Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori

Katero barvo izbrati za 164?

Rdeča!
66
73%
Črna!
24
27%
 
Skupaj glasov: 90
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Ne moreš poravnat "skoraj nič". Sploh ker na "skoraj nič" še vpeti ne moreš.

UZ za čiščenje bloka??
Dimer pa kirher, pa gasa.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Zadeva stoji. Batov C klasa rabljenih v meri ni, A klasa cilindrov so super redka zadeva, dober komplet enega in drugega je pa tudi no go.

Tako, da sem se odločil našparat za nove bate C klasa. Potem pa ali uporabit moje cilindre, ki so že C klasa, še raje pa verjetno B klasa cilindre in pohonat na pravo mero novih batov.

Bati bojo malo manj kot 600€ (se pravi 100€ komad :| ), cilindri rabljeni so pa 100€, če bom potreboval.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Filip, skor 1800€ za set batov in cilindrov z obročki itd... :)
Posamezno pa za bate nimajo ABC kvalitet navedenih
smukc napisal/-a:
Damijan napisal/-a:Stojne vijake in čepe vse ven pa dat poravnat tesnilne površine.
Ti pa si šaljivec :D kaj se bo zgodilo pa z pušami ? bodo potem "previsoke" za blok :-k
Sem se spomnil nate!
za morebitna odstopanja obstajajo tudi "sestavljena" tesnila za kompentacijo... :wink:
Slika
Uporabniški avatar
smukc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1376
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 5:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

Najdi tole za alfin v6... btw narejen ima konus med blokom in cilindrom umes pride pa oring nevem kam bi ti porinu ta "tesnila"...
Zadnjič spremenil smukc, dne Po Maj 15, 2017 12:51 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Za 700-800€ dobim AE original cilindre in bate če bi hoto... Ampak mi bolj dišijo lepo sam bati novi in cilindri 100% na pravo mero pohonani.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

@smikc: to je sestavljivo tesnilo glave! Prvenstveno za tunerje, sekundarno pa tudi za obnovo oldijev. Sigurno naredijo tudi za Bussota.

@Killer: jaz tudi govorim o originalih, novih novih. Se je s5 pojavilo na tržišču nekaj robe. Največji problem je, da je proizvajalec originalnih batov (borgo) crknil leta 2006. Zato ni več novih oz. so težko dobavljivi.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

To kar sem jz najdo so stare zaloge pač. AE firma je delala bate in cilindre za prvo vgradnjo. Kasneje pa še nekaj drugih firm.

Nebi pa v lajfu dal 1800€ za set :lol: Že Mahle original bati za 600€ so too much, sam fu*k it, če ni druge opcije.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Nazadnje je bil borgo za bate in cilindre.

Tako je, manj ko bo ponudbe dražje bo. In če želiš imeti, boš dal toliko. In na koncu, ko boš seštel € po vseh merjenjih in iskanju, bo sum sigurno blizu tem 1800€... :)
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Rajš isto sekundo vržem vse pa nikol nimam tega motorja, če bi bla sam ta izbira. Ker tolk pa ni vredn.

Drugače vse skup bati + cilindri (skupaj s honanjem na mero) + batni obročki bo blo maksimalno 850€.

Meritve in iskanje pa razn časa nč ne stanejo.


36 batov in 30 cilindrov vseh možnih letnikov firma AE :) Ka so pa meli 24V pa novejši 12V pa ne vem.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Odločitev je padla.

Motor se bo sestavil z B klaso cilindrov in bati od tega motorja. Bati so vsi čisto enakomerno obrabljeni vsi 92.90 mm, B klasa cilindri pa bojo 92.99 do 93.00 mm. Bilo bo 0.02 do 0.03 mm več lufta od priporočenega v knjigi in v merah 0.1mm kot pravi Jim K., da ne bo nobenega problema. Jim držim te za besedo! :lol: :mrgreen:

Obenem pa gledal danes po netu čisto slučajno za sklopko. In evo najdem eno sklopko, prodaja model novo Valeo, kupo napačno za GTV! Cena pa skoraj pol ceneje od nove drugače! Seveda sem jo takoj nabavil za 94€, namesto dobrih 150-160€, kot je drugače.

V kratkem grem po B klasa cilindre rabljene. Potem Alanu peljem bate in ojnice, da jih vse spravi na isto težo. Balansiralo gredi se ne bo, ker bo vse ostalo od istega motorja. Vmes naročim glavne ležaje original Alfine, tesnilo pokrova bloka, ki pokriva blok pri glavni jermenici in pa čepke za glavno gred. Tako, da spodnji del bi moral biti v roku kakega mesca sestavljen.

Potem pa na glave iskat presenečenja :roll: :lol:
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Obenem pa notranjost 164 Super se razdira naprej.

Slika

Slika

Slika

Kar se tice šasije in rje pa. Gnilo ni nikjer. Kar je super. Površinske rje tudi prakticno ni. Tu pa tam kak flekc na podvozju, okoli vpetja amortizerjev. Pragovi vse zdravo, malo površinske rje kjer izdeka voda iz pragov. Seveda mi pa ni prizanešeno na delu vpetja rok, kjer je cudno rjavo, ne vem kako bi se drugace izrazil. Zadeva je dalec od pregnite odspodaj in okoli vpetja in vsepovsod. Pa notri vseeno grdo zgleda. Ni mi jasno to res ne. To je dobre 2-3mm debela plata tukaj, spodaj pod njo pa šele pleh od šasije. Pac ojacava. Ampak mislim, da ce bom hoto rešit kot treba, da bo potrebno rezat. Sploh ker mam nadomestni ta del, brez fleka rje :doubt:

Slika

To so trikotne ojacave dvižnih tock avta. Ki z leti oslabijo, se zacnejo upogibat, nakar dvižna tocka zvije podn, ki prerjavi in pogleda skozi.

Slika

Slika

Slika


In pa ko sem z izvijacom mal popraskal. Bom vido kakega mnenja bo klepar.

Slika

In pa nov del tako rekoc. Spodaj in zgorej brez pikce rje (to oranžno je nek italijanski pesek)
Slika

Slika



Izven tega pa uredil koncno tudi skladišce. Vrgel 2 prikolice delov, 2 kombija delov prodal, 2 kombija delov podaril. Pa še vedn jih mam celo skladišce, celo garažo, nekaj v hiši, pa še eno skladišce manjše :roll: :lol: :mrgreen:

Skupni deli vseh 164.

Slika

Samo 3.0 deli

Slika

Slika

Mešana krama :lol:

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Pol se ti pa še bolj usere in dobiš sklopko novo Valeo za 33€! :lol: :mrgreen:
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Ne vem kako je z ostalimi deli ampak jz osebno tega ne bi odpiral in na novo delal. Stanje ni kritično, verjetno pa tole niti ne bo daily, tako da bi vse votle dele temeljito našprical z mešanico krown olja in voska. Na moji gajbi se to super obnese saj tudi po 4ih sezonah avto na soncu še vedno masti :mrgreen:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

tocno to, jaz bi premazal z rust converterjem potem pa krown olje... Ce ne bo ravno v snegu pa dezju stalno na cesti mora zdrzat se vsaj 10 let brez kake rje
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Sej sem v dilemi al odpirat al ne 8-[ Ena varjanta bi bla odpret pleh zgoraj nad tem, pa pač speskat do čistega (ker je debel pleh), rust converter, pa temeljna plus še vosek. Najbolj odvisno je pomojem od tega kak globoka je rja spodaj kjer je roka (gnilo ni). Ostale razn tega praktično ni rje nič nikjer na šasiji.

Daily ne bo, preko zime se ne bo vozila, bo pa vseeno veliko v pogonu in tudi kak dež ji ne bo tuj.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Odgovori
  • Informacija