Evo informacija iz prve roke glede homologacije.
U torek sem homologiral šipe, vzmeti ter feltne oz. pnevmatike, cena celotnega pregleda je bila 79 evrov (vzmeti ter šipe 48 evrov, feltne 31 evrov), cena izdelave kartončka pa 21 evrov. Skupaj okroglih 100 evrov.
195/50/15, vpisal pa mi je še vse ostale dimenzije ki ustrezajo mojim feltnam ter še niso bile vpisane v karton, se mi zdi da za širino 205 in 215 oboje seveda za 15 col.
Lepa alfa, da homologacija pride ceneje kot kazen Zanima me če ti tam gledajo samo to kar rečeš da bi homologiral ali ti preverijo recimo še zavore....
Preverijo samo kar homologiraš oz. poberejo denar. Takole pa gre po vrsti:
- najprej se naročiš (lahko greš tja lahko pa po pošti) jaz sem šel kar tja
- čakaš pribl. 10 dni da dobiš po pošti vabilo
- ko dobiš vabilo si čez 2-5 dni na vrsti
- greš tja najprej seveda vse plačaš pri blagajni
- nato pa avto na kanal kjer mi je pogledal vzmeti in feltne, iz njih je prepisal številke na en tak obrazec. Številk na folijah na šipah ni pogledal popolnoma nič.
- nato avto zapelješ malo naprej ter malo počakaš da pride šef izmene, on najprej poštemplja račun, nato pa preveri številke (ki jih je napisal delavec) z številkami ki so v TUV-ju, in ker so se ujemale je reku srečno vožno kartonček pa dobiš po pošti ne prej kot čez 14 dni (kartonček bo pa seveda večji kot je bil zdaj, je rekel). Tudi on ni preverjal šip, vkolikor je videl da mi je delal kompare.
- vsi papirji (potrdila strokovne vgradnje, optika, TUV-ji) ostanejo tam. Kaj pa bo prišlo po pošti bom pa še videl.