Mattithyahu napisal/-a:Brskam po forumu in po netu, pa nisem našel. Ima morda kdo podatek, kakšne velikosti objemk potrebujem za menjavo termostata za AR 159 1.9 JTDM 16V?
Odpri haubo in zmeri
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji
Termostat sem zamenjal in zdaj se ogreje na 90 in tam ostane celo vožnjo. Kupil sem BEHR termostat, za popravilo sem rabil dobri 2 uri, verjamem pa da bolj izkušene roke to naredijo v 1 uri ali pa še prej.
Ja pa 156ka ima izredno smešen števec za temperaturo... jaz sem zaradi njega menjal za bv termostat. Tele črtice so dejansko 85 - 90 - 95. Problem je bil da števec je pač poleti v klance zlezel do 95 in se je vklopil ventilator, jaz pa sem sklepal da se motor pregreva na 110
Včeraj se mi je na poto domov zgodilo da se je povišala temperatura motorja, res je da sem avto nekoliko priganjal, ampak nič posebnega in nič bolj kot že Nx do sedaj, bilo je ponoči tako da zunanje temperature niso mogle biti vzrok. Temperatura je prišla do 130°C, izpisalo se mi je opozorilo za povišano temperaturo, tako ko sem spustil gas je začela temperatura padati in je skoraj takoj padla nazaj na 90°C. Vožnjo sem potem počasi nadaljeval in temperatura je bila konstantno 90°C, brez kakršnega koli nihanja, mašina je delovala po občutku normalno.
Danes zjutraj pa temperatura ob konstatnih 2.000 obratih temperatura niha, malo gor in malo dol, dokler se ne ustavi na 90°C, kjer zdrži nekaj minut, si rečem bom probal kaj bo če vozim na 2.500 obratih in po 10 sekundah temperatura pade za 1 črtico in se potem počasi vrne do 90°C.
Edina stvar ki sem jo opazil je da ne deluje gretje, tudi ko dam na max piha hladno.
Koliko škode sem lahko naredil, ali mislite da bo samo termostat potreben menjave? Kam bi mi priporočili peljati avto pregledat v okolici Kamnika, Ljubljane,...? ker je moj mehanik nasledenje pol leta odsoten.
posnetka ne predvaja, sm ga pa našel sam na YT, ni čisto tako, je pa podobno, kot rečeno če vozim na 2000 obratih se ne premakne iz 90, ko sem šel na 2500, je pa temperatura padla, ne niha tako drastično kot pri tebi, pri tebi je bil krivec termostat? Po menjavi je vse kot je bilo prej, vse dela kot mora? Pa tebi je samo nihalo ali ti je kazalo tudi previsoko temperaturo kdaj? gretje/hlajenjee sta delovala normalno?
Tukaj, na posnetku, je bil krivec termostat.
Sem pa imel tudi simptome pregrevanja - števček temperature skočil na cca.120°C in kabine tudi ni grelo ... Razlog: vodna pumpa total v qurcu.
Sama pumpa niti ni tako draga, strošek naredijo jermeni in šponarji, katere moraš obenem menjati. Ti pa odsvetujem pumpo znamke Graf. Meni sta zatajili dve v zelo kratkem času . Tokrat sem vzel nemško HePu, katera ima kovinsko "veternico", Graf-ova pa je plastična ...