sva ze dva ki imava enako mnenjeG0lden napisal/-a:meni bmw ne potegne, niti oblikovno, niti performančno... dobiš pri alfi za dost manj dnarja precej več ali pa enako + tega da pri alfi voziš avto z dušo in ravno v tem je čar vsega alfističnega gibanja, če se vpraša mene
-to smo že debatirali v podobnih temah,moje stališče je,da je bmw po performansah pred alfoG0lden napisal/-a:meni bmw ne potegne, niti oblikovno, niti performančno... dobiš pri alfi za dost manj dnarja precej več ali pa enako + tega da pri alfi voziš avto z dušo in ravno v tem je čar vsega alfističnega gibanja, če se vpraša mene
Ne vem če so glih sleep includingTribesMan napisal/-a:Bodimo pošteni, BMW dela zelo dobre motorje, pa tudi če so sleep inducing pa nevemkajše... Verjetno boljše kot jih je alfa kdajkoli.
S tem da so z razvojem vsaj 5 let pred fiatom.
S to zvezo lahko fiat pridobi veliko več kot BMW...
Je boljši motor, ampak je tudi 5x dogočasnejši, še sam si napisal zakaj.T napisal/-a:Ne vem če so glih sleep includingTribesMan napisal/-a:Bodimo pošteni, BMW dela zelo dobre motorje, pa tudi če so sleep inducing pa nevemkajše... Verjetno boljše kot jih je alfa kdajkoli.
S tem da so z razvojem vsaj 5 let pred fiatom.
S to zvezo lahko fiat pridobi veliko več kot BMW...
Prej sem imel 1.9 JTD(117km) zdej mam pa 320D (177km)
Vrti se veliko bolj in raje, vleče po celotnem območju vrtljajev.
Meni osebmo je ravno motor najbolj opazno biljši.
Pelje se pa itak Alfa zelo dobro.
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Treba je vzeti v zakup da za enak denar (če gledamo rabljene) ponavadi dobiš vsaj ene 5 let mlajšo alfo, potem pa izbira že ni tako lahka. Pri bmw-jih so definitivno moteči faktorji počene aluminijaste glave, rja (serija e39 rjavi na znanih mestih...je kr teško verjeti), pokanje in posledično lufti v zadnjem mostu serije e46, boga oprema (redko ker bmw ima športne zice), itd.marinaio napisal/-a:poznam par takihalfafil napisal/-a:-bmw in alfa imajo skupno tudi to,da je veliko lastnikov alf prešaltalo na bmw in tudi obratno
OT:osebno pa če bi že mogu med nemci izbirat bi sigurno BMW-ja izbral
Govoriš iz izkušenj??Bjorn napisal/-a: Treba je vzeti v zakup da za enak denar (če gledamo rabljene) ponavadi dobiš vsaj ene 5 let mlajšo alfo, potem pa izbira že ni tako lahka. Pri bmw-jih so definitivno moteči faktorji počene aluminijaste glave, rja (serija e39 rjavi na znanih mestih...je kr teško verjeti), pokanje in posledično lufti v zadnjem mostu serije e46, boga oprema (redko ker bmw ima športne zice), itd.
Japajade Npr. E46 l. 2000 (bencin) 6.000€ AR 156 (spodobna) 4.000€dobiš vsaj ene 5 let mlajšo alfo
Je res, tega fenomena AR ne pozna, vendar izključno zato, ker ne izdeluje R6 motorja, ki ima veliko prednosti (naravno uravnotežen motor,..) in pač nekaj slabostipočene aluminijaste glave
Tudi tu je nekaj resnice, ta model rjavi na spoju zadnje havbe (l. 1995-1998), na spoju za robom prednjih vrat (pri ključavnici) - to se v glavnem dogaja pri AC cruiserjih (predhod toplote na tem delu in nabiranje soli) ta napaka je bolj pogosta pri modrih vozilih (beats me why). Rja se pojavlja tudi za pokrovčkom za gorivo.serija e39 rjavi na znanih mestih
Je tudi to res, vendar v glavnem pri 330d, kjer prhaja še celo do pokanja šasije (čipani so še posebej podvženi temu)lufti v zadnjem mostu serije e46
Hja, kwa pa vem.boga oprema (redko ker bmw ima športne zice)
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov