Pravilno voženi in vzdrževani Busso V6 motorji načeloma ne pijejo olja. Ta poraba je pa absolutno prevelika - si preveril če kje ne teče olje ven? Je to tista srebrna 166ka s plinsko napeljavo, ki je v precej ubogem stanju?
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Ne ta moja Alfa je v odličnem stanju, vse na njej je ok. Postopoma je začela trošiti motorno olje Selenia Star. Vedno je bila redno vzdrževana, Alfa Petrovčič Maribor.
Avto sicer ima potrebno moč in odlično gre. Ima 195.000 km.
Potem pa naredi takole. Najprej zamenjal iz 5W-40 olja na 5W-50 olje (na slovenskem tržišču dobiš Mobil 1 5W-50 - spletne cene so super npr. motornaolja.com, olja.si); čeprav pri taki porabi olja dvomim, da bo to imelo nek opaznejši vpliv.
Daj izmerit suho in mokro kompresijo valjev, da vidiš ali so krivi batni obročki ali tefloni (tesnila ventilov). Teflone se da zamenjat brez da se vzame glava motorja dol, a delo mora biti izvedeno zelo oprezno, ker če med menjavo ventil pade v cilinder, je treba sneti glavo.
Pri meni je poraba na 3.2 tam okoli 0,15L/1000 km (z 5W-50 ali 10W-60 oljem, motor pa ima skoraj 170 k km) in pri sebi to štejem kot preveliko, ampak samo zaradi tega ne bom šel delat generalke - vsaj zaenkrat ne - me pa vsekakor moti.
Sicer nekaj olja zgubljam mimo tesnil pokrovov ventilov, ki jih bom v kratkem dal zamenjat, pa sočasno za bolj miren spanec dal preverit tudi kompresijo ter fazo motorja.
Vem pa za primere kjer ti motorji tudi po 200k km ne pijejo olja.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Dva različna postopka merjenja kompresije v cilindrih. Ko izmeriš oba vidiš ali so za prenizko kompresijo krivi batni obročki ali tefloni (kot sem napisal v zgornjem postu). Bodo na servisu to že vedeli.
Jst na servisni interval na 166 3.0 ne dolijem olja ali pa max 2 deci pa vedno gledam da je na max.
Je pa vikend avto ne pa za na Grobnik, ima pa 170 k
Jaz imam 166 3.2 in ne pije olja nič seveda po generalki motorja pri 250000km. prej nekje 0,5l na 1000km. za to je bil kriv batni obroček in pa tefloni. Motor je zdaj generalno obnovljen in ne pije olja nič no mogoče kak deci na 10000 sam to so hlapi ki izgorijo.