Giulietta: komentarji in splošna debata

Tehnične teme o modelu Giulietta

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

eno vprašanje ki mi že dolgo ne da miru pri moji 1.4 multiair.

start & stop sistem, a turbina ima v tem primeru kakšno dodatno električno črpalko za mazanje ko start&stop ugasne avto? problem je če priletiš direkt na 4min dolgo rdečo luč in imaš malce prej čez 100km/h pol pa zarad turbine vedno izklopim S&S še takrat ko bi mi edinkrat prav prišel :lol:
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
Tomas33
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 64
Pridružen: Sr Feb 24, 2016 3:23 pm

Po moje nima. S&S je pač mišljen za kratkotrajne izklope.

Drugače pa jaz preventivno izklopim S&S, ko ga teram.
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Ko daš D bi se moral S&S sklopit sam od sebe :lol:
Uporabniški avatar
LiLo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: So Okt 02, 2010 8:52 am
Vozilo: Giulietta QV TCT LE #141

Nima. S&S je mišljen samo zato, da zniža porabo na testu izpustov in porabe ter lahko potem napišejo, da ma avto porabo 0,000001L na miljon kilometrov. :roll: Da pa pol tebi zato avto prej crkne in da ko menjaš akumulator stane 3x več kot navadni pa nobenega ne briga. Dodatno črpalko za hlajenje turbota ma samo 4C, enak motor v Giulietti pa je nima. :( (čeprav niti 4C niti Giulietta QV/Veloce nima S&S :D )
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Pa S&S sistem je tak balzam za hladen motor... ](*,)
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Sej s&s nej bi vedu kdaj je motor prevroc ali premrzel, prav tako naj bi vedel a rabis klimo ali ne
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Mi zna kdo povedat REALNO porabo 1.6 jtdja v giulietti (zanimata me obe varianti) na avtocesti pri potovalnih 130-140
pirlo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 275
Pridružen: Pe Nov 12, 2010 10:13 am

Miholl napisal/-a:Mi zna kdo povedat REALNO porabo 1.6 jtdja v giulietti (zanimata me obe varianti) na avtocesti pri potovalnih 130-140
Pri 130-140 bo med 5,5-6. Vse moje porabe do zdaj
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

Miholl napisal/-a:Sej s&s nej bi vedu kdaj je motor prevroc ali premrzel, prav tako naj bi vedel a rabis klimo ali ne
ko je mrzu res ne del, če hoče klima delovat mora motor itak delat, torej če stojiš na mestu in mora zagnat kompresor bo motor sam štartal, enako se zgodi če se motor med čakanjem preveč ohladi. sam to da ti ugasne mazanje turbini je pa zmaga :roll:

očitno je premal turbin crkovalo pa je treba mal pospešit prodajo nadomestnih ](*,)

ta start stop sistem je pa itak samo zato da so zeleni veseli. potreba po močnejših baterijah, zaganjačih, poraba goriva ob zagonu motorja...vse to bolj obremenjuje okolje kot pa tist deci ki ga prišparaš zarad tega sistema na leto.
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
m2maker
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 53
Pridružen: To Sep 29, 2015 7:41 pm
Vozilo: Giulietta 1.4MA (2013)

kako je pri vas...ko s&s izklopite...in ko avto vgasnete in kasneje ponovno vžgete...ali morate s&s ponovno ročno vgasnit ali vam ostane vgašen ?

če mam prav info so prvi modeli imeli tako...
moj je 2013 in tako s&s kot način vožnje ostane tako kot je bilo predno vgasnem avto...
Tomas33
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 64
Pridružen: Sr Feb 24, 2016 3:23 pm

Na MY2016 si zapomni prejšnje stanje.
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

MY2012 je ob vsakem zagonu vklopljen....se da računalniško kaj popravit to zadevo?
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
m2maker
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 53
Pridružen: To Sep 29, 2015 7:41 pm
Vozilo: Giulietta 1.4MA (2013)

Verjetno bi kdo to lahko preprogramiral...mogoče se še javi kdo z 2013 letnikom..pa da vidimo al mam jaz to serijsko al ne , če ne je blo delano naknadno..

Drugače pa glede servisa na 60.000
mifek napisal/-a:Za servis na 60000 pri AT MB sem plačal 225.75€ olje sem imel svoje cca 40€
godlike napisal/-a:30k km delal drugi servis + zavorna, torej isto kot 60k km
Petrovčič 334,72€ => 2014 leto
svečke takrat 53,52€

svečke 2016 AT MB:
53,64€ z vključenim 10% rabata.
Danes bil pri Stepančiču... servis in komplet material ( +priklop na računalnik in menjava 2 žarnic) cca 370 € ... torej je cena tu nekje kot pri Petrovčiču...mi je pa cena pri triglavu hudo nizka...torej cca 100 € majn od obeh ostalih? ...bi blo zanimivo vedet kje prišparajo...
nedvedinho
Alfist
Alfist
Prispevkov: 465
Pridružen: To Mar 02, 2010 3:53 pm
Član Alfa Kluba: 0

Kako pa se kaj obnesejo 1.6 105KM motorji?

Nekje v daljavi je med možnimi avti za spremembo še vedno tudi Guilietta, pa je bila dolgo časa samo 170KM možna kandidatka, ampak po trenutni racionalizaciji življenskega okolja, pogledujem tudi proti 1.6. :mrgreen:
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

ni nekih pripomb nad njim. šparovček, moči ima popolnoma dovolj za normalno vožnjo.
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
Odgovori
  • Informacija