Alfa Romeo 156 - Info in nakup rabljene

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

Alfa Romeo 156 je bila izdelana leta 1997, že naslednje leto pa je bila izbrana za avto leta. Čeprav je bila zasnovana na osnovi prejšnje Alfe 155 (in torej prvotno na podvozju Fiata Tipo)je bila večina avtomobila nova. Oblikovalec Walter da Silva je oblikoval običajno petvratno limuzino, s prikritimi kljukami na zadnjih vratih, ki ohranjajo presenetljivo čisto linijo, kar dokazuje zračni koeficient 0, 31. Športna tema je prisotna tudi v notranjosti, posebej na k vozniku orientirani armaturni plošči.

Slika

Na voljo so različni bencinski (1598cc z 121 km, 1797cc s 144 km in 1970cc s 155 km štirivaljni Twin spark motor, 2492 cc V6 s 190 km) in dizelski (1910 cc štirivaljni turbo s 106 km in 2387 cc petvaljni turbo s 137 km, oba s common railom) motorji s petimi oz. šestimi (2.5 V6) prestavami ali avtomatik s štirimi prestavami.

Slika

Različica Selespeed, ki je na voljo samo z 2.0 litrskim Twin Spark motorjem, ima ročni menjalnik s petimi prestavami, ki ga upravlja elektro-hidravlika ali gumbi na volanu – tehnologija, ki je prenesena neposredno iz Ferrarijevega bolida v Formuli ena. Hitrost prestavljanja je odvisna od voznih parametrov, pri več kot 5000 obratih/minuto in 60% hitrosti je potrebno 0,4 sekunde, pod temi parametri se hitrost prestavljanja upočasni na 1,5 sekunde. Izberete lahko tudi način "city", ki omogoča popolnoma avtomatsko prestavljanje. Avtomatik ima prav tako običajen H-menjalnik za ročno prestavljanje med štirimi prestavami in ne trenutno bolj popularnega sekvenčnega.

Presenetljivo je, da je Alfa 156 JTD prva Alfa Romeo z dizelskim motorjem, ki je na voljo v Veliki Britaniji!

Slika

Marca 2000 je bil predstavljen model Sportwagon, prostorna "lifestyle" različica z identičnimi mehanskimi lastnostmi in motorji kot limuzina, a s podaljšano strešno linijo in prtljažnikom (t.i. hatchback). Leta 2001 se je pridružila še športna GTA, na voljo kot limuzina in kot sportwagon. GTA se ponaša s klasičnim V6 v 3,2 litrskem motorju z 250 km; z ročnim ali selespeed menjalnikom; izboljšanim vzmetenjem, zavorami in krmiljenjem ter z nizom estetskih modifikacij.

Slika

V začetku leta 2002 je celotna serija doživela t.i "facelift" oz. izboljšavo. Zunanje spremembe so bile nepomembne, najvidnejša sprememba je bila armaturna plošča z multifunkcijskim zaslonom. Pomembnejši je bil nov, 2,0 litrski motor z direktnim vbrizgom in povečano močjo na 165 km, ki je nadomestil star TS motor. Tudi 2,4 JTD različici so povečali moč na 150 km. Dodali so tudi različne elektronske sisteme (VDC, MSR,…) kot tudi stranske airbage pri oknih, senzor za kvaliteto zraka in dvopodročno klimatsko napravo.

Slika

Slika

Junija 2003 sta "facelift" in izboljšavo doživeli tudi seriji Alfa 156 in Sportwagon. Preobrazba je bila v bistvu le kozmetična, navpične rešetke okoli znaka so se podaljšale in "razcepile" nos, dobili pa sta še čisto nove sprednje in rahlo popravljene zadnje luči. Spremenila se je tudi oprema, notranjost, itd.

Slika

Proti koncu leta 2003 se je končno pojavil dolgo pričakovani coupe, zasnovan na Alfi 156. Imenoval se je preprosto GT.

Naslednji dodatek k seriji je bil štirikolesni pogon - v sredini leta 2004 predstavljeni Crosswagon in Sportwagon Q4. Obe imata štirikolesni pogon in karoserijo Alfe Sportwagon, poganja pa ju 1.9 MultiJet JTD motor. Alfa Crosswagon je oblikovana bolj športno, z mnogimi plastičnimi okrasi in povečano višino vozila. Alfa Sportwagon Q4 je vizualno ostala enaka kot navadna Sportwagon, razen oznake.

Slika

Nadomestek za 156-ko , Alfa 159, je bila predstavljena na ženevskem avtosalonu marca 2005.


Tehnični podatki

Zasnova:

- spredaj prečen motor s sprednjim pogonom

Vzmetenje:

- spredaj - dvojna prečna prema s teleskopskimi amortizerji, vijačnimi vzmetmi in stabilizatorjem

- zadaj - McPhersonova vzmet s teleskopskimi amortizerji, vijačnimi vzmetmi in stabilizatorjem

Medosna razdalja: 2595 mm

Zavore sprednje (premeri diskov):

1,6/1,8/1,9 JTD : 281 mm (litoželezni)
2,0/2,5/2,4 JTD : 284 mm (zračno hlajeni)
GTA : 305 mm (zračno hlajeni)

Zadnje zavore (premer diskov) : premer 251 mm (GTA: 276 mm)

Ročna zavora, ki deluje zadaj s pomočjo kabla
Dvojni hidravlični sistem s servo podporo
ABS
Elektronski regulator zaviranja (nadzira ravnotežje med sprednjim in zadnjim delom)

Menjalnik:

- ročni s petimi prestavami (na voljo tudi kot Selespeed)
- ročni s šestimi prestavami
- avtomatski s štirimi prestavami
- Krmiljenje nazobčana palica in zobato kolesje s hidravlično podporo
- 2,1 obrata do skrajne leve oz. desne lege

Teža:

- 2,0 TS : 1260 kg
- 2,5 V6 24v : 1377 kg
- 2,4 JTD : 1374 kg
- 2,0 Sportwagon : 1300 kg

Bencinski motorji:
Slika
Dizelski motorji:
Slika

Slika

Viri:
- www.carsfromitaly.net - 156
- www.carfolio.net
- www.alfa156.net - Tehnical
- Wikipedia
Avtor: Ozi

Nakup rabljene Alfa Romeo 156

Kadar si ogledujete rabljeno Alfo 156, preglejte reže panela in se prepričajte, da so vse enako široke, saj se ravno na teh mestih pokaže, če je bil avto karamboliran. Podobna mesta so tudi tesnila okoli oken in vrat, kjer lahko poškodbe izda barva na tesnilih. Drug izdajalski znak je odkrušena barva, kjer je panel pritrjen z maticami in vijaki. Priporočljivo je tudi preveriti barvno ujemanje panelov, saj je to še eno mesto, kjer lahko najdemo napake. Potem, ko ugotovite, če je bil avto karamboliran, se morate sami odločiti, ali je vreden nakupa.

Alfa 156 je ob rednem servisiranju zanesljiv avto, vendar je kot pri vseh vozilih mnogo stvari, na katere morate biti pozorni. Alfini motorji (tako kot drugi) porabljajo olje, zato vedno preverite količino olja. Če ga je premalo ali nič, potem avto ni bil dobro vzdrževan. Verjetno je najboljše, da se ne odločite za nakup.

Alfa Romeo je prvotno priporočala, da zamenjate jermene pri 115.200 prevoženih km (72.000 miljah), vendar od 13. 11. 2006 priporočajo menjavo pri 57.600 km (36.000 miljah) - ti podatki lahko odstopajo glede na drzavo-okolje, kjer je avto registriran (nrp. na norveski tudi priporocajo menjavo na 30.000km...).

Slika

Včasih lahko pri štirivaljnem motorju slišite podoben hrup kot pri dizelskih motorjih. Ta zvok povzroča variator, ki ga je najboljše zamenjati takrat, ko menjate jermen. Dizelski motorji so zelo zanesljivi in skoraj nimajo šibkih točk. Pri V6 motorju morate jermen zamenjati pri 115.200 km (72.000 miljah), čeprav v tem primeru priporočamo pri 96.000 km (60.000 miljah). Takrat je priporočljivo zamenjati še vodno črpalko, saj so pogonska kolesa narejena iz plastike in velikokrat počijo. Svečke zdržijo do 96.000 km (60.000 milj).

Kadar se vam na testni vožnji s katerimkoli avtom in se vam zdi, da mu primanjkuje moči, morda potrebuje nov merilec pretoka zraka. Cene se razlikujejo glede na model.

Slika

Sklopke in menjalniki so zelo zanesljivi. Če sklopka ne zagrabi na vrhu, je to znak, da je obrabljena in da jo boste morali zamenjati. Z menjalniki načeloma ni težav, vendar kljub temu preverite, če lahko ročico v vsako prestavo premaknete mehko in brez da bi karkoli škrtalo.

Na vzmetenju morate preveriti kar nekaj zadev. Pogost problem je škripanje sprednje roke, kar se sliši, kot da bi škripanje prihajalo izza armaturne plošče. Pogosto se obrabijo puše zadnjih rok na zadnjih vzmeteh kot tudi puše na zadnjem pestu. Popravilo le-teh ni posebej drago.

Slika

Slika

Slika

Alfa Romeo 156 nima težav z rjavenje, saj so bili avtomobili galvanizirani v tovarni. Tudi notranjost je zelo obstojna. Edina rahlo nadležna napaka je pokrov škatle za varovalke, ki velikokrat pade s škatle. Na kasnejših avtomobilih so problem rešili s pritrditvijo z vijakom, kar so verjetno storili tudi lastniki v svojih avtih. Elektronika v notranjosti je na splošno zelo zanesljiva, vendar je vseeno pametno preveriti, da vse deluje, npr.: ventilatorji, električni pomik ogledal, električni pomik stekel, električni pomik strešnega okna, vžigalnik, radio, klima, brisalci, luči, gumb za odpiranje prtljažnika in pokrovčka tanka. Pomembno je tudi preveriti delovanje raznih elektronskih sistemov. Ko vžgete avto, le-ta samodejno preveri tri pomembne sisteme. Vsi imajo opozorilno lučko, ki posveti ob vžigu in se čez nekaj sekund ugasne. Če se katera lučka NE prižge ali ostane prižgana, potem obstaja napaka v sistemu, ki jo je treba popraviti. Ti sistemi so airbag, ABS in upravljanje motorja. Lučka za airbag je videti kot majhen človek, ki ima pred sabo velik balon. Najdete jo na dnu levo, med obratomerom in števcem za hitrost. Lučka za ABS je videti kot krog, v katerem piše ABS. Nahaja se v bližini lučke za airbag. Lučka za vbrizg goriva prikazuje vbrizgalnik goriva, ki brizga gorivo. Nahaja pa se na vrhu obratomera. Zapomnite si, te lučke se prižgejo le za nekaj sekund, potem pa ugasnejo. Če se zgodi karkoli drugega, je sistem pokvarjen.

Vir: Alfa Workshop (Alfa 156 Buyers Guide)

Karoserija:

- podrobno je treba pregledat reze med sprednjimi lucmi in pokrovom motorja

Slika

- pogledati je tudi treba kako se ujemajo zadnje luci (1.)
- zadnji odbijac mora biti raven (2.)...ce je vijugast je po vsej verjetnosti bil slabo popravljen
- kjer zadnji bok pride v streho se ponavadi naredi prehod, ce je bil tam avto barvan in se najbolje opazi razlika, kjer je oznaceno (3.)

Slika

V notranjosti je mozno, da malo odstopa pokrivalo airbaga, ampak to je pri 156 znana tezava in ne pomeni, da je bil avto karamboliran in airbagi sprozeni :wink:

Slika

Avtor: Ozi =D>


Slika

Zgodovina avtomobila

Pri večini AR 156 gre za vozila, uvožena iz tujine, pretežno Italije in Belgije. Ker se uvažajo pretežno cenejša vozila (normano je da posredniki maksimizirajo svoj dobiček), pa tudi zaradi drugačnega 'vozniškega sloga' v teh državah to običajno pomeni, da je bil avtomobil vsaj delno prebarvan. Kar še ni razlog, da bi se morali a priori avtomobila izogniti; se je pa koristno po najboljših močeh prepričati, ali je šlo pri poškodbi zgolj za parkirne buške in praske, ali pa za kaj hujšega (pregled podvozja in optike je vsekakor smiseln pred nakupom).

Na sliki je primer barvanega prednjega odbijača. Ker so Italijani običajno kar se tega tiče precej leni in šlampasti, barvanih delov ni težko najti (pogosto barvajo odbijače medtem ko so ti montirani na avtu - od tod sledi barve še po okoliških delih). Na sliki je lepo vidno kako se rdeč robček razteza še po črni zaščitni mrežici.

Slika

Pred nakupom je potrebno natančno pregledati tako posamezne dele avtomobila, kot tudi avto kot celoto. Slednje v smislu, da naj bi vsi deli kazali letniku in zatrjevani kilometraži primerno obrabo; za nekaj let star avto je normalno da ima na pokrovu motorja kako sled kamenčka oziroma malo "spikane" plastike žarometov. Velja tudi nasprotno: le nekaj let star avto z zmernim št. kilometrov naj ne bi kazal znakov pretirane obrabe (npr. popolnoma spikano vetrobransko steklo ter motni žarometi nakazujejo "pošteno" kilometražo.

V konkretnem primeru gre za l. 04 s cca. 90.000 km.

Slika

Servisna knjiga (kljub temu da lahko vedno podvomimo v verodostojnost zapisanega) še vedno šteje kot plus. Razlage prodajalcev o "izgubljeni dokumentaciji" so včasih kar preveč prozorne..

Karoserija

Šibka točka 156 (pa tudi nekaterih drugih modelov) je bil vsaj pri začetnih letnikih dokaj občutljiv lak. Težave z luščenjem so kmalu odpravili, še vedno pa so na laku (posebej pri nemetalnih barvah) hitro vidne sledi krtač iz avtopralnice.

Pri večjem številu kilometrov se pojavijo poškodbe predvsem na spodnjem delu prednjega odbijača (vidne kot zelo majhne pikice od kamenčkov), ter na obeh straneh ob kolotekih. Pri nekaterih avtomobilih gre stvar tako daleč, da od poškodb prej črni odbijači posivijo.

Slika

Slika

Nekatere zgodnje 156 so imele težave s puščanjem vode pri vetrobranskem steklu. Preverite pod preprogo.

Drugih posebnih težav s karoserijo ni, rja se ne pojavlja, z izjemo primerov slabo popravljenih poškodb.

Motor - JTD

Slika

JTD je Fiatova oznaka za common-rail turbodiesle. Prva generacija je poznana kot Unijet (oznaka JTD), druga, sodobnejša, kot Multijet (oznaka JTDm). Razlika je v večjem številu vbrizgov v vsakem ciklu motorjev, kar omgoča bolj postopno zgorevanje, večjo moč in mirnejši tek. Razlika v vožnji je občutna in če vam zmogljivosti kaj pomenijo, toplo priporočam Multijete. 2.4 je sploh prava pošast..

Sicer veljajo vsi JTD motorji za neproblematične in zanesljive. Občutljivi točki sta merilec pretoka zraka (Bosch), ter EGR ventil. Okvarjen merilec pretoka se kaže v slabših zmogljivostih, povečanem dimljenju, povečani porabi ter včasih v cukanju pri pospeševanju. EGR ventil je namenjen vračanju dela izpušnih plinov nazaj v zgorevalni prostor (služi torej predvsem ekologiji). Sčasoma se zamaže s sajami in se ne odpira več pravilno, kar ima za posledico bodisi bistveno slabše zmogljivosti (kadar ostane v odprti poziciji) oziroma javljanje napake "motor control failure" na računalniku.

Iz naštetih razlogov je dobro pred nakupom avtomobil priklopiti na tester, oziroma preskusiti tudi na avtocesti. Pri večjih obremenitvah motorja boste napako hitro zaznali (kot nedoseganje hitrosti oz. kot napako na računalniku).

Že kar notorna občutljiva točka 156 je termostat. Po nekaj letih namreč skoraj ne najdete avtomobila, ki bi se normalno segrel na 90 stopinj, pač pa se večinoma gibljejo okoli 70. Nekateri poročajo izboljšanje po menjavi termostata, drugi pa, da dejansko niti ne gre za okvaro le-tega pač pa za napako na termometru oz. prikazovalniku temperature.

Ob nakupu obvezno preglejte stanje nosilcev motorja zgoraj (na sliki - za zaščitno plastiko levo zgoraj). Nosilec izgleda kot kovinska palica črne barve, ki je na obeh straneh uležajena v gumo. Pri motorjih z večjo kilometražo so nosilci pogosto izrabljeni - imajo prosti hod oziroma je guma že popolnoma preperela, kar povzroča občutnejše vibracije.

V kolikor je izpod motornega pokrova na levi (sovoznikovi) strani slišno cviljenje jermena, ki po nekaj sekundah ne poneha, gre pogosto za napenjalec jermena ali pa v slabšem (beri: dražjem) primeru za jermenico. Slednja je uležajena v gumi, ki sčasoma preperi in povzroča vibracije; od tod cviljenje.

Notranjost

Na sliki sta vidni za primerjavo tako stara (pred l. 02) kot nova verzija armature.

Slika

Slika

Obrabo (ergo kilometražo) boste najhitreje zasledili na volanu ter na prestavni ročici. Usnjeni sedeži so pri Alfah zelo odporni na obrabo, vsekakor neprimerno bolj kot npr. od BMW in ostale nemške konkurence. Tako ni redkost, da sedeži (v primeru ne preveč ješčega voznika) tudi po nekaj letih zgledajo kot novi. Na sliki je sedež iz l. 04 z 90.000 km.

Slika

Prestavna ročica pa bo pri rabljenem avtomobilu redko izgledala takole (bila je menjana - cca. 50 EUR):

Slika

Vsekakor preglejte še strop vozila. Pri Alfah niso redke luknje v tapeti nad zadnjimi sedeži -- pa ne od ogorkov, temveč od čevljev z visoko peto; kar nakazuje da je bil vaš predhodnik velik frajer...

Avtor: andrejk =D>

Pogosti problemi z Alfo Romeo 156

1.Števec za temperaturo vode:

Kazalec temperature vode

Alfa uporablja drugačen način prikaza temperature vode kot npr. Opel, VW,…..,ki kažejo zgolj povprečje brez vseh dvigov in padcev temp. vode, pri Alfi pa števec pokaže vse spremembe, npr. tudi ko se termostat odpre in spusti v motor veliko mrzle vode.
Pri nekaterih pa je problem tudi sam števec, ker dobesedno pokaže 20 stopinj manj kot pa je dejanska temp. vode. Npr. ko je avto popolnoma ogret kaže 70, na testerju pa 90.

2. Čiščenje MAF/LMM senzorja (merilec pretoka zraka):

Problem LMM ali kaj drugega ?

Spet debimeter

V večini primerov je za slab tek motorja (slabi pospeški, velika poraba,…) kriv MAF - merilec pretoka zraka. Na žalost “Alfa Romeo diagnostic” tega ne zazna.

Preden kupite novi merilec pretoka zraka lahko starega očistite. Problem nastane, ker se ostanki starega olja in prahu ter umazanije nabirajo na merilcu, zaradi česar senzor ne more podajati pravih podatkov.

Za demontažo je potreben “Torx” izvijač z luknjo v sredini. Odstraniti morate konektor , odviti dva vijaka in nato previdno odstranit MAF senzor.

Slika

Za čiščenje je najbolje uporabiti čistilo za el.kontakte. S sprejem poškropimo v odprtino 1, iz odprtine 2 pa tekočina priteče ven.

Slika

Nato je treba zmontirat in preizkusit, če avto deluje kot je treba. Če ne, bo pa potrebna nabava novega MAF-a.

3. Izguba moči motorja:

Obstajajo 3 vzroki:

1. Voda lahko pronica na svečke in avto ob pospeševanju in normalni vožnji odpoveduje – “trokira”.

2. Prve 2-3 minute po zagonu mrzlega motorja se občuti, kot da bi imel motor samo 30km. Vzrok tega je v ECU oz. zaradi izpušnih plinov, da so tudi ob mrzlemu zagonu vrednosti v mejah normale. Ko se motor vsaj malo ogreje (cca 5min) ECU samodejno preklopi v program za ogret motor in avto mora delovati normalno. To se lahko spremeni/odpravi s chip-tuningom.

3. Ob mrzlemu zagonu motorja se motor težko zavrti, ampak ko nekajkrat pritisnete na pedalo za plin vse postane normalno. To se najbolj pogosto zgodi, če avto stoji na soncu ob toplih dneh. Če nastopi ta problem poskusite ugasniti motor in ga ponovno zagnati. Če to pomaga, je velika verjetnost, da je problem v eni izmed sledečih stvareh:
- Napaka lambda sonde
- Napaka senzorja temperature vode
- Najbolj pogosta napaka – pokvarjen merilec pretoka zraka – MAF. Ta problem lahko povzročijo tudi pokvarjeni kabli od MAF-a, ker se stiskajo ob motor, ki je vroč in se znotraj razrahljajo (od zunaj je to nemogoče opaziti).

- Izgubo moči lahko odpravite tudi s čiščenjem merilca pretoka zraka

4. Nemiren prosti tek:

Če Twin Spark motor nima mirnega prostega tega (cca 900rpm), ampak skače med 1500rpm in 500rpm, potem pa se vrne na 900rpm, je lahko vzrok za to umazan “butterfly valve”.

Butterfly valve

SlikaSlika

Pri večini se problem lahko reši z čiščenjem butterfly valve-a. Odstraniti je treba vse sesalne cevi (lahko jih tudi očistite – dobro je, če očistite tudi povratno cev za oljne hlape). Potem je najbolje, da npr. z WD-40 poškropite celoten ventil (butterfly valve) in ga pustite nekaj minut. Nato vse obrišite in popolnoma očistite (tudi znotraj okoli ventila).
Nemirni tek nastane zato, ker se zaradi umazanije ventil ne more popolnoma zapreti in motor misli, da je odprt (kot bi pritisnili na plin) in zato poveča obrate.

Po tem postopku je včasih potrebno resetirati ECU:

1. Vstavite ključ do predzadnje pozicije pred štartom in ga pustite tako 90 sec.

2. Nato ugasnite (obrnite ključ v začetno pozicjio) za 90 sec (ključ pustite v ključavnici).

3. Nato vžgite motor za nekaj sekund brez da bi pritiskali na plin.

Če to ne reši problema, je potrebna menjava motorčka prostega teka.

5. Zatič pokrova motorja:

Pokrov motorja se včasih ne zapre, zaradi česar se lahko odpre med vožnjo.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Plastično pokrivalo je pritrjeno z dvema vijakoma (eden se vidi levo na sliki)

Slika

Tako izgleda zatič pod pokrovom. Vidi se, da se je v njem nabralo zelo veliko umazanije.

Slika

Slika

Mehanizem je najbolje poškropiti z WD-40 ali s podobnim produktom, da odstrani umazanijo in vodo ter pusti sloj lubrikanta na zatiču. Čistite, dokler ni mehanizem popolnoma očiščen in se vzmet zatiča gladko premika.

Slika

Obstaja pa še drug del mehanizma, ki ga je težje očistiti. Najbolje je, da ga razstavite, popolnoma sperete in namažete z lubrikantom. Lahko pa poskusite s pinceto ali podobnim odstraniti čim več umazanije in potem poškropiti z WD-40, da se vzmet premika čimbolj gladko.

Slika

Tako pa izgleda, ko je vse vgrajeno in namazano z lubrikantom.

Slika

Slika

Potem, ko vse sestavite, zaprite pokrov motorja in ga poskusite na silo odpreti. Nato v avtu sprostite pokrov motorja in ga poskusite odpreti. V nobenem primeru se ne sme odpreti. Če se še vedno odpre, je lahko problem v vzmeteh ali pa v naravnanosti mehanizma.

Slika

Slika

Viri:
- www.alfa156.net
- www.alfa-klub.com
Avtor: Ozi =D>
Uredil: Aleš Horvat
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

OZI pohvalno!!!!! =D>

Mislmi da bi te 3 teme lahko sle pod stiki. Tako bodo bodoci kupci 156ke imeli vse lepo na enekm kupu 8)

Ozi se enkrat: Lepo narejeno use skupaj!!

LP
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

Hvala 8) bi res lahko šlo to pod sticky :lol: upam, da mi v prihodnje uspe naredit še kaj za 33 in GTV :mrgreen: sej bi za 147 tudi samo je še nisem mel :lol:
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Mogoče celo nov oddelek na forumu za take članke?. Ker če bo 10 takih člankov bo pol foruma na koncu sticky.
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Se pripravljajo delne spremembe na forumu in strani, malo bo za počakati in vsi ti članki bodo dobili svoja mesta :wink:
Uporabniški avatar
GORA
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 740
Pridružen: Ne Nov 25, 2007 11:06 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 159 SW 2.0JTDm TI & Alfa 75 1.6ie
Kraj: Ljubljana

bravo Ozi!!!
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Celoten prispevek sem združil s temi temami:
Na kaj biti pozoren...
Pogosti problemi z Alfo Romeo 156

Vsa pohvala gre avtorjem člankov Ozij-u in andrejk-u =D>

Tema se dopolnjuje, zato kreativnost na dan!
Uporabniški avatar
stuhec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3153
Pridružen: So Jan 03, 2004 12:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: M Sobota, tel: 041 761446

so kje dimenzije (dolžina, višina)
pa za sw rabim tudi
super
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Medosna razdalja: 2595 mm

dolžina: 4,430 mm
4,441 mm SW Q4
4,441 mm CW Q4

širina: 1,745 mm
1,765 mm CW Q4

višina:1,415 mm
1,430 mm SW
1,458 mm SW Q4
1,497 mm CW Q4

teža: 1,230 do 1,530 kg
Odgovori
  • Informacija