz svoje kože še vedno spremljam kako se alfe kaj obračajo na avto.net
Še vedno načrtujem ko bo prišel čas nakupa drugega avta aflo 159 z JTDM motorjem ](*,)
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Da ne odpiram nove teme bom kar izkoristil obstoječo. Moj foter je doživel preblisk, da bi si kupil drug avto. V garaži ima sicer brezhiben in v celoti delujoč primerek, ni iz FLAR koncerna, je pa poservisiran in s celotno znano zgodovino. Pa še bolj prijazen denarnici kot pa bo Alfa. Ampak okej, to je že debata za drugo temo.

Že nekaj ur prebiram prispevke na forumu pa nisem našel odgovora na moje vprašanje. Danes sva šla pogledat dve 159ki. Nobena od njiju ni nek biser, nenazadnje so to najcenejši primerki na trgu, ampak tak je pač njegov finančni domet. Od obeh mi je najbolj zanimiva tista z 2.4 motorjem, 2006 letnik. Kar mi je pri njej najbolj všeč je, da je bila servisirana pri zegi in je njena servisna zgodovina bolj ali manj znana.

Na testni vožnji nisem opazil nekih težav. Obvezno bi moral narediti optiko, do konca leta poskrbeti za veliki servis, kupit letne gume, verjetno zamenjat prednje steklo če bi sitnarili na tehničnem... Malo me moti ker se na stopalki za sklopko čuti neko "škrtanje", ampak samo v prvi fazi še predno začne stiskat cilinder. Verjetno bo kako podmazovanje omililo problem, če ni kaj polomljeno. Zračnosti v podvozju nisem zaznal a se vseeno računa na morebitno interventno menjavo katere izmed rok. Barvana naj bi bila na AT in je narejeno specialno šalabajzersko. To mi malo obudi spomine ne moje kolobocije, ko sem jim 2x zavrnil barvanje moje alfice. V tretje so potem spravili skupaj nekaj čemur sem lahko rekel da je pogojno sprejemljivo. Na 159ki sta oba odbijača tako dana gor, da "boh pomagi", pokrov motorja pa se bo počasi začel luščit. Skratka projekt za vikat :) . Ampak okej, to so povečini stvari, ki jih znam uredit sam do te mere da bo vse skupaj nečemu podobno.

Tisto kar me najbolj muči, je da če spustiš motor med vožno pod 1500 obratov se vse skupaj ob rahlem pritisku na plin začne precej tresti. Ko prideš nad 1500 obratov problemov ni. Zadeva je bolj izrazita ko je avto hladen, ko je topel se manj občuti a je še vedno prisotno. Je ta model/motor res tako podhranjen pod 1500 obrati? Ali gre morda za kak drug problem?
Vem da bratovega stilota 1.9 8V brez problemov lahko spustiš tudi pod 1500 obratov. Tudi moja alfica 1.9 ni bila tako občutljiva na vožnjo pod 1500 obrati, dočim trenutno vozim škodo 1.6TDI, ki pa je pod 1500 obrati itak ne moreš vozit. Se zbudi šele nad 1800. Na čem se torej pri 2.4 motorju?

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... 20Disti...

Slika
155 1.8TS, 164 3.0 V6, 156 1.9JTD 105CV, 156 1.6TS, 156 1.9JTD 116CV, 159 1.9JTDm 120CV, spider veloce
ThugBoy
Alfist
Alfist
Prispevkov: 395
Pridružen: So Jul 19, 2008 9:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Morje

ta motor res ne mara vožnje pod 1500 obrati, raje na 2000.
Ampak, vseeno pa ga nebi smelo tako tresti, plus če praviš da se čuti vibracije na sklopki, bo po mojem vztrajnik počasi zrel za menjavo. To pa ni ravno majhen strošek pri tem avtu :mrgreen:
"Even When They Kill Me, They Can't Never Take A Game From Young G"
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Še dodatno vprašanje... Ali je temperature vode pri 159kah vedno na 90°C? Oz. ali kazalec niha med 75 in 90, tako kot pri 156ki?

Sklopka bi morala biti menjana cca 40-50.000 km nazaj, skupaj z dvomasnim vztrajnikom. Vibracij na sklopki ni, tisto kar zaznam na sklopki je škrtanje stopalke in to ne glede na to ali se avto vozi ali stoji na mestu. Pojava se ne pojavljata sočasno. Stopalka nekako zaškrta, ampak to se zgodi še predno stisneš batek v cilindru... se pravi tisti prosti hod predno dejansko začne sklopka delovat. Ne vem no jaz to ne dojemam kot povezana problema.
155 1.8TS, 164 3.0 V6, 156 1.9JTD 105CV, 156 1.6TS, 156 1.9JTD 116CV, 159 1.9JTDm 120CV, spider veloce
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Kazalec temperature nima kaj nihat med 75-90 (če ti to dela na 156ki, je termostat zrel za menjavo, lahko pa da heca tudi senzor temp.). Pri starejših avtih je lahko malo zanihal okoli 90 (+- nekaj stopnj), vsekakor pa ne do 75. Pri avtih s can-busom pa mora biti vedno na 90.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

Če sklopka škrta nič novega... so znane težave že objavljene na forumu, ni pa nič narobe s tem.
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

No ja tista 2.4 je bila v ponedeljek prodana... Iscem dalje, hodim na oglede, ene komaj vzigajo, ene so take da te vse mine... Niti ena ni bila do sedaj taksna da bi se lahko do konca leta vozil brez nekih hudih investicij, pa naj bodo to tiste najcenejse ali tiste malo drazje. V vsako je treba vsaj 500€ investirat takoj ko jo domov pripeljes. In potem jaz nase 17 let stare Alfice ne upam dati na avto.net ker je nisem opral par mescev, pa se vedno izgleda bolje kot vse, ki sem jih do danes videl.
155 1.8TS, 164 3.0 V6, 156 1.9JTD 105CV, 156 1.6TS, 156 1.9JTD 116CV, 159 1.9JTDm 120CV, spider veloce
fleshyy
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 37
Pridružen: Sr Okt 17, 2007 2:25 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Cerkno

Jah, vseeno je bolje, če kupiš malo cenejšo in popraviš, če ni preveč narobe in vsaj veš kaj voziš. Men tut kdaj težko vžiga(egr ventil baje), lih danes mi je dpf filter zabasalo, lučka have engine checked. Sem ga ogrel, mal nateral in je sprožilo regeneracijo. Pri 175kkm bo potrebno kmalu tudi menjati vztrajnik in sklopko, mi že malo ropota. Podvozje imam od Ti verzije, malo trše in 2-3cm znižano(s homologacijo pri zegi). Plastika na vratih se malo lušči tam pri komandah za stekla in kjer je predalček, zamaka mi pri prednjih in zadnjih vratih na voznikovi strani(ko bom pro volji bom podrl vrata in jih na novo zatesnil). Pred kratkim je odpadel tudi pogonski sklop servo motorja(zaradi vibracij).
Prednje gume imaš za eno sezono, razen, če se ne voziš pod 60km/h :)
Glede na to, da je avto star 11let, so recimo injektorji brez problemov, menjalnik tudi. Prejšnji lastnik je menjal volansko letev(jaz sem tretji lastnik, avto je drugače iz italije).
Bo pa avto, po tem, ko vse glavne stvari uredim, za naslednjih 100kkm v dobri formi.
Vsekakor imej na strani kakega tisočaka, če pride kaj večjega, pa uspešen nakup!
Plimek87
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 1
Pridružen: To Okt 09, 2018 8:27 pm

Pozdravljeni.
Odločam se za nakup alfe 159 2.0 jtdm 170Hp
Prosim če mi svetujete glede slabosti in vsega ostalega.
Hvala in lp
sejmon
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 53
Pridružen: Če Maj 26, 2016 8:45 pm
Kraj: Pomurje

ojla

a kdo ve, če paše hladilnik, kondenzator, intercooler,....od 1.9 na 2.0 ??
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Zna bit da paše... verjetno ni velike razlike...
alen232
Alfist
Alfist
Prispevkov: 280
Pridružen: To Maj 07, 2013 10:46 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Okolica Ljubljana

Pozdravljeni,

odločam se za nakup 159 2007 letnik 150hp in sicer nekaj me moti avto ima 190k km olje v avtomatskem menjalniku še ni bilo menjano? Vprašanje baje avtomat dela zelo lepo, zdej nekje se zna zgoditi da po menjavi zacne cukat itd... Zanima me ali imamo koga v okolici ljubljanje da menja olje v avtomatskem menjalniku za alfo pa da ve kaj dela? Ter okvirno cena takega posega koliko pride?


Hvala,Lp



Edit: Premaknjeno ....
Samo italijan :)
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Če je olje v menjalniku iztrošeno, pa ni bilo menjano, bo po menjavi tak avtomatski menjalnik začel delati probleme. Išči drug avto. "Baje zelo lepo" ni nič, ker avtomatiki znajo delati sranje poljubno ali glede na vremenske pogoje, vzeti bi si moral avto za 1 leto da bi spoznal če je vreden denarja, verjetno ni.
Naj obstoječi lastnik da zamenjat in potem tebi na testno vožnjo. V glavnem, če nisi 100% ziher potem raje išči dalje, res ni vredno. Servisiranja avt. menjalnikov so takoj preko jurja.
alen232
Alfist
Alfist
Prispevkov: 280
Pridružen: To Maj 07, 2013 10:46 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Okolica Ljubljana

Ne vem se koliko je bilo iztroseno z avtom se je v zadnjih 5 letih naredilo 20.000 km...
Samo italijan :)
Lovro7
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: Ne Dec 30, 2018 8:15 pm

Pozdravljeni!

Sem nov na forumu in nov med kupci alf.
S punco se odločava ka nakup AR 159 2.0 jtdm.
Pogledat sva šla tega, uvoženega iz Nemčije:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13775571" onclick="window.open(this.href);return false;

Sprobal sem ga, zgleda vse štima. Avto je pač težek, menjalnik trd in armaturka spraskana (pregledal vse vaše forume in se na vse to pripravil).

Zanima me vaše mnenje, ali je vreden tega denarja (glede na letnik in glede na to, da je med najdražjimi na avto.net)? In kako lahko preverim realnost kilometrov in ali je razbit (poleg ogleda z dobrim mehanikom)?

Hvala za odgovore!
Odgovori
  • Informacija