Alfasan ko si ravno omenil vztrajnik in sklopko....
Kolega na 4 leta starem sharanu s cca 140000 km menjal vztrajnik in sklopko. Pa cca 10000km nazaj je moral servisirat tisto adblue sranje in odklopit, gume mu radira kot nore... Kot da bi vozil alfo ane?
@alfasan, tudi tebi zelim lepe praznike.
Zelim ti, da se odpocijes od razmisljana, zakaj vse Alfa Romeo ni vredna svojega denarja, ker oprosti mi, ker bom direkten; prav pateticen si ze . To ni vec konstruktivna debata ...
axis86 napisal/-a:Alfasan ko si ravno omenil vztrajnik in sklopko....
Kolega na 4 leta starem sharanu s cca 140000 km menjal vztrajnik in sklopko. Pa cca 10000km nazaj je moral servisirat tisto adblue sranje in odklopit, gume mu radira kot nore... Kot da bi vozil alfo ane?
Se strinjam. VW ne odstopa ravno od vzdržljivosti alfe po mojih izkušnjah... Od moje punce bivšemu golfu smo pri 270kkm (po števcu) tdija, brat od nje ma passata 1,9 TDI PD, ki mu vžiga slabše kt traktor in crkuje vse živo, sodelavec je na golfu 5 tdi pri 200kkm že na tretjem vztrajniku in sklopki (avto pri hiši od novega..), itd itd. Imam pa dobre izkušnje z 1,9 sdi motorjem ampak to je motor, ki je bližje traktorskemu kot avtomobilskemu.
Zakaj ima vw grupa še danes izredno dobro ime? Izvor zanesljivosti in enostavnosti so hrošča, golfa 1 in 2. Nesporno. Danes? Vse znamke so po vzdržljivosti pomoje enakovredne. Pri čisto vsaki znamki najdeš primerljive probleme. Od tu tudi ta kreg.
Igor še predlog zate: Raje ugasni radio, spusti okno in poženi 5 cilindrov. Ne boš slišal škripanja rok in hkrati poslušal daleč najlepši zvok dizel motorja
Ja da ne omenim golfa od fotra. 1,9 tdi 170kkm menjat ležaje na glavni gredi. Preventivno ker so na servisu rekli da ribajo. Aja pa rjavi kr sred havbe.
Zadnjič spremenil axis86, dne Ne Apr 30, 2017 5:48 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Se mi zdi, da že kar nekaj časa ljudje ne kopujejo več določene znamke, ampak avto, kateri jim je lep in ugoden (za njih). Privrženost kakšni znamki, je pa samo še peščica posameznikov, ki trmasto vztrajajo, pa še ta, noče presedlati, ker je navajena servisnih storitev, mehanikov. Ko, če, kupuješ pa rabljen avto, je pa seveda malo drugače. Tistih, ki kupijo nov Audi (ali kateri drug), še ni rečeno, da si ga lahko privošči. Veliko bolj je pomembno, če ga lahko servisiraš oz redno vzdržuješ in danes se po našh cestah vozi kar velik odstotek starejših avtov (8+), katerim pol stvari sploh ne deluje, oz tehničnega nebi naredili, brez da kaj ali koga podmažejo.
lastim si tri avte, italijana, nemca in japonca. Vsak ima pluse in minuse. Alfo sem kupil, zato ker sem jo hotel spet imeti in naj stane kolikor hoče. Avto mi je svetovno lep, NI drag za zdrževanje in je zanesljiv. Nemec je pa 1.9 tdi s 130 konji. Obrnil sem 250 kkm, nikjer rje, zamenjal še nisem ležaja na glavni, vztrajnik začuda še dela, turbina je še prva, elektronika dela, nič ne škripa, gum ne pobira, notranjost skoraj kot nova (ko jo ščistim in posesam),... Ampak to je zagotovo čudež ali pa lažem, ker bi mi moral avto že zdavnaj razpasti,...ali pa je to samo sreča oz odraz rednega servisiranja. Enako velja za italijana ali pa japonca!
AlfistaV6 nisem mislil, da bi ti moral VW razpasti ali kaj podobnega. Napisat sem pač hotel, da so težave ravno tako v VW kot pri alfi ali drugih znamkah.
Altmann ne gre za patetičnost, gre za resnico. Tudi ti si raje kot novo alfo kupil novega mercedesa.
Če se ozrem po nas forumaših bi tudi pogovor o cenah in smotrnosti nakupa rablejnih alf bil bolj pameten, saj jih je verjetno od več kot 7000 uporabnikov foruma novo alfo kupilo le 10. Zakaj le?
Koliko nekdo plača za novo giulio je torej tako nepomembno kot to, koliko je kdo požagal lepih Jelk. je pa pomembno, koliko bomo mi plačevali za rabljene. Čeprav me nekaj skrbi bolj kot cena. To, da bo zelo težko dobiti 5 let staro nerazbito. Saj veste, rwd in športni značaj. Kar se je izkazalo tudi na AT, kjer so bile verjetno razbite vse testne giulie.
Glede okvar na holcavgnu, katere nekateri naštevate. Mojemu prijatelju je golf IV 19 tdi 77 kW 3x zaribal. To se sliši tako misteriozno, le kako je to mogoče. Zato, ker mu je 3x uspelo razbiti karter, ker preprosto ne merka avtomobila in 1x sem bil še zraven. Je pa res, da kljub temu, da za avtom dela zares grdo je na njem 3x zamenjal le motor. Ima pa sodelavec na passatu 1.9 tdi 96 kW 0,5 mio km, vem da je 1x zamenjal sklopko in vztrajnik, ostalo pa je še original. Vozi pa lepo.
Fin Spaß und bis später.
@alfasan, saj glede tvojega ramisljanja sva vecji del sklepcna, le stalno to ponavljanje iz posta v post, iz teme v temo, to mi je ze hudo too much dolgocasno in nekonstruktivno
Evo, še en lep primer o dvojnih standardih pri ocenjevanju avtov - gre se za pokvarjenega novega testnega Seata in odziv nemških novinarjev na to, da je pokvarjen:
alfasan napisal/-a:A unga veste:
Da Chuck Norris vozi alfo, ki se ne kvari. (cit. Po Edi Pucerju)
Njemu se Alfa ne upa pokvarit
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared. http://www.youtube.com/watch?v=ZSNmlhrAeWw" onclick="window.open(this.href);return false;